PDA

Vis full versjon : Flytte over høydejustering til styling lykter [LØST]



degocostly
20/01/11, 19:25
Hei. Har hørt at det er flere som har flyttet over høydejusteringen på orginallyktene til linselykter. Sitter og prøver dette selv nå, men hvordan får jeg løsnet det fra orginallykta? :p

T5R-POWER
20/01/11, 19:38
Har lyktejusteringene/motorene fra orginallyktene på min..
jikk 2 min å bytte over det:)

Skru motoren til side, vippe den oppover og den løsner fra lykta:)

degocostly
20/01/11, 20:02
yes, har fått av motorene, men må jeg ta av den plastikgreia som sitter i lykta også, eller er dette på stylinglyktene? Mine er påmontert, så jeg får ikke til å se det :P

T5R-POWER
20/01/11, 20:17
yes, har fått av motorene, men må jeg ta av den plastikgreia som sitter i lykta også, eller er dette på stylinglyktene? Mine er påmontert, så jeg får ikke til å se det :P

Du tar bare av di justererne som sitter på stylinglykta, d blir en slags skje den knoppen skal inn i..

Hold motoren oppover og press motoren ned, prøv å dreg ut motoren for å se om den har fådd tak..

Jeg monterte di når lyktene var montert på bilen..

men prøv å koble til kontakten først, gå inn i bile å justere, da kommer den armen lengre ut og blir lettere å montere:)

tror ikke jeg klarer å forklare det bedre:)

degocostly
20/01/11, 20:23
Ok, takk! Skal prøve det i helga nå :)

degocostly
05/02/11, 16:25
Har montert dem nå, men de sitter ikke skikkelig etter at jeg vred de slik de skal stå, rister mye! noen som vet hvordan jeg skal få motorene til å sitte?

F86
05/02/11, 17:26
Har du fått kula i enden på motoren skikkelig i inngrep i lykta? Lettere å få dette til om justeringa er "utskrudd":)