PDA

Vis full versjon : Modelltype V50?



hknivers
21/01/11, 13:58
jeg kjøpte v50'en min fra en Mercedesforhandler. Der påstod de at jeg har en Summum, men når jeg går inn på Mekonomen sine sider og skriver inn reg-nr kommer det følgende opp:

Kjøretøy: VOLVO V50 M

Det naturlige for meg er å tro at den M'en betyr "Momentum". Tar jeg helt feil eller?

C.Erstad
21/01/11, 14:11
Mener det står et klistermerke i ene døren din om hvilken bil det er, prøv det! :)

hknivers
21/01/11, 14:15
Mener det står et klistermerke i ene døren din om hvilken bil det er, prøv det! :)

Hmmm. Will do. Takker. :)

dieseldyret
21/01/11, 16:54
skal stå i passasjerdøren ja, hvit klistrelapp som er så stor at du kan ikke unngå den ;) ellers er det vel mest sannsynlig en summum om bilen har el.seter og tredekor innvendig, dette er standard på summum (hvertfall opp til 07-faceliften)

M er kun karosseribetegnelsen, gjelder alle V50

ASK Racing
21/01/11, 17:18
har også sett det i førerdren på noen, se i alle dørene, på de litt nyere står det på produktskiltet i høyre bak dør om jeg ikke husker feil, men med ganske liten srift, så les alt som står der.

-Tommy
24/01/11, 18:20
M er som sagt modellbetegnelsen. På V50 er den ikke særlig ofte brukt siden du kun har hatt en modell. Men på S40 brukes den ofte siden du hadde en modell frem til 2004 også en ny etter det.