PDA

Vis full versjon : LØST. Montere baksete. Fjørmekanismen?



Nilsebu
22/01/11, 21:36
Skjønner meg ikke helt på den fjørmekanismen som fester baksetene til karosseriet.

En liten forklaring hadde vært topp :)

Den "pinnen" du setter i karosseriet sitter halvveis nedi, men vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det derfra. Har kikket på demontere baksete på how to, men hjelper lite når jeg skal montere.

Takker for svar :)

Edit: Et mobilbilde av festemekanismen: http://forum.vccn.no/img-dump/2011/01/1462.jpg'

Rødt = mot karosseri. Hvordan skal den gråe tingen??? stå iforhold til det svarte staget som skal oppi hakket?

julen
22/01/11, 23:21
mener å huske det skal være bare å sette det nedi som du har jort. kansje det må presses inn mot karos...? mener værtfal å huske seteryggen måtte presses ut eller inn fra kararoseriet ved Dmontering.

Nilsebu
22/01/11, 23:22
mener å huske det skal være bare å sette det nedi som du har jort. kansje det må presses inn mot karos...? mener værtfal å huske seteryggen måtte presses ut eller inn fra kararoseriet ved Dmontering.

Ved demontering skal det vertfall presses innover... men har ikke sjangs til å få det på plass igjen.

julen
22/01/11, 23:31
Ved demontering skal det vertfall presses innover... men har ikke sjangs til å få det på plass igjen.

hmm hørtes rart ut. er vel ikke anet å gjøre en å prøve til du får det nedi:)
står ikke skeivt på noe vis da? virker det som det kommer for nært karoseriet kan det jo være at du ikke har fåttsamen seteryggene nok i delinga.

Nilsebu
22/01/11, 23:35
Dette skal altså være click on.. uten noe stress? Cheers for flaksen min igjen :p

julen
22/01/11, 23:38
Dette skal altså være click on.. uten noe stress? Cheers for flaksen min igjen :p

jepp. har værtfal aldrig haft problemer med å få dette på plass noen av de gangene jeg har bytta seter.

Nilsebu
23/01/11, 00:08
LØST. Rørleggertang