PDA

Vis full versjon : Egen fototråd



Martin.S
23/01/11, 22:59
Å ta bra biler er det flere og flere som har fått interesse for. Da tenker jeg ikke på kornete mobilbilder som vi ser mye av på dette forumet:p. Derfor burde vi som mange andre forum har, hatt en egen fototråd. Hvor vi kan dele teknikker og info om forskjellig utstyr. Dette hadde vært et hjelpemiddel for mange.

Og kan ikke være komplisert å lage et nytt underforum som omhandler dette. Noen som er enige?

cossykiller
24/01/11, 13:15
hiv det i Generell bilpraten, er jo ett bilforum... ikke for å si at det er ett dårlig forslag, men er mye hobbyer rundtom, og hvis vi skulle hatt ett underforum for alle, så hadde det bare blitt kaos...

Aartun
24/01/11, 13:35
hiv det i Generell bilpraten, er jo ett bilforum... ikke for å si at det er ett dårlig forslag, men er mye hobbyer rundtom, og hvis vi skulle hatt ett underforum for alle, så hadde det bare blitt kaos...

Støtter den,
hadde vært kjekt å hatt en plass der en kunne spør om/diskutere litt foto, men tror det er lurt å ikke ta av på antall underforum, i så fall burde det vært ett generelt hobby-underforum,

THolandsli
24/01/11, 14:24
Jeg får sitere meg selv fra tråden hvor det ble ønsket en RC-tråd.


Tråder under "Generelt prat" angående RC er helt greit, men vi kommer ikke til å opprette eget underforum for det. Oppretter vi underforum for en hobby kommer det til å bli forslag om å opprette det samme for alt fra frimerkesamling, til såpestøping. ;)

JP_Ra©ingTeam
24/01/11, 14:29
Jeg får sitere meg selv fra tråden hvor det ble ønsket en RC-tråd.

Takker.. da vet jeg hvor jeg skal poste tråden ang såpestøping

Martin.S
24/01/11, 16:15
Jeg får sitere meg selv fra tråden hvor det ble ønsket en RC-tråd.

Ser den, bare et forslag. :D