PDA

Vis full versjon : B230F går ujamt på tomgang, 10c og ned



Agrostar
18/01/11, 10:05
Hugsar ikkje heilt om den har vore sånn sidan eg kjøpte den, men dei 2 siste vintrane har den iallefall starta fint opp på alle 4, så gått ned til 3, så til 2, opp på 3 og så 4 igjen. Dette skjer ved kald motor fra cirka 10c og ned. Brukar eg motorvarmar så har den starta heilt fint opp i -20 og gått heilt fint og. Meinar eg har lese om nokon andre på forumet som har det sånn og, men har aldri heilt greitt å finne ut kvifor det er sånn.

Legg ved ein film så de skjønnar korleis det er.
o4VdcEtjW0E

Vegardb92
18/01/11, 18:19
Går på 3 sylindre, bytt pluggledninger, Høres ut som en dieselbil i videoen :P hoho

Agrostar
18/01/11, 18:31
Pluggledningane er 1,5år, gått 30. Men den var sånn første vinteren og så tvilar på at det er dei. Men kefor skal den starte fint opp på alle 4 om det skulle vere dei da? Eg hellar litt mot hjernen.

R.G
18/01/11, 18:39
hjernen styrer ikke om den skal gå på 2 syl eller 4 syl. pga styring til alle dyser er ut fra samme ledning. så ville skjekka tenning. plugger osv, eller skjekka dysene

Agrostar
18/01/11, 20:30
Men kvifor skal den starte fint på alle 4 da? Og når det er heitare så går den jo heilt fint, gassar eg litt så går den skikkeleg etter nokre få sekund. Kva skal eg sjekke ved tenning? Pluggane vart bytta i september, ingen forskjell før og etter det.

Vegardb92
25/01/11, 22:22
Jaja, er slik min og når jeg starter den kald, pluggledningene mine kan være år og dag gamle, har aldri byttet dem i mitt eie.

Får bare leve med det, er ikke så farlig at gjør noe, bare at du må varme opp bilen/kjøre rolig før du begynner å gasse på

TeamBørnOut
25/01/11, 22:24
rotor og fordeler lokk ;)

Agrostar
26/01/11, 06:12
La merke til at B230FK til kreket var litt sånn og, lyden var meir dempa, men den gjekk ikkje på alle i nokon sekund :p Der er ihvertfall ingenting blitt bytta på år og dag.

gaupe
26/01/11, 19:29
Er slik begge mine også, nytt alt av tenningsdelar på begge to, MAF er kryssbytta mellom dei, utan at har hatt effekt. Men det kan jo ha samanheng med kaldstartfunksjonen. Ikkje at det at det medfører noko problem, og det er ikkje mange sekunda det er eit problem. Kva bensin køyrer du på?