PDA

Vis full versjon : [LØST] Hvor få kjøpt gummimatte til bagasjerom. V70N [LØST]



Daniel V
23/01/11, 21:07
Kjøpte en V70N 07 her om dagen, og vi skal ha buret til hunden inn i bagasjerommet. Fulgte ikke med "skålgummimatte" til bagasjerommet, noe som er et must når man skal ha med hund og bagasje, uten å gjøre bagasjerommet stygt! :)

Noen som vet hva prisen på dette er nytt hos Volvo? Noen som vet om noen som selger uoriginalt? :) Bare å sende en PM dersom DU har et til overs altså!

Må være skålmatte, i hard gummi, og svart! :)

TeamBørnOut
23/01/11, 21:16
Denne matta er utrolig glatt.. uansett hva man legger på det så sklir det rundt. så du ikke tror dette er en "fin myk gummi matte" :D

Daniel V
23/01/11, 21:32
Denne matta er utrolig glatt.. uansett hva man legger på det så sklir det rundt. så du ikke tror dette er en "fin myk gummi matte" :D

Har hørt folk sier det. :D Men det er jo bedre å ha en slik på gulvet, så det ikke blir så stygt. Kjørte uten en slik matte i Renaulten, og den så ikke ut etterpå. :D

TeamBørnOut
23/01/11, 21:33
enig. men ville bare tipse :D
Har stoff matte under min igjen. i tilfelle jeg skal kjøre noe som glir :) så er dobbelt beskytta :D

andreas
23/01/11, 21:43
Hund + gummimatte blir veldig sånn "Bambi på isen" i svingar, det er i alle fall mi erfaring. I forrige bil eg hadde følgde det med ei matte med stoff på eine sida og gummi på andre. Finst sikkert liknande til Volvo òg...?

Christian
23/01/11, 21:46
Hund skal jo være i bur, og buret skal være festa i bilen, så da er jo gummimatta bare der for å ta opp eventuelt gris som følger.

Mekonomen har matter.

MrX
23/01/11, 21:47
Jeg klipte til en vanlig svart vegg til vegg matte, så fikk jeg den sømsydd hos forhandleren. Funker fjell, og og kostet ca 300kr

andreas
23/01/11, 21:49
Om hunden er i bur går det jo greitt ja. Eg hadde gitter mellom bagasjerommet og baksetet så doggen fekk vandra fritt der bak :)

Daniel V
23/01/11, 22:11
Her skal det bur inn!
Hovedgreia med matten er at den skal ta opp søl :) Blir bestilt fra Mekonomen i morgen, for 629,-. Får forresten minimum 10% rabatt på den, så blir vel rundt 570,-

Håper det er verdt pengene da!

Men i følge oppslagsverket til Mekonomen og BilXtra er bilen vår en V70II og ikke en V70N :S

TeamBørnOut
23/01/11, 22:12
de regner den nyeste v70 som v70III

Christian
23/01/11, 22:13
Her skal det bur inn!
Hovedgreia med matten er at den skal ta opp søl :) Blir bestilt fra Mekonomen i morgen, for 629,-. Får forresten minimum 10% rabatt på den, så blir vel rundt 570,-

Håper det er verdt pengene da!

Men i følge oppslagsverket til Mekonomen og BilXtra er bilen vår en V70II og ikke en V70N :S

Modellbetegnelser hos oss går på tall som TBO sier.

Daniel V
23/01/11, 22:13
de regner den nyeste v70 som v70III

Hva du ikke vet TBO :D Takk for info! :D

Daniel V
23/01/11, 22:15
Om hunden er i bur går det jo greitt ja. Eg hadde gitter mellom bagasjerommet og baksetet så doggen fekk vandra fritt der bak :)

Har gitter vi også, men like greit å la snuppa sitte i bur, så blir det plass til litt bagasje også. :)

TeamBørnOut
23/01/11, 22:17
Bur er nok lurest ja... ALT av intereør ble byttet i bilen min pga bikje hadde flytt rundt og spist på ting :P

Daniel V
23/01/11, 22:46
Bur er nok lurest ja... ALT av intereør ble byttet i bilen min pga bikje hadde flytt rundt og spist på ting :P

Hehe. Er noe ordentlig dritt det ja. De stoffgulvet som er originalt i disse er jo ikke akkurat det letteste å holde pent, så like greit å få slengt inn en gummimatte i bunnen, som det bare er å tørke av.

Ser bare for meg jobben med å få stoffgulvet pent igjen etter søndagsturen i Østmarka, i gjørme og dritt. Kommer tilbake til parkeringsplassen, man åpner bagasjeluka, og hunden hopper pent inn, skitten som fy, og legger seg ned på det flotte stoffgulvet...

TeamBørnOut
23/01/11, 22:47
er derfor hunder og barn ikke har noe i en bil og gjøre vettu :D

Daniel V
23/01/11, 22:52
er derfor hunder og barn ikke har noe i en bil og gjøre vettu :D

Du sier noe der! :)

Hundene burde gå dit de skal, mens barna.. Ja de har barnevogn! :)


Glad jeg og broren min er blitt så store at vi ikke søler og ødelegger lenger :)