Logg inn

Vis full versjon : VCCN Trackday 2011 17.07.11 fra 13.00 til 19.00 på Nye Rudskogen

Sider : 1 2 [3]

Volvo-Lars
14/07/11, 22:31
Jeg syns det er fantastisk at det er meldt regn.

Low on power?

Får ett par hundre hester ekstra i regnvær.

Christian
14/07/11, 22:58
Low on gear :p

andersg
14/07/11, 23:00
Hvorfor ekstrapris for ekstra sjåfør? To sjåfører på én bil betyr ikke nødvendigvis mer slitasje på banen per bil.

Zeeker
15/07/11, 02:37
Hvorfor ekstrapris for ekstra sjåfør? To sjåfører på én bil betyr ikke nødvendigvis mer slitasje på banen per bil.

Dette er bare for å tjene mere penger. Alle skjønner at en bil ikke klarer å slite mer enn den gjør, uansett om det er 1 eller 2 sjåfører på den. Du kjører til motor/dekk/bremser er varmt (for varmt) og må ta pause. Men kan dessverre bare si , God dag God dag, og godta det.

gaupe
15/07/11, 08:37
Dette er bare for å tjene mere penger. Alle skjønner at en bil ikke klarer å slite mer enn den gjør, uansett om det er 1 eller 2 sjåfører på den. Du kjører til motor/dekk/bremser er varmt (for varmt) og må ta pause. Men kan dessverre bare si , God dag God dag, og godta det.

Stemmer det, er for å få økonomien til å gå i balanse.

Christian
15/07/11, 08:42
Hvorfor tror du du må betale ekstra for passasjer på Bastø Fosen...

Jørgen93
15/07/11, 09:04
Hallo. hvor får man tak i en PVC duk som er "godkjent" på treffet?
-Jørgen :)

Christian
15/07/11, 09:07
Rudskogen selger selv, ellers så kan du kjøpe på Biltema, det gjorde jeg.

Jørgen93
15/07/11, 09:12
Hvor mye koster den på rudskogen da? og den på biltema er ikke den litt for tynn :confused:

Christian
15/07/11, 09:15
Prisen er det samme både på biltema og på banen (800,-) men den fra biltema er større.
Jeg kjøpte denne, 45-301

http://www.biltema.no/ProductImages/45/large/45-300_l.jpg

Jørgen93
15/07/11, 09:16
okei :) da blir det biltema :) Takk for hjelpen.:D

Christian
15/07/11, 10:44
Kan være greit å lage en huskeliste over hvilke ting det er viktig å ha med, og greit å ha med.

- Hjelm!
- Pressenning.
- Ekstra bensin.
- Etc

Andre kan jo fylle inn hva de har med.

Petter
15/07/11, 11:02
Racingteip
strips
ekstra sett dekk

Morgis
15/07/11, 13:42
da får vi satse på at vi får ordnet bil og paraply opp.
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/75998_10150097884321002_584866001_7698992_7513691_ n.jpg
Rudskogen 2009

Tarell
15/07/11, 13:46
Jaja, det var det.
Får ikke bilen min klar virker det som.
Får sitte på med en kompis og se på istedet.......
Typisk min flaks...... :(

andersg
15/07/11, 14:31
Hvorfor tror du du må betale ekstra for passasjer på Bastø Fosen...

Fordi en båt er plassbegrenset. ;) Inngangen til treffet for andresjåføren er gratis, i motsetning til på båten. Blir som å betale for én på bastøferja selvom du har med en i passasjersetet, sålenge passasjeren blir sittende i bilen og ikke tar opp plass og du går opp og bresker deg i kantina. :p

gaupe
15/07/11, 14:36
Fordi en båt er plassbegrenset. ;) Inngangen til treffet for andresjåføren er gratis, i motsetning til på båten. Blir som å betale for én på bastøferja selvom du har med en i passasjersetet, sålenge passasjeren blir sittende i bilen og ikke tar opp plass og du går opp og bresker deg i kantina. :p

Økonomien til treffet er også begrensa, går vi i minus på aktiviteten, så har vi ikkje råd å arrangere på sikt.

Svirre
15/07/11, 15:51

Uansett så har man ingenting å klage over. 300kr som co-pilot er ikke å forakte, spesielt ikke til en sånn mulighet til å kunne kjøre på Rudsskogen i noen timer.

Personlig syns jeg folk fleks klager for mye i motsetning til å kunne se hva man kan/skal oppleve! 900kr for å få kjørt (650kr for medlemmer) er IKKE dyrt. Det er billig i forhold til opplevelsen :cool:

Tarell
15/07/11, 15:54
Uansett så har man ingenting å klage over. 300kr som co-pilot er ikke å forakte, spesielt ikke til en sånn mulighet til å kunne kjøre på Rudsskogen i noen timer.

Personlig syns jeg folk fleks klager for mye i motsetning til å kunne se hva man kan/skal oppleve! 900kr for å få kjørt (650kr for medlemmer) er IKKE dyrt. Det er billig i forhold til opplevelsen :cool:

Iallefall når du sammenligner det med hva Gatebil folkene tar for slikt.

The Sven
15/07/11, 15:54
300 kr er jo billig når man kan kjøre andres bil :D

Texascom
15/07/11, 16:02
Prisene her er ikke noe å klage over i det hele tatt, kjempemessig!

Ellers er bilen klar og avreise er i morgen tidlig :D

The Sven
15/07/11, 16:03
Banekjøring på gatebiltreffene er forøvrig rimelig (500-600 kr), det er inngang og sånt som koster der.

ASK Racing
15/07/11, 16:07
anntar det er gratis å komme inn å stille ut, siden det ikke står noe??

Svirre
15/07/11, 16:09
anntar det er gratis å komme inn å stille ut, siden det ikke står noe??

Koster ingenting det nei :)

Per Turbo
15/07/11, 17:35
De fleste som arrangerer sånne dager som dette tar betalt for ekstra fører. Helt vanlig praksis meg bekjent.

Om dere syns det er dyrt så får dere stå å se på, det er gratis :) Vi bruker titalls tusen kroner på dette og syns vi holder oss på ett jevnt prisnivå som andre. Grunnen til at Gatebil tar litt mindre er at der har man mindre kjøretid, og de tjener det inn på inngang og festivalbilletter.

Vi satser på godt vær, god stemning og ikke minst masse god kjøring! :)

Hassel
15/07/11, 17:40
Er såklart dyrt men, vil man ikke betale så shit happens :)
Godt vær er det lov å håpe på men da minster jeg mye hester (A) Går så mye bedre på våt vei! Har meldt regner seinere på søndagen nå da, først klokka tre :O

Svirre
15/07/11, 17:54
Om du har bra bil og råd til å reise for å kjøre der, så har man jaggu råd til å betale baneleia...

BTW: vi får se om det blir dieselvrak på banen for min del, mangler bakdempere nå, så er vi i boks :)

Morten Authen
15/07/11, 18:18
De fleste som arrangerer sånne dager som dette tar betalt for ekstra fører. Helt vanlig praksis meg bekjent.

Om dere syns det er dyrt så får dere stå å se på, det er gratis :) Vi bruker titalls tusen kroner på dette og syns vi holder oss på ett jevnt prisnivå som andre. Grunnen til at Gatebil tar litt mindre er at der har man mindre kjøretid, og de tjener det inn på inngang og festivalbilletter.

Vi satser på godt vær, god stemning og ikke minst masse god kjøring! :)

Prisen er helt riktig! Jeg har selv arrangert banetreff og festival på Vålerbanen, og jeg VET at det ikke gjør seg selv, og kostnadene er store...

Jeg syntes det er bra gjort av VCCN, å kunne dra igang et årlig treff for oss Volvo entusiaster. VCCN er tross alt ingen stor klubb med bøttevis av spenn på konto...

For min egen del, trives best på mindre treff som dette, hvor det er mer kjøretid og hyggelige folk.

Ola Moen
15/07/11, 18:27
Prisen er helt riktig! Jeg har selv arrangert banetreff og festival på Vålerbanen, og jeg VET at det ikke gjør seg selv, og kostnadene er store...

Jeg syntes det er bra gjort av VCCN, å kunne dra igang et årlig treff for oss Volvo entusiaster. VCCN er tross alt ingen stor klubb med bøttevis av spenn på konto...

For min egen del, trives best på mindre treff som dette, hvor det er mer kjøretid og hyggelige folk.

Som om jeg skulle sagt det selv. Jeg har vært på 1 gatebiltreff i mitt liv, det var det første og det siste. Det var forøvrig på Vålerbanen for noen år siden.
Jeg er langt over middels interessert i bil, men da det blir mye folk, fyll, surr og kvalme, så er poenget borte for min del. da kan en like gjerne reise på en lokal fest et eller annet sted, så får man alle de tingene der.

Prisen på arrangementet på søndag, har jeg ingenting å utsette på. Jeg synes det er en helt ålreit pris. Og om man klarer å bruke hue, og kjøre med vett, så det ikke forekommer unødvendige uhell,hvor man må bruke tid på å rydde opp, så blir det mer enn nok kjøring. En får ikke et perfekt opplegg lagt i fanget. Man må bidra litt selv.

Marius
15/07/11, 19:18
Marius hadde lyst til å stå på samme sted hele dagen sa han.

nå er faktisk jeg snart klar for litt kjøring til søndagen også.... :D

JEMracing
15/07/11, 20:15
Da er 940 så å si klar for Søndagen. Kun bytte av bremsevæske igjen. Ser ut som det blir litt variert vær på Søndagen. I følge yr.no
http://www.yr.no/sted/Norge/Østfold/Rakkestad/Rudskogen_Motorsenter/

Gleder meg sykt mye:)

Tarell
15/07/11, 21:49
Banekjøring på gatebiltreffene er forøvrig rimelig (500-600 kr), det er inngang og sånt som koster der.

Så pass, mner jeg betalte nærmere 800kr sist.
Men det er jo noen år siden da ;)

Lithander
15/07/11, 23:21
Så pass, mner jeg betalte nærmere 800kr sist.
Men det er jo noen år siden da ;)

Så har gatebil da 40tusen besøkende på 3 dager..

gaupe
15/07/11, 23:45
Liste over påmeldt er lagt til, har du betalt og ser ikkje ditt namn der, ta umiddelbart kontakt på pm.

Turbo-HF
16/07/11, 13:23
Gleder meg.. Tenkte forresten muligens å ta med noen deler jeg har til overs.. Blant annet: SC-805, med kode, combi-instrumenthus, kromringer, poly motorfôring, øvre og nedre, Jern-logo senterkopper (til felg), lyktepussermotorer og muligens et tåkelys, men.. Får se om det er interesse før jeg tar det med? ;) Blir bra treff dette.. Kompis, bilen og jeg er der fra 11.30-tiden, vil jeg tro! :D

Christian
16/07/11, 14:56
Jeg må huske å ta med lambdaen til Finstad og LMM'en til V20T. :p

Begynner å bli klar her i gården, skal opp å legge om litt hjul å laste opp bilen nå..

A.Finstad
16/07/11, 16:08
nå er 360en klar også :D så må bare få tak i en henger fort som faen! alt annet er klart ;)

Christian
16/07/11, 16:22
Dra innom samtlige bensinstasjoner :p

Bilen er ferdig lasta her i gården. Tror jeg har huska alt!

HelgeS
16/07/11, 16:45
nå er begge kameraene ladet, alt utstyret pakket og gleder meg som en unge til i mårra :D

Texascom
16/07/11, 18:41
Gled dere folkens! Sinnsyk bane, råeste jeg har vært i nærheten av! Kjørt masse i dag og kost meg!

Christian
16/07/11, 22:12
Nå er bilen lasta opp å klar. Har nok glemt noe, men det får være!
Har huska lambda til Finstad, LMM til V20T, prøveskilt til KjellV70, og grill til Bobo!
Pluss 100 liter bensin!

-S.Johnsen-
16/07/11, 22:44
Blir det noe telter hvor det vil bli solgt deler? Realcar eks.

Steen
16/07/11, 22:51
Fins det noen plass ved banen det er mulighet for å lagre bagasje og div fra bilene? :)

Ola Moen
16/07/11, 23:11
Nå er det kvelden her:) kommer for å kikke i morra:)

A.Finstad
16/07/11, 23:12
DA er 360en lasta opp å klar for avgang i morra tidlig :D detta håper jeg blir bra ;) gleder meg som faen :D

driver å lader kameraet også så blir nok noen bilder, men har klart å ødelege 70-200 linsa mi så blir bare dårlige bilder med 18-55 :(

Turbo-HF
16/07/11, 23:37
DA er 360en lasta opp å klar for avgang i morra tidlig :D detta håper jeg blir bra ;) gleder meg som faen :D

driver å lader kameraet også så blir nok noen bilder, men har klart å ødelege 70-200 linsa mi så blir bare dårlige bilder med 18-55 :(

Bedre enn ingenting, men.. Apropos ødelegge. Vasket bilen i børsteløs vaskehall nå isted, og klarte å slå på radioen for tidlig, mens bilen ble tørket, og dermed brakk FM el-antennen min til radioen. Typisk, så dermed trenger jeg ny, ikke føltes taket helt tett, heller, og jeg må bytte en bremselyspære, men ingenting skal spolere morgendagen, likevel, for nye deler er bestilt! ;)

-Shark-
17/07/11, 00:30
Snart ferdig med bilen nå før kjøring imorra. Blir vel innkjøring av motor på banen :D
Står igjen endel, så blir trøtt i morra/idag :(

MariusF
17/07/11, 01:17
Fader! Da ble det ikke noe tur på meg...rådyr som traff meg i sia! :mad: Typisk!!!

a|ex
17/07/11, 01:31
Da er både jeg og bilen klar for avgang imårra formiddag, nå skal det bare soves noen timer først. Sees på Rudskogen! :)

PS! Er meldt oppholdsvær frem til banekjøringa starter....vi får satse på at værgudene utsetter regnet noen små timer til ;)

http://forumbilder.se/images/247201123116Afc35.jpg (http://forumbilder.se)

Kjetil Krømcke
17/07/11, 01:59
Begynte å regne her i Sandefjord nå..

Boosti
17/07/11, 02:22
Setter kursen imot rundskogen om noe få timer, blir go'førr
med og uten turbo her ifra :)

Morgis
17/07/11, 06:14
Været er mildt sagt FUKTIG her på sørlandet nå. Om de skyene følger oss til rakkestad, ja da blir det vannplaning for alle penga !

Christian
17/07/11, 06:24
Var litt regn i lufta her i dag og, er vått ute men opphold nå.
Vi setter snuta mot horten om en liten halvtime!

Steen
17/07/11, 07:09
opphold i Sarpsborg vertfall :)

ChrML
17/07/11, 07:12
Avreise fra Kongsberg om 1 time og 20 min :)

a|ex
17/07/11, 08:14
Tørt i Drammen. Satser på det varer fram til skogen!

Kjell V70
17/07/11, 08:41
Været ser bra ut foreløpig, blåser litt, men ingen mørke skyer... :) (enda)

Tarell
17/07/11, 11:08
Dere får ta noen runder for meg også.
Får ikke muligheten til å delta likevel.
Typisk min flaks, jaja, får ta det igjen på neste track day ;)

Kose dere gutter og jenter ;)

Voolvoo
17/07/11, 11:53
småregner i sarpsborg nå ja..

olemk
17/07/11, 11:59
Da var han jeg skulle sitte på brått syk, så det var den turen.. -.-

Lithander
17/07/11, 14:30
Våt fornøyelse på skogen ja!
Greit med oppmøte også, var verdt turen selvom det regnet :)

Wrasko
17/07/11, 15:17
Har kommet hjem derfra igjen nå. Så noen kjente, men været var ikke bra nok til at jeg gadd å være der no lenge desverre.. Men var greit oppmøte... Likte dog ikke så godt den "upersonlige" plassen der nå...

Joakim-G_R
17/07/11, 15:57
"upersonlige" plassen?

Wrasko
17/07/11, 16:39
Ja.. Er jo flere hundre meter med parkeringsplass.. Så blir jo til at en og en bil står bortover der, dvs at det blir 1 lang rad med biler bare...

wunder-hansi
17/07/11, 16:46
Ja.. Er jo flere hundre meter med parkeringsplass.. Så blir jo til at en og en bil står bortover der, dvs at det blir 1 lang rad med biler bare...

enig.. hadde jo parkert forder og bmwer inni der å. vare mye blanda i rekkene..

syns det var bedre med parkering osv ifjord da volvoene sto på den ene plassen bare;)

-S.Johnsen-
17/07/11, 17:14
All ære til alle arranggørene for ett fint treff, litt dårlig vær men det kan jo ikke dem styre med :p
Bra dag, sett bort fra regn :)

Kjell V70
17/07/11, 17:41
Virket som bra oppmøte, og for en bane, den var helt syk. Jeg ga opp etter 8 runder, var som å kjøre på is for min del... ble ganske glatt når det regna, og jeg slet bra med feste stort sett hele tida... men var uansett moro! :)

ChrML
17/07/11, 18:59
Bra oppmøte, bare veldig synd det med været. Hadde med et hengerlass med dekk, men fikk brukt ingen :p. Og at en vakumslange røyk så jeg hadde kun 0.7 bar med veldig seint ladetrykk. Men det er jo ingenting arrangørene kan noe for, bra opplegg :).

Men Rudskogen burde vurdere noen seriøst bedre flaggposter :p. Umulig å se flagga omtrent som sjåfør når de vinker fra bak autoverna på diverse steder. Var stort sett co-piloten som sa fra om gult flagg xD

henrik940
17/07/11, 19:00
Bra oppmøte til tross for regnet! Synd med været tho...

Volvo-245-
17/07/11, 19:21
Bilder!?

ASK Racing
17/07/11, 19:29
beklager, men jeg kan ikke si annet en at jeg var kjempe skuffet over plassen i år. banen er jo det den er, å for de som bare skal kjøre spiller det ingen rolle, men utstilling er jo også en del av poenget, å nå som pitlane er på feil side av banen må en enten kjøre rundt eller gå rundt for å komme bort til faselitetene (kiosk, wc, osv) burde vert en gang bro over banen i det minste, ellers burde de beholt pitlanen der hvor den alltid har vert. ble så skuffet at vi dro etter bare en times tid. håper det blir litt bedre vær neste år, å at vi har fått mer orden på hvor alt skal være. jeg skjønte vertfal ikke hvor utstillings ommrådet var, ikke at det var noe poeng med det regnet som var da :)

det er min erlige mening. sikkert ikke alle som er enige, men heldigvis er vi forskjellige :)

ChrML
17/07/11, 19:34
beklager, men jeg kan ikke si annet en at jeg var kjempe skuffet over plassen i år. banen er jo det den er, å for de som bare skal kjøre spiller det ingen rolle, men utstilling er jo også en del av poenget, å nå som pitlane er på feil side av banen må en enten kjøre rundt eller gå rundt for å komme bort til faselitetene (kiosk, wc, osv) burde vert en gang bro over banen i det minste, ellers burde de beholt pitlanen der hvor den alltid har vert. ble så skuffet at vi dro etter bare en times tid. håper det blir litt bedre vær neste år, å at vi har fått mer orden på hvor alt skal være. jeg skjønte vertfal ikke hvor utstillings ommrådet var, ikke at det var noe poeng med det regnet som var da :)

det er min erlige mening. sikkert ikke alle som er enige, men heldigvis er vi forskjellige :)
Rudskogen er ikke ferdig. Det skal bli bedre tribuner, utstillingsplasser og kiosker til neste år mener jeg.

ASK Racing
17/07/11, 19:36
:) får satse på det :)

Yngste Haugerud
17/07/11, 19:45

Må huske at banen akkurat har blitt lappa sammen så den er til å kjøre på, så fasilitetene rundt har nok vært nedprioritert. Men den banen... dæven så morsom bane :D

Det blir nok mer asfalt og årnings etterhvert ;)

Steen
17/07/11, 20:29
Takker for et flott treff :)
Var veldig dårlig med grep :p
Så får satse på fint ver neste år!

Er det blitt laget noen bilde tråd?

a|ex
17/07/11, 20:31
Da er jeg hjemme igjen etter endt dag på Rudskogen. Det ble en KLISSVÅT opplevelse, med kontinuerlig striregn hele dagen, som naturligvis ødela for utstilling og god stemning utenfor bilen.

Inne i bilen derimot, tror jeg det var mange som storkoste seg ute på banen - som har blitt heeeeeeeeeeelt rå. Sinnsyk asfalt, enorm bredde i svingene, og mye bedre grep enn den gamle asfalten. Det var faktisk ganske gøy til og med for meg som kjører FWD, kanskje takket være gode dekk.. :) Ble en del runder ihvertfall, men mest for å bli vant med den nye banen. Gleder meg storveis til neste gang og tørr asfalt! :):)

Når det er sagt, så synes det var overraskende mye biler og folk til tross for møkkaværet. Og med over 80 betalende biler var det en del på banen, men aldri noe særlig kø og snakke om heldigvis. Her er et av få bilder jeg tok, helt på tampen av dagen før jeg dro hjem:

http://forumbilder.se/images/127201192656P8e99.jpg (http://forumbilder.se)

Christian
17/07/11, 20:34
Nye banen var ganske grom ja! Dog den bærer preg av ikke å være ferdig :p
Bilen fungerte utrolig dårlig idag, men det visste jeg om før jeg dro. Jeg SKULLE kjøre, og det var absolutt verdt turen! Bra oppmøte og forholdsvis bra logistikk, var ikke nevneverdig kø noe sted - med unntak av båten mellom Moss og Horten. Hadde nok stått der enda hvis jeg ikke hadde kjørt rundt!

Lithander
17/07/11, 20:52
Nye banen var ganske grom ja! Dog den bærer preg av ikke å være ferdig :p
Bilen fungerte utrolig dårlig idag, men det visste jeg om før jeg dro. Jeg SKULLE kjøre, og det var absolutt verdt turen! Bra oppmøte og forholdsvis bra logistikk, var ikke nevneverdig kø noe sted - med unntak av båten mellom Moss og Horten. Hadde nok stått der enda hvis jeg ikke hadde kjørt rundt!

Du med 360n?

Daniel V
17/07/11, 21:02
Du med 360n?

Nupe. Christian kjørte med en 740. Den 360en var jo fail helt fra starten. Den kom jo nesten ingen vei :p

Christian
17/07/11, 21:02
Nei, den blå 744'en med R6. Men sto rett ved siden av Finstad & Co med 360 :p

Kom med bilder!

Lithander
17/07/11, 21:06
Nupe. Christian kjørte med en 740. Den 360en var jo fail helt fra starten. Den kom jo nesten ingen vei :p

Hehe, ja, derfor jeg tenkte kanskje det var han når han sa bilen gikk utrolig dårlig ;)

Hassel
17/07/11, 21:07
Helt rå bane! Selv meg med orginal motor, null senk og ingen sperre eller brems på diffen storkoste meg der ut! Litt trist med så veeeldig til regn, men da er det mulig for de som har det orginalt å sladde litt da :D

Er vel noen med bilder som kan lage en tråd under media ;)

Christian
17/07/11, 21:08
Hehe, bilen jeg kjørte er bygd om til R6 (960) men jobben er ikke fullført, så girkassa (automat) mangler litt på styringa. Derfor går den i nødmodus, og av en eller annen grunn så bruker den bare tredje og fjerde gir. Og når du tar igang på samme giret som går helt til 150km/t så setter du ikke rundetider akkurat :p
Fikk ikke sladda engang. Fikk den ut et par ganger, men funka dårlig.

Men var veldig morro!!

ASK Racing
17/07/11, 21:08
ja, nei at det ikke er ferdig, det så jeg jo, men hvorfor var alt flytta til utsiden av banen?? hvorfor ikke ha ting inni som vanlig?? det skjønte ikke jeg. var jo bare en stor blandet rar parkeringsplass, å de som skulle kjøre. ble veldig rart for meg. men jeg er kanskje ikke smart nok :)

a|ex
17/07/11, 21:09
Den gamle plassen er der fortsatt den, kan jo sikkert brukes om man ønsker det.

Christian
17/07/11, 21:09
Alt som er på gamle piten idag skal flyttes, og bygges nytt på den nye piten. Gamle piten blir sikkert bare parkeringsplass i framtiden. Så det kommer nok en god del med på nye piten, for ikke å snakke om ASFALT!

a|ex
17/07/11, 21:14
ASFALT ja! Er drittlei av å søle/støve ned bilen på vei inn og ut fra Rudskogen...:mad:

Skal bli deilig om/når det skjer..:)

Ola Moen
17/07/11, 21:19
Hehe, bilen jeg kjørte er bygd om til R6 (960) men jobben er ikke fullført, så girkassa (automat) mangler litt på styringa. Derfor går den i nødmodus, og av en eller annen grunn så bruker den bare tredje og fjerde gir. Og når du tar igang på samme giret som går helt til 150km/t så setter du ikke rundetider akkurat :p
Fikk ikke sladda engang. Fikk den ut et par ganger, men funka dårlig.

Men var veldig morro!!

Du fikk den faktisk bittelitt ut da du kastet den til sida:D Faen altså... Jeg sto og syns skikkelig synd på deg. Enda du skifta hjul:)

Lightyear
17/07/11, 21:21
Takk for en våt dag :D

http://forum.vccn.no/img-dump/2011/07/1724.jpg

Ola Moen
17/07/11, 21:22
Helt rå bane! Selv meg med orginal motor, null senk og ingen sperre eller brems på diffen storkoste meg der ut! Litt trist med så veeeldig til regn, men da er det mulig for de som har det orginalt å sladde litt da :D

Er vel noen med bilder som kan lage en tråd under media ;)

Tror faktisk dere med tilnærmet orginalt hadde det mest moro idag:) Jeg sto på begynnelsen av langstrekka. ikke manga av de spreke som klarte å få veigrep i det hele tatt, og ble plugga av de som ikke orka å spinne så langt:) Så du hadde flere fine og lange sladder igjennom svingen der:)

Christian
17/07/11, 21:23
Du fikk den faktisk bittelitt ut da du kastet den til sida:D Faen altså... Jeg sto og syns skikkelig synd på deg. Enda du skifta hjul:)

Jeg klarte halve breisladdsvingen to ganger, da var jeg fornøyd med meg selv. :D
Noen som tok bilde? :D
Annet en det understyrte det som faen.

Ola Moen
17/07/11, 21:23
Takk for en våt dag :D

http://forum.vccn.no/img-dump/2011/07/1724.jpg

Takk i like måte, og takk til alle andre:D til tross for manglende vær og veigrep, så synes jeg tross alt det var et knall arrangement:)

Hassel
17/07/11, 21:27
Tror faktisk dere med tilnærmet orginalt hadde det mest moro idag:) Jeg sto på begynnelsen av langstrekka. ikke manga av de spreke som klarte å få veigrep i det hele tatt, og ble plugga av de som ikke orka å spinne så langt:) Så du hadde flere fine og lange sladder igjennom svingen der:)

Hadde en del sladder som var veldig så fine og såklart oppmot like mange snurrer XD Skal godt gjøres å ikke få det med dekk fra 05 minimalt med spor og 3,5 bar trykk!

Ola Moen
17/07/11, 21:29
Syns du klarte deg bra jeg:)

a|ex
17/07/11, 21:42
Angående sladdinga så ble det jo rene driftingtreffet, alt av RWD-biler seilet jo rundt som om det var rene kunstisbanen utpå der :D

Det plaget imidlertid ikke meg denne gangen selvom jeg kjører "grip", fordi nå er banen så sinnsykt bred at man har nesten uendelig med plass.. :)

Lithander
17/07/11, 21:45
P1800'en som var der var jo utrolig strøken da! :O

wunder-hansi
17/07/11, 21:45
bilder:D??

Lithander
17/07/11, 21:46
Tok ingen :/
1 stk utrolig strøken P1800 og 1 stk utrolig strøken 142!

De som har bilder, sleng ut! :D

Osteklund
17/07/11, 21:49
Skal legge ut noen bilder, går bare litt tregt å få de ut på fotobøtta.

Ola Moen
17/07/11, 21:49
Tok ingen :/
1 stk utrolig strøken P1800 og 1 stk utrolig strøken 142!

De som har bilder, sleng ut! :D

Hu som kjørte den ene 142'n var ganske strøken også:D

Lightyear
17/07/11, 21:50
Jeg har noen få bilder, men ingen mulighet til å laste opp store mengder. Har bare mobilt bredbånd :(

A.Finstad
17/07/11, 21:53
noen som har bilder eller film? hadde vært artig å sett ;)

Osteklund
17/07/11, 21:54

Flere som noterte det ja, møtte de ved inkjøringa når jeg dro:D

a|ex
17/07/11, 21:56
Det er vel bare å opprette en bildetråd og pøse ut bildene så vi får noe å mimre om her det vel :)

KIP
17/07/11, 22:01

Kjørte du på banen eller? jeg stilte i hvertfall opp med en bil, detta var kun skrudd sammen for og prøve detta, og bare for og ha det gøy, å ikke minst den ble bygd på tre dager!

Detta har kun vært budsjett bygg, bilen og dela har kosta meg 3000kr, kun kasta sammen for og ha det litt morro, men da veit jeg det til neste treff at det ikke er vits og stille opp, for folk syntes tyderlig vis at detta ikke er noe morro.

Baron
17/07/11, 22:11
Det var en VÅT dag med zalo-føre...;-)... Skikkelig flott bane og takk til VCCN som arrangerer treffene og alle som stiller som flaggvakter....hadde det ikke vært for alle disse, så hadde vi ikke fått kjørt.... Storkoste meg en 35-40 runder i dag og kjørte til det ikke var mere 99Vpower på tanken...!!!!!

a|ex
17/07/11, 22:17
Hørte rykter om at dem hadde gått tomme for V99 på Shell borti gata...hehe neida :D

-S.Johnsen-
17/07/11, 22:23

Camilla Bækkevold? :D

kompi
17/07/11, 22:30
kjempe bra dag, selv om det reina å spruta:(, synd det var mange som hadde dratt når jeg kom. neste år må jeg prøve banen selv:)

Osteklund
17/07/11, 22:34
Bildetråd:http://forum.vccn.no/showthread.php?p=381975#post381975

Daniel V
17/07/11, 23:26
Kjørte du på banen eller? jeg stilte i hvertfall opp med en bil, detta var kun skrudd sammen for og prøve detta, og bare for og ha det gøy, å ikke minst den ble bygd på tre dager!

Detta har kun vært budsjett bygg, bilen og dela har kosta meg 3000kr, kun kasta sammen for og ha det litt morro, men da veit jeg det til neste treff at det ikke er vits og stille opp, for folk syntes tyderlig vis at detta ikke er noe morro.

Jeg kjørte ikke nei, men det er fordi jeg er redd for bilen min :) Jeg synes det var tøft at du stilte jeg, det sa jeg til deg før du kjørte også. :) Og den kommentaren var ikke negativt ment. :) Var jo synd bilen faila.

Det så uansett ut som alle kjørende koste seg, og det var jo intensjonen med hele arrangementet. :) Mange her inne som er flinke til å kjøre bil.

Selv sto jeg flaggvakt i "slakteren" store deler av dagen, og den første runden snurret rundt 80% av de som kjørte :p

Zeeker
18/07/11, 00:18
Takk for i dag :) Kul bane. Og gleder meg noe sinnsykt til det går an å prøve denne på tørt føre :)
Og alle flaggvaktene & Per må få kred for at de sto der hele dagen. Konge karer

http://forum.vccn.no/img-dump/2011/07/1726.jpg
Photo - Øyvind.G
http://forum.vccn.no/showthread.php?p=381975#post381975

wunder-hansi
18/07/11, 00:28
noen som tok bilder av 244n(valdresførr'n) min? fikk ikke tatt noen bilder der oppe da mobilen var tom for strøm:S

alecxz
18/07/11, 01:40
noen som tok bilder av 244n(valdresførr'n) min? fikk ikke tatt noen bilder der oppe da mobilen var tom for strøm:S

Er du for gjerrig til å ta egne bilder av bilen å nå, hans:) hohooo

oar83
18/07/11, 05:10
Slenge inn forslag om å arrangere dette på en laurdag neste gang.
Hadde vore litt lettare for oss fra utkant-Norge å vere der lenger enn 3 timar.

Er fortsatt ikkje heime i Ålesund etter å ha seriøst bomma på manheller-fodnes for då ikkje rekke Anda-lote...

Nb; ja vi hadde det jo supert. Tok det heile som en guttetur og fin mulighet for å samlast. Men det hadde vore mykje enklare visst det var på laurdagen. Ikkje alle som har ferie eller mulighet for å ta fri mandagen.

Tarell
18/07/11, 08:05
Skulle ønske jeg kunne vært der......
Jaja, får ta det igjen til neste gang ;)

gaupe
18/07/11, 08:11
Det vart dessverre ikkje heilt den dagen vi hadde håpa på, sidan himmelen skulle opne seg totalt, og det vart ikkje så stas å stå i regnet :(

Neste år ordnar vi oss med eit skikkeleg telt og litt bedre fasilitetar. Uansett så er mykje meir på plass på Rudskogen på det tidspunktet.

Takk til alle som var med og gjorde dagen såpass bra som den vart :D

wunder-hansi
18/07/11, 11:48
Er du for gjerrig til å ta egne bilder av bilen å nå, hans:) hohooo

ja;D har ikke råd til å lade telefonen engang;) haha

KIP
18/07/11, 12:08
Jeg kjørte ikke nei, men det er fordi jeg er redd for bilen min :) Jeg synes det var tøft at du stilte jeg, det sa jeg til deg før du kjørte også. :) Og den kommentaren var ikke negativt ment. :) Var jo synd bilen faila.

Det så uansett ut som alle kjørende koste seg, og det var jo intensjonen med hele arrangementet. :) Mange her inne som er flinke til å kjøre bil.

Selv sto jeg flaggvakt i "slakteren" store deler av dagen, og den første runden snurret rundt 80% av de som kjørte :p

Okey, da tolka jeg det litt feil, hehe, men ja, jeg blei ikke så inponert av bilen på treffet nei :P hehe.

Men er det noen som har noen bilder eller film av meg i 360n? de få rundene jeg fikk kjørt :P

thomassorby
18/07/11, 14:16

slapp av nå gutter, hu er med meg :D haha

Tarell
18/07/11, 14:21
http://cambek.blogg.no/

Dere snakket om hun, så fant noen bilder på siden hennes ;)

thomassorby
18/07/11, 14:25
http://cambek.blogg.no/

Dere snakket om hun, så fant noen bilder på siden hennes ;)

haha:p ho lurer fælt på om noen har noen bilder av bilen hennes ? :cool:

Lithander
18/07/11, 15:08
haha:p ho lurer fælt på om noen har noen bilder av bilen hennes ? :cool:

Nåå slapperua!
Fikk som sagt desverre ikke tatt noen, men "HelgeS" på forumet her har tatt ca. 500 bilder, så er vel bare å vente!

Så forresten klistremerket i ruta hennes, og lurer på om hu er sponset litt av Jørgenrud?
Restaurerer '70 145 i samme farge se, så var artig å se denne der :)

Synd jeg ikke fikk dratt med bestefar sin PV, han valgte heller å kjøre X5en :(
Trimma, bur og bøttestoler i pven ;)

Ola Moen
18/07/11, 15:16

Aner ikke. Ei søt mørkhåret ei på rundt 30

Lithander
18/07/11, 15:22
Aner ikke. Ei søt mørkhåret ei på rundt 30

Var blondine i 142n.. :p

Ola Moen
18/07/11, 15:31
Var ikke blondine hu som kjørte den 142'n jeg la merke til, hu var mørkhåret, rundt 30. det var en mørk blå 73' 142.

Lithander
18/07/11, 15:46
Var ikke blondine hu som kjørte den 142'n jeg la merke til, hu var mørkhåret, rundt 30. det var en mørk blå 73' 142.

Den andre var lyseblå, tipper färg 99 siden jeg har samme farge på min bare daffet ut :)

Det var denne jeg mente:
http://bloggfiler.no/cambek.blogg.no/images/656344-10-1310947039485.jpg
http://bloggfiler.no/cambek.blogg.no/images/656344-10-1310947034728.jpg

thomassorby
18/07/11, 15:49
Nåå slapperua!
Fikk som sagt desverre ikke tatt noen, men "HelgeS" på forumet her har tatt ca. 500 bilder, så er vel bare å vente!

Så forresten klistremerket i ruta hennes, og lurer på om hu er sponset litt av Jørgenrud?
Restaurerer '70 145 i samme farge se, så var artig å se denne der :)

Synd jeg ikke fikk dratt med bestefar sin PV, han valgte heller å kjøre X5en :(
Trimma, bur og bøttestoler i pven ;)

han som pussa opp bilen som ho kjøpte den av jobba vel for jørgenrud, derfor han har satt på den :) noe prosjekt tråd på den bilen eller ?

thomassorby
18/07/11, 15:50
glem det, så det nå :D

Ola Moen
18/07/11, 16:36
Den andre var lyseblå, tipper färg 99 siden jeg har samme farge på min bare daffet ut :)

Det var denne jeg mente:
http://forum.vccn.no/
http://forum.vccn.no/

Åja, skimtet vel den nedi der et sted også, men vakte ikke spesielt interesse, så gadd ikke kikke noe nærmere på den.

Kjetil Krømcke
18/07/11, 17:04
Jeg var en smule forsinket, men ser ut til at det var bra oppmøte ihvertfall, jeg møtte jo de fleste på veien til Rudskogen, så tok jeg en liten prat med Lightyear og Daniel V og 5 sekunder med petter. takk for "treffet" Det ble Strømstadferja hjem igjen:)

Lightyear
18/07/11, 17:15
Var genialt at jeg møtte deg i porten, skal ut og montere litt etterpå.. må klippe gresset først :p

Turbo-HF
18/07/11, 19:24
Jeg klarte halve breisladdsvingen to ganger, da var jeg fornøyd med meg selv. :D
Noen som tok bilde? :D
Annet en det understyrte det som faen.

Fikk noen bilder, Christian ;)

JEMracing
18/07/11, 20:37
Takk for et bra treff. Noe fuktig til tider men en vellykket dag med mye kjøring. Ble ca 60 runder på meg i følge tripptelleren. Meget fornøyd med dekk valget den dagen. Utrolig bra feste til at det var så mye vann på banen.
Syk rå bane:) Vet nå at bremser er øverst på ønskelista;)

takk til vccn!

Daniel V
18/07/11, 20:40
Okey, da tolka jeg det litt feil, hehe, men ja, jeg blei ikke så inponert av bilen på treffet nei :P hehe.

Men er det noen som har noen bilder eller film av meg i 360n? de få rundene jeg fikk kjørt :P

En tilskuer som stod vedsiden av meg fikk filmet deg i to sekunder, før den gullfargene 240en dro i veggen bak oss, og jeg måtte ut med flagget mitt, dessverre :p Så resten av filmen er av 740en med rekkverket :p

EDIT:

Fant et bilde i det minste:

http://forum.vccn.no/img-dump/2011/07/1898.jpg

Kjetil Krømcke
19/07/11, 00:40
Var genialt at jeg møtte deg i porten, skal ut og montere litt etterpå.. må klippe gresset først :p

Gjorde ikke noe det nei, så fikk jeg overlevert gitteret:)

242DL
19/07/11, 09:16
Dette var utrolig gøy på tross av været. Jeg vil rette en stor takk til Filtis for all hjelp på bilen, den har gått opp og ned mange ganger i bukkken der. En stor takk til alle flaggvakter som orket å stå der ute i regnet, og alle i vccn. Håper det blir flere treff senere i regi av vccn, forhåpentligvis i bedre vær.

Noen som har bilder av "den andre brune 242"?

gaupe
19/07/11, 09:18
Neste banetreff er den 15. oktober på Gardermoen. Elles så satsar vi jo på å ha Rudskogen neste år også. Så lenge vi har folk, og ikkje knekk ryggen økonomisk på dette, så held vi fram.

henrik940
19/07/11, 09:36
Gikk i pluss i år eller?

gaupe
19/07/11, 09:43
Gikk i pluss i år eller?

Ja, har ikkje summert opp enno, men 5-6 tusen iallefall.

Ola Moen
19/07/11, 11:27
Neste banetreff er den 15. oktober på Gardermoen. Elles så satsar vi jo på å ha Rudskogen neste år også. Så lenge vi har folk, og ikkje knekk ryggen økonomisk på dette, så held vi fram.
Etterhvert som Klubben øker i størrelse, så vil det jo forhåpentligvis stille flere folk:) Godt det blei overskudd:) Ikke noe som er bedre enn det:)

Jeg stiller på Gardermoen ihvertfall:)

gaupe
19/07/11, 11:28
Etterhvert som Klubben øker i størrelse, så vil det jo forhåpentligvis stille flere folk:) Godt det blei overskudd:) Ikke noe som er bedre enn det:)

Jeg stiller på Gardermoen ihvertfall:)

Nærmar oss 400 medlemmar no :D

Ola Moen
19/07/11, 11:31
Ja, og endel inaktive medlemsnr? Jeg meldte meg inn og betalte medlemskap etter 3 uker ihvertfall. Det er ikke gratis å drive dette, og det stjeler endel av familielivet til de som sitter med ansvaret.

Svirre
19/07/11, 11:32
Nærmar oss 400 medlemmar no :D

400*300 = 120 000kr i året?! :D

Jaggu kan en ha det mye moro for de penga!

gaupe
19/07/11, 11:37
400*300 = 120 000kr i året?! :D

Jaggu kan en ha det mye moro for de penga!

Håper posten og trykkeriet kan ha det moro for sine pengar ;) Går mykje ut i andre enden dessverre, men vi har pengar og råd til å arrangere meir aktivitetar.

Ola Moen
19/07/11, 11:44
120 000 er ikke mye penger når det kommer til stykket gitt. Jeg synes dere er flinke:)

Svirre
19/07/11, 11:45
Håper posten og trykkeriet kan ha det moro for sine pengar ;) Går mykje ut i andre enden dessverre, men vi har pengar og råd til å arrangere meir aktivitetar.

Var det jeg tenkte på. Har jo selvfølgelig en del utgifter med drift av klubben, men vi får mye tilbake!

4life
19/07/11, 11:58
blir ikje rudskogen dyrere neste år?

Christian
19/07/11, 11:59
Blir nok ikke noe dyrere enn i år? Kanskje det koster ekstra for pit plass.

gaupe
19/07/11, 12:04
Blir nok ikke noe dyrere enn i år? Kanskje det koster ekstra for pit plass.

Er redd for at prisane kjem til å auke etterkvart, anlegget blir jo kjempebra, og dei er faktisk bra prisa i forhold til Våler og ACR. Dei auka jo i år.

henrik940
19/07/11, 12:08
Skulle jo bare mangle at det øker, ihvertfall etter det som er gjort nå :)

Lithander
19/07/11, 15:12
Bare fylle 18 først og få meg nettbank så skal jeg melde meg inn jeg og! :)

Ove B
19/07/11, 16:45
all verdens ros til alle som var med å lage til treff i dette været!!! beundrer alle de som gidder stå ute time etter time å bli våt og kald i flaggposter o,l, for at andre skal få leike oss på bana... einaste eg savna var ein tids plan for når portene åpnar, tid og sted for innsjekk og teknisk.... men eller super bra!!!!

Ola Moen
19/07/11, 16:47
all verdens ros til alle som var med å lage til treff i dette været!!! beundrer alle de som gidder stå ute time etter time å bli våt og kald i flaggposter o,l, for at andre skal få leike oss på bana... einaste eg savna var ein tids plan for når portene åpnar, tid og sted for innsjekk og teknisk.... men eller super bra!!!!
Du som kjørte den røde Varebilen?

Lithander
19/07/11, 17:27

Den var fin! :)

ChrML
19/07/11, 17:27
Den var fin! :)
Du er fin! <3

Lithander
19/07/11, 17:28
Du er fin! <3

Retur! <3

Ove B
19/07/11, 17:31

jepp!

Lithander
19/07/11, 17:32
jepp!

Tråden din hen a gutt?!

Ove B
19/07/11, 17:34
Tråden din hen a gutt?!

ingen som laga tråd på ei gammal varevogn....

Lithander
19/07/11, 17:36
"Agrostar" f.eks.
Din så jo strøken ut da, bare å sette igang :)
Morsomt å følge med uansett lite eller stort prosjekt vett

Ove B
19/07/11, 17:42
"Agrostar" f.eks.
Din så jo strøken ut da, bare å sette igang :)
Morsomt å følge med uansett lite eller stort prosjekt vett
han har ikkje varebil lengre...:D

Svirre
19/07/11, 17:54
han har ikkje varebil lengre...:D

Du SKAL lage tråd :D varebil eller ikke, den har fremdeles skråstrek i grillen ;)

Zeeker
19/07/11, 19:05
Hvem var det som kjørte den svarte XC 245'n med store hjul? Den var på en måte litt kul :)
Ikke for å være stygg, men den såg ikke så god ut å kjøre på bane. But who knows.

Christian
19/07/11, 19:06
Haha, ja den var det skikkelig räggarstuk over :p
Var vel no turbo greier i den og hvis jeg ikke tar feil?

Lithander
19/07/11, 19:10
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/07/1753.jpg
Var grym den da! :D

-Shark-
19/07/11, 19:10
Noen som fikk med seg den 242 med bur som ble taua inn 2 ganger? :o Flaut!:rolleyes:

Christian
19/07/11, 19:12
Orangina express?

Lithander
19/07/11, 19:16
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/07/2000.jpg
Den?

Christian
19/07/11, 19:17
Det der er vel filtis?

Lightyear
19/07/11, 19:23
Bare fylle 18 først og få meg nettbank så skal jeg melde meg inn jeg og! :)

Pappa betaler! Ingen unnskyldninger nå :D

gaupe
19/07/11, 19:24

16v turbo faktisk

Lithander
19/07/11, 19:30
Pappa betaler! Ingen unnskyldninger nå :D

Haha :rolleyes:

KIP
19/07/11, 23:25
En tilskuer som stod vedsiden av meg fikk filmet deg i to sekunder, før den gullfargene 240en dro i veggen bak oss, og jeg måtte ut med flagget mitt, dessverre :p Så resten av filmen er av 740en med rekkverket :p

EDIT:

Fant et bilde i det minste:

http://forum.vccn.no/img-dump/2011/07/1898.jpg

Hehe, ekke så rart jeg blei svart flagga når den røyk så mye :P men denna filmen av meg? hadde vært mulig og få den? :) hehe

Daniel V
19/07/11, 23:29
Hehe, ekke så rart jeg blei svart flagga når den røyk så mye :P men denna filmen av meg? hadde vært mulig og få den? :) hehe

Aner ikke hvem det var som filmet. Så det bare i det han filmet. Aner ikke hva han heter eller noe, så det tror jeg blir litt vanskelig. Men finner jeg det ut, sender jeg deg en PM :)

gaupe
20/07/11, 11:16

Var ein del forbedringspunkt ja, satsar på å få meir orden på dette til neste år.

PS: gutungen på 4. mnd elska bilen din, kvar gang den spann forbi :)

Zeeker
20/07/11, 14:23
Øvelse gjør mester er det noe som heter :-)

Ola Moen
20/07/11, 16:49
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/07/1753.jpg
Var grym den da! :D

Det Epa-henget der har aldri fungert for meg.
Hadde det vært motsatt, så ville den klora seg godt rundt svingene:)

Lithander
20/07/11, 17:38
Var ein del forbedringspunkt ja, satsar på å få meir orden på dette til neste år.

PS: gutungen på 4. mnd elska bilen din, kvar gang den spann forbi :)

Heheh, det skal tidlig krøkes! :D :D

Filtvedt Racing
20/07/11, 17:57
Heisan.

Jepp det var meg som fikk bokstavelig talt vann under hjula på langsletta:).
Rett og slett min førerfeil. Men som andre her trur jeg det var mange andre som snurret og hadde det moro den dagen på rudskogen:).

Ble tauet opp av grusen 1 gang. Ikke mere enn det:). Jaja bedre lykke neste gang vel.. Hehe.

Tenkt prøve igjen på fredag men det ser ut for at det er regn i vente da også. Isåfall blir jeg hjemme.

Vil sende en takk til alle som stilte opp denne dagen så at vi fikk kjørt oss noen runder i vannet.

Filtis

kompi
20/07/11, 18:24
hvorfor var sjukebilen uttpå? smalt det? bilder?

Ove B
20/07/11, 18:30
PS: gutungen på 4. mnd elska bilen din, kvar gang den spann forbi :)[/QUOTE]

dei skal tidleg krøkast!!!

Bear
20/07/11, 19:47
hvorfor var sjukebilen uttpå? smalt det? bilder?

en hvit 740 som tok en tur i autovernet, ingen som slo seg, men kjekt å væra sikker på at ingen skada seg;)

a|ex
21/07/11, 00:24
Autovern er kjekke dem, så lenge man treffer dem langsetter og ikke rett i front..;)

A.Finstad
21/07/11, 00:31
den grå heva 245en mangla et gir på vei hjem :p han tok tredje giret i en sving når han clutcha den ut litt halv veis, han rusa den ikke nok rett å slett :p

Ola Moen
21/07/11, 05:16
Jeg satt oppe ved Breisladdsvingenog fulgte med i 3,5 time:) Mye fin kjøring der:)

Gazoline
21/07/11, 21:57
Mye bra biler og folk, synd med været men.. Er ikke flere volvotreff på rudskogen i år?

Christian
21/07/11, 21:59
Ikke i regi av VCCN.

Søgård`n
23/07/11, 00:22
den grå heva 245en mangla et gir på vei hjem :p han tok tredje giret i en sving når han clutcha den ut litt halv veis, han rusa den ikke nok rett å slett :p

HAHA! ja var ikke i godt nok driv i svingen før je clutcha`n ut, å hadde for bra feste. Syntes jaggu at de BF-Goodrich dekka satt temmelig bra i forhold det je trudde. men fikk tatt en del runder da :D

Søgård`n
23/07/11, 00:25
Det Epa-henget der har aldri fungert for meg.
Hadde det vært motsatt, så ville den klora seg godt rundt svingene:)

Ja det er sant =P spørs akuratt hva man likerr av utsenet og hvor man kjører, men forstår deg godt. hehe

Søgård`n
23/07/11, 00:29
Hvem var det som kjørte den svarte XC 245'n med store hjul? Den var på en måte litt kul :)
Ikke for å være stygg, men den såg ikke så god ut å kjøre på bane. But who knows.

Hehe! takk =P jo den var egentlig ikke så ille faktisk, men det oppsettet der er ikke akuratt beregnet til å kjøre fort i svinger:p heller rett fram. kanskje je skulle a hatt emblem med xc 245? :D haha

Søgård`n
23/07/11, 00:32

Jo det sitter en b230f blokk med 16v topp og turbo. problemet nå er at je har china turbo og er ikke fornøyd med den, for den begynner for sent før det skjer noe :p

Christian
27/07/11, 10:17
Var det noen andre som så den blå S80'en i grøfta på veien inn til Rakkestad "sentrum" ?

Thomas242
27/07/11, 10:47
Noen som tok noen rundetider eller var det bare akekjøring med jordebiler?

Christian
27/07/11, 10:49
Han sto med snuta mot meg i grøfta på min side, men det så ut som om han hadde kommet i min retning og snurra. Han sto å spant å herja for å komme løs, og det var masse spor i grøfta der så mest sannsynlig har han fått øye på fotoboksen litt for sent å driti seg ut med bremsinga. Når jeg kjørte andre veien igjen var han borte. :p

JEMracing
27/07/11, 19:45

Tok rundetider vi men det var ikke så lett med bra sammenhengende kjøring på bane med så mye vann. Den beste tida vi registrerte var 2,11min mener jeg å huske. det var da med gul flagg i breisladden.

Noen andre som to noen rundetider?

Marius
27/07/11, 19:56
Tok rundetider vi men det var ikke så lett med bra sammenhengende kjøring på bane med så mye vann. Den beste tida vi registrerte var 2,11min mener jeg å huske. det var da med gul flagg i breisladden.

Noen andre som to noen rundetider?

rundetider?? hadde nok med henda fulle av ratt jeg.... :D

JEMracing
27/07/11, 20:55
rundetider?? hadde nok med henda fulle av ratt jeg.... :D

Di fleste som ratta den dagen hadde vel henda fulle av ratt:)
Du hadde da mulighet for å ta rundetider siden Trude kjørte mesteparten av tida da:)

Marius
27/07/11, 21:59
Di fleste som ratta den dagen hadde vel henda fulle av ratt:)
Du hadde da mulighet for å ta rundetider siden Trude kjørte mesteparten av tida da:)

hehehe ;)

The Sven
27/07/11, 22:36
hehehe ;)

Hadde jo kanskje tilogmed blitt noen bra rundetider da ;)

Zeeker
27/07/11, 23:32

ikke så stor i munnen sin nå! Tjenare fan :) Hvordan går med btw? men det kan vi sikkert ta i en annen tråd.

Jeg kjørte på 2.11 men som andre sier her så var det ikke mye å kjøre for.. Det var såpeglatt og det gikk mye på tvers.
Hadde 161 på langstrekka på baksia :) og er godt fornøyd med det,, eller glad det ikke var mer egentlig

Thomas242
28/07/11, 07:48
ikke så stor i munnen sin nå! Tjenare fan :) Hvordan går med btw? men det kan vi sikkert ta i en annen tråd.

Jeg kjørte på 2.11 men som andre sier her så var det ikke mye å kjøre for.. Det var såpeglatt og det gikk mye på tvers.
Hadde 161 på langstrekka på baksia :) og er godt fornøyd med det,, eller glad det ikke var mer egentlig

2.11 er en grei tid på vått føre. Du vet vel av alle at ikke alt jeg sier må taes alvorlig...

Zeeker
28/07/11, 11:30
Yeh I know :)

JEMracing
29/07/11, 11:34
Hadde jo kanskje tilogmed blitt noen bra rundetider da ;)

Hadde nok blitt meget gode rundetider da ja:) Trude kjørte meget godt hu.
Slet med å holde følge gitt.
The Sven: Så deg ikke på rudskogen den dagen.

Daniel V
03/08/11, 13:39
Sven var ikke der, så det er ikke så rart :p

The Sven
03/08/11, 15:53
Måtte prioritere familie den dagen dessverre.

gaupe
03/08/11, 16:35
Måtte prioritere familie den dagen dessverre.

Ta med deg familien, det gjorde eg :-)

The Sven
03/08/11, 19:10
Kunne gjort det om jeg ikke måtte ha henta de på Nordmøre :) Trøsten (for min del) var at været var betraktelig bedre dit jeg kom :p