Vis full versjon : [LØST] Hvor få kjøpt gummimatte til bagasjerom. V70N [LØST]
Kjøpte en V70N 07 her om dagen, og vi skal ha buret til hunden inn i bagasjerommet. Fulgte ikke med "skålgummimatte" til bagasjerommet, noe som er et must når man skal ha med hund og bagasje, uten å gjøre bagasjerommet stygt! :)
Noen som vet hva prisen på dette er nytt hos Volvo? Noen som vet om noen som selger uoriginalt? :) Bare å sende en PM dersom DU har et til overs altså!
Må være skålmatte, i hard gummi, og svart! :)
TeamBørnOut
23/01/11, 21:16
Denne matta er utrolig glatt.. uansett hva man legger på det så sklir det rundt. så du ikke tror dette er en "fin myk gummi matte" :D
Denne matta er utrolig glatt.. uansett hva man legger på det så sklir det rundt. så du ikke tror dette er en "fin myk gummi matte" :D
Har hørt folk sier det. :D Men det er jo bedre å ha en slik på gulvet, så det ikke blir så stygt. Kjørte uten en slik matte i Renaulten, og den så ikke ut etterpå. :D
TeamBørnOut
23/01/11, 21:33
enig. men ville bare tipse :D
Har stoff matte under min igjen. i tilfelle jeg skal kjøre noe som glir :) så er dobbelt beskytta :D
Hund + gummimatte blir veldig sånn "Bambi på isen" i svingar, det er i alle fall mi erfaring. I forrige bil eg hadde følgde det med ei matte med stoff på eine sida og gummi på andre. Finst sikkert liknande til Volvo òg...?
Hund skal jo være i bur, og buret skal være festa i bilen, så da er jo gummimatta bare der for å ta opp eventuelt gris som følger.
Mekonomen har matter.
Jeg klipte til en vanlig svart vegg til vegg matte, så fikk jeg den sømsydd hos forhandleren. Funker fjell, og og kostet ca 300kr
Om hunden er i bur går det jo greitt ja. Eg hadde gitter mellom bagasjerommet og baksetet så doggen fekk vandra fritt der bak :)
Her skal det bur inn!
Hovedgreia med matten er at den skal ta opp søl :) Blir bestilt fra Mekonomen i morgen, for 629,-. Får forresten minimum 10% rabatt på den, så blir vel rundt 570,-
Håper det er verdt pengene da!
Men i følge oppslagsverket til Mekonomen og BilXtra er bilen vår en V70II og ikke en V70N :S
TeamBørnOut
23/01/11, 22:12
de regner den nyeste v70 som v70III
Her skal det bur inn!
Hovedgreia med matten er at den skal ta opp søl :) Blir bestilt fra Mekonomen i morgen, for 629,-. Får forresten minimum 10% rabatt på den, så blir vel rundt 570,-
Håper det er verdt pengene da!
Men i følge oppslagsverket til Mekonomen og BilXtra er bilen vår en V70II og ikke en V70N :S
Modellbetegnelser hos oss går på tall som TBO sier.
de regner den nyeste v70 som v70III
Hva du ikke vet TBO :D Takk for info! :D
Om hunden er i bur går det jo greitt ja. Eg hadde gitter mellom bagasjerommet og baksetet så doggen fekk vandra fritt der bak :)
Har gitter vi også, men like greit å la snuppa sitte i bur, så blir det plass til litt bagasje også. :)
TeamBørnOut
23/01/11, 22:17
Bur er nok lurest ja... ALT av intereør ble byttet i bilen min pga bikje hadde flytt rundt og spist på ting :P
Bur er nok lurest ja... ALT av intereør ble byttet i bilen min pga bikje hadde flytt rundt og spist på ting :P
Hehe. Er noe ordentlig dritt det ja. De stoffgulvet som er originalt i disse er jo ikke akkurat det letteste å holde pent, så like greit å få slengt inn en gummimatte i bunnen, som det bare er å tørke av.
Ser bare for meg jobben med å få stoffgulvet pent igjen etter søndagsturen i Østmarka, i gjørme og dritt. Kommer tilbake til parkeringsplassen, man åpner bagasjeluka, og hunden hopper pent inn, skitten som fy, og legger seg ned på det flotte stoffgulvet...
TeamBørnOut
23/01/11, 22:47
er derfor hunder og barn ikke har noe i en bil og gjøre vettu :D
er derfor hunder og barn ikke har noe i en bil og gjøre vettu :D
Du sier noe der! :)
Hundene burde gå dit de skal, mens barna.. Ja de har barnevogn! :)
Glad jeg og broren min er blitt så store at vi ikke søler og ødelegger lenger :)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.