PDA

Vis full versjon : Styringsenhet på ratt som er montert i V70N?



Svirre
23/01/11, 20:57
Med tanke på detta spm, så tenker jeg på om kan bruke et slikt ratt til cd-spilleren jeg har montert i min 760. Veit at denne kombinasjonen kanskje høres litt rar ut, men hadde vært tøft om det gikk an å koble styringa på rattet til spilleren.

Hvis det finnes en styringsenhet som kan monteres separat fra resten av systemet i V70N, og om det går an å koble dette mot fjernstyringa til spilleren jeg har :)

Er et slikt type multifunksjonsratt jeg mener :)

http://forum.vccn.no/img-dump/2011/01/1529.jpg

TeamBørnOut
23/01/11, 21:43
har du en pioneer spiller etc som passer til "det" rattet så tror jeg det kan fungere. men nå gjetter jeg vilt :D

HansM
23/01/11, 22:03
har du en pioneer spiller etc som passer til "det" rattet så tror jeg det kan fungere. men nå gjetter jeg vilt :D

Men skal man ha knappene til å fungere i bilen rattet tilhører går jo dette på Can-bus og pluggen inn i en pioneer spiller jo er 3,5mm jack-plugg.

Men mulig man kan bruke noe universal boks om man finner hvor ledningene i fra knappene går hen...

TeamBørnOut
23/01/11, 22:05
du må ha noe styrings greier som du får kjøpt på nettet ja. Men jeg vet ikke om rattet trenger ekstern strømkilde for å få dette til å fungere sammen. vet bare at noen honda gutter monterte "nyere honda ratt" i gammle biler og fikk dette til å fungere.
Men du kan jo kanskje kjøpe en vanlig pioneer fjernkontroll og bygge den "inn" i rattet på en litt pen måte kanskje? Salmakere trekker om ratt (lett å få de litt tykkere og sånt).

Svirre
24/01/11, 08:48
du må ha noe styrings greier som du får kjøpt på nettet ja. Men jeg vet ikke om rattet trenger ekstern strømkilde for å få dette til å fungere sammen. vet bare at noen honda gutter monterte "nyere honda ratt" i gammle biler og fikk dette til å fungere.
Men du kan jo kanskje kjøpe en vanlig pioneer fjernkontroll og bygge den "inn" i rattet på en litt pen måte kanskje? Salmakere trekker om ratt (lett å få de litt tykkere og sånt).

Har Kenwood :) Fungerer på samme måte som Pioneer. Er knappene jeg er på jakt etter ja. Hadde vært litt gromt å få detta til å fungere.