PDA

Vis full versjon : ett på spm om ting som gjenstår på prosjektet



session
18/01/11, 17:41
Har fått i hus toppen fra porting og chimsing av kam nå, så nå skal monteringa begyne :) så da har jeg en noen spm jeg er litt usikker på.

1. Jeg har ikke datasprut så når jeg skal ordne hul i DP til bredbåndlambda og vanlige lambda, hvem skal stå først og hvor langt etter turbo skal di stå?

2. Burde jeg legge opp nye bensinslanger helt fra tanken eller kan jeg skjøte innpå stålomspundene på di orginale oppi motorommet? blir walbro i tanken.

3. Jeg er ikke inn i sånn dysetabeller og sånn, så hvor mange cc/min dyser er annbefalt til 300-350hk? helst lav ohm så jeg slipper og styre med klipp og skjøt (selv om det kanskje ikke er så styr)

4. TrueTrack eller Powertrax?

ArneR
18/01/11, 19:11
Hvilken bredbåndslambda er det snakk om? Har den ikke mulighet til å simulere en smalbåndslambda?

session
18/01/11, 20:56
det står ikke noe om det, er den som realcar selger, skal bare ha en så jeg ser åssen blandinga ligger ann så hadde ikke tenkt på noe avangsert.

cossykiller
18/01/11, 21:44
ta den på oppsia av dpen ihvertfall, slik at du unngår og få kondens osv i den.. avstanden er jeg usikker på..
Vil nok gå med vanlige bensinslanger også, er de gamle kan du likegreit bytte

session
20/01/11, 20:35
okei :)

Finnes det noen hylser til og sveise på innsyg til dysene eller er det noen som har no mål til det?

TeamBørnOut
21/01/11, 01:12
De fleste pleier å "legge på litt sveis" for å så maskinere dette. jeg har ikke mål her. men kan ta å sjekke etterpå.
Noe spennende innsug du har?:)

session
21/01/11, 19:31
Det er ikke så veldig spennende, sett litt rundt og det skal jo ikke bli noe versting motor så det er langt ifra perfekt, men fikk tak i noen alu plater og satte igang så nå mangler bare dyseholdere og feste til fuelrail :) Har ikke no bilder nå, men runnerne er 9cm og matchene dia som til den porta toppen, også blei "beholdern" noe rundt 3,8l i sånn "smal bak mot torpedoveggen og brei forran" design hvis du skjønnte :p og 3" gasspjeld :)