Vis full versjon : V.S mim juventus felger
kompis av meg som vurderer og selge mim juventus for riktig pris ;) gi bud kommer pris i morra når vi har fått tatt bilder og fått sett på felga ;)
16" med breikant?
finnes det flere typer av mim juventus da? trodde bare det fantes en type dimmensjon på disse jeg :)
gull pilen
21/01/11, 14:46
om de ikke er 8x16 er de vel ikke verdt spesielt mye...
finnes det flere typer av mim juventus da? trodde bare det fantes en type dimmensjon på disse jeg :)
Sikkert jeg som tar feil. Finnes mim i 15". Men ikke sikkert de heter juventus?
Uansett hadde bilder vært fint :)
mim extreme er vell noe og?
mim extreme er vell noe og?
Ja, det er vel den med breikant som det snakkes om?
det er de 16" og veldig breie ;) bud ?
turbosteffe
23/01/11, 03:47
Sikkert jeg som tar feil. Finnes mim i 15". Men ikke sikkert de heter juventus?
Uansett hadde bilder vært fint :)
Finnes i 9x17" også! Har det eneste settet jeg kjenner til med volvo boltsirkel :P
bilder på http://www.garaget.org/?car=220503 for dere som tviler :P
Finnes i 9x17" også! Har det eneste settet jeg kjenner til med volvo boltsirkel :P
bilder på http://www.garaget.org/?car=220503 for dere som tviler :P
Bilen din er så fin Stefan. om du har felgene enda regner jeg med du selger de til meg?
dissa er jo gjordt om, står jo lengre ned på sia : Fälgar, däck och bromsar Mim Juventus 9x17" omborrade till Volvo bultcirkel
215/40-17 goodride skitdäck
turbosteffe
24/01/11, 21:18
Robert: alt er til salgs til rett pris :P Men nå skal jeg ikke stjele kundene til Patte, så får gi bud på PM :P
Patte: Ja det er bytt boltsirkel, derfor jeg ikke vet om noen andre 9x17" i volvo boltsirkel :)
Dessutn har jeg bare sett et set annet enn mitt til salgs noensinne i 9x17", Så disse er extremt sjeldne uansett, mye mere sjeldne enn jp mk18 f.eks. og med bredere kant :D
Robert: alt er til salgs til rett pris :P Men nå skal jeg ikke stjele kundene til Patte, så får gi bud på PM :P
Patte: Ja det er bytt boltsirkel, derfor jeg ikke vet om noen andre 9x17" i volvo boltsirkel :)
Dessutn har jeg bare sett et set annet enn mitt til salgs noensinne i 9x17", Så disse er extremt sjeldne uansett, mye mere sjeldne enn jp mk18 f.eks. og med bredere kant :D
går bra skal bare lufte felgene her og selger bare for rett pris ;) <<
jepp er ikke mange av dissa felga i gjen se hehe :P
Bilder og hva er riktig pris?
vet ikek hva dem ligger på jeg bilder kommer snart ;) men kan si at dem er 100% strøkene :)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.