PDA

Vis full versjon : Prisvurdering 1998 Volvo V70T5



V70T5
17/01/11, 19:52
Hei..

Har seg sånn at pga uforutsette utgifter blir eg nødt å selge bilen å klare meg med en gammel sliter av en Bmw 318 Turbodiesel som eg har stående avskiltet.. Trenger penger for å dekke gjeld så bilen skal ut til salgs.. Men før eg får lagt den ut så vil eg bare forhøre meg litt hva dere mener eg bør satse på i pris?..etter den turen den hadde ned i muren til naboen nå rett før jul så står den nå på verksted. Blir nylakkert bakfanger å alle dører under list, å begge kanalene. Hjulbuer, å full understells behandling. Å fordi det var sprikker i frontrute blir den også byttet..

1998 Modell. 228.000 Km Servicehefte.. Regreim byttet i oktober på Volvo. ingen ulyder eller feilmeldinger.Strøkent svart skinn/alcantara intrør. Alt av utstyr virker, Ac, cruise, tracs, alarm, f.styrt sentrallås, DEFA WARMUP motorvarmer å stikk for kupevarmer. Helt nye Hakkapelitta 7 vinterdekk med pigg på orginale Volvo alu felger.. Volvo alufelger med slitte sommerdekk. Ellers veldig fin i lakken.. Ikke noe ulyder på motor.. ingen oljelekasjer..

Bilder kommer når den er klar på verkstedet =)