PDA

Vis full versjon : større dyser på org lmm?



session
21/01/11, 18:35
fant no nye dyser på rundt 500cc trur jeg det var liggene og slenge her :p åssen vil det være og montere di med org lmm? i forhold til org dysene da, veit at det ikke vil få riktige signaler, men vil den få mindre eller mere bensin enn org dysene? hvis ikke må jeg mekke meg en 3"lmm kjappt :)

etter ett kjappt søk så kom jeg fram til at det var: 599 ccm med bensin ved 3,0 BAR bensintrykk, lavohm

EivindG
22/01/11, 05:05
du vil jo få alt for mye bensin iforhold til luft, og du vil få mye mer bensin enn org dysene, går jo ut i fra at det ikkje er org. dyser på den bilen du har i signaturen din for det hadde ikkje funket.

session
22/01/11, 10:03
er ikke min bil det er snakk om, men når du er inne på det så er det org dyser på bilen min faktisk og jeg veit den får for lite bensin litt uti registeret :p men den skal kjøres ihjel.

Men tilbake til han kompisen da, han har fått tak i 3"lmm :p Men nå baller det litt på seg for han for han har jo bare ecomax chipp :p åssen vil det gå? han er drit lei nå og vil egentlig bare få bilen til og gå :p

EivindG
23/01/11, 20:52
er ikke min bil det er snakk om, men når du er inne på det så er det org dyser på bilen min faktisk og jeg veit den får for lite bensin litt uti registeret :p men den skal kjøres ihjel.

det er det sløveste eg har hørt på lenge, så de sier på sørlandet kor dum er du ifra? men nok om det, din bil.

ikkje noe ploblemer å kjøre med ecomax på større dyser og 3"lmm. den bruker litt lake da ( 1.1 - 1.2 ), men slipper mager blanding. har han større turbo er det bare å trykke på. men vil etter en stund merke at det ligger en brems et sted og det er kammen.