PDA

Vis full versjon : Lakering av bil-vgs skoler?



Audun
19/01/11, 16:03
Noen som har erfaringer med lakering av bilen sinn på vgs skoler? Viss de tar på seg sånne oppdrag enda:) Tenker da på pris og ressultat:) Helst i akershus område.:p

edit: Snakker om hellakering. m/uten grunnarbeid

jan_m
19/01/11, 22:43
hei regnet på det ink party telt og presse koster det ca 6500kr og lakke bilen nest største billig pressa på thorsov, gruning tyner herder og 2 komp lasste bil lakk....:) jeg skal prøve selv til våren og se om jeg får nogen lunde farge på by bilen til frua aka lappe tepet:)

Audun
19/01/11, 23:24
Har liter erfaring med hellakering av bil så dette er noe jeg helst ikke vill prøve engang selv:p men hadde vært morro om du fikk det til med ok ressultat da:)

A.Finstad
22/01/11, 11:44
jeg gikk selv på strømmen vgs å lakkerte fire biler når jeg gikk der, men det er litt opp til elevene hvordan resultatet blir, men er det folk med innteresse for faget(som det var når jeg gikk der et par av oss i hvertfall) så blir det meste bra å hvis du skal ha det i akershus ommrådet så er det vell strømmen og bjørkelangen kansje også rud som har lakk? er ikke helt sikker, men i hvertfall kan jeg anbefale strømmen da dem har tre lærere med MYE ærfaring og veit hva dem driver med(dem har også en som er flink med custum arbeid)

jeg betalte 3lapper for matrialer når jeg gikk der for å hellakkere en bil, nå gjorde jo jeg jobben selv, men for en som ikke går der koster det vell mellom 5 og 10 lapper tenker jeg, mne kjenner du noen som går på ei sånn linje hadde jo det vært det beste for vi fikk beskjed om å ta på oss småe svart jobber å ta med til skolen for trening :p

Audun
22/01/11, 16:20
Det er akkuratt det jeg er redd for at lakkeringen rett og slett blir crap. Regner med at det som de aller fleste andre ting at det altid er noen som er flinkere enn andre. Men vill da tro at det kunn er de beste som for hellakere en bil..?:)
Så en betaler kun for lakken og evt sparkel osv da eller?:)

Skal ta meg en ringe runde endag og høre litt rundt tenker jeg:p

A.Finstad
23/01/11, 02:25
regner med at dem ikke leverer ut dårlig arbe det gjorde i hvertfall ikke vi, vi lakkerte om igjen en bil med en liten tsunami(sig) i klarlakken å den ble sjult av side lista å da var det bare å slipe ned igjen alt sammen å lakkere opp igjen(var litt fordi noen trengte trening, men også fordi jeg ikke var fornøyd er ikke jeg fornøyd leverer jeg heller ikke ut et produkt!)
men selvsakt så kommer det litt ann på hvor mye tid man har å om man ber om et perfekt resultat så forventer man å få det å det er mulig hos en skole selvom man ikke skulle tru det :p er faktisk en del ganger lærera går inn å gjør siste innspurt for kunder som vil ha et bra resultat eller på grunn av dårlig arbe fra elevenes side ;)

Audun
23/01/11, 19:23
Ja jeg kjønner :) jeg skal ta meg en ringe runde og høre litt rundt på priser etc :)

Dimmern
23/01/11, 20:02
jeg går på kjøretøy på bjørkelangen vgs, mange som har lakkert bilen sin på skade og lakk linja der, mye flinke elever! lærerne er nøye.. pris er jeg usikker på

skal ha min egen bil der også:)