PDA

Vis full versjon : Bass i s60



Bratlie
18/01/11, 09:51
noen som vet åssen det er å trekke kabler osv i en 02mod s60 driver å lurer på om jeg skal sette inn 2x10" for å få litt anna lyd

Roy
18/01/11, 21:24
Hva skal du trekke kabler til?
Uorginal headunit?
Ipod-adapter?

Batteriet er bak, så den biten er grei.
Mulig du har uttak til orginal subwoofer du kan hente signal til forsterker fra. (OBS: signalet er høynivå, så forsterkeren må støtte dette, eller du må ha en overgang)

Se etter denne pluggen: http://forum.vccn.no/showpost.php?p=143024&postcount=4

aarnes
27/01/11, 22:31
Bratlie:

Jeg vet. har satt inn stor stereo i S60 og V70 tidligere.
Det er alfaomega åssen kasse du velger. jeg hadde en porta kasse med 2x12" og det spillte svært godt. forsøke en lukka kasse og det spillte ikke bra i det hele tatt.

Når det gjelder kabler så har du jo batteriet bak, noe som gjør at du kan trekke opp den største diameteren du ønsker på maks 1meter.

Jordinga tok jeg fra karrosseriet , på festet til beltet bak høyre side. skrudde av det, skrapa godt rundt og satte fast kabel der med en slik kabelsko.

Da er det bare signalkabel og remote som du må trekke fra midtkonsoll og dette gjorde jeg på høyre side. alle listene er klipset fast, og veldig enkelt å ta av. vær oppmersom på at det er lett å knekke et klips eller to, så vær forsiktig. Det ligger også kabelgater hele veien bakover, så tar du deg god tid kan du legge kabelen nedi der. husk å kjøpe en signalkabel som er godt skjermet.

Spør om du lurer på noe! og lykke til! :)

Bratlie
01/02/11, 09:45
okey. hadde egentil tenkt til å sette inn 1 eller 2 10" som jeg har liggende det jeg tenkte på var egentil åssen det var å få dratt kablene fra spiller`n å bak over.

aarnes
01/02/11, 11:53
Og nå har du fått svar på hvordan du gjør det :)