PDA

Vis full versjon : T5 motor i 940



bertone
17/01/11, 17:22
Skal bygge om en 940 med T5 motor. Er dette bolt-on med motorfester etc. eller er det noe spesielt som må bygges om som er litt tidkrevende?

Bruker man girkassa også fra T5 motoren? Passer girkassefestet bolt-on eller må dette bygges om også?

Er det noe annet mekanisk som IKKE er bolt-on som dere vet må bygges om?
Grunn til at jeg spør er at jeg hadde håpa det skulle klare seg med et par dager i verksted for å bytte motor hvis man er litt godt forberedt.

Finnes det noen sted man kan laste ned koblingsskjema for 850 og 940? Dette kommer til nytte når man skal koble opp det elektriske.

TeamBørnOut
17/01/11, 17:24
Hadde du søkt litt hadde du funnet ut at t5 er en fwd bil... alså blir den girkassa litt lei å plassere på en smart måte.. står masse om dette. ta i bruk søkefunksjonen :)
alt du lurer på er svart på mange ganger før :)

bertone
17/01/11, 17:36
Hadde du søkt litt hadde du funnet ut at t5 er en fwd bil... alså blir den girkassa litt lei å plassere på en smart måte..Hahaha. Sorry, my bad:) Hadde jeg tenkt meg om hadde jeg selvsagt visst dette, men driver ikke med Volvo daglig for å si det slik:)


står masse om dette. ta i bruk søkefunksjonen :)
alt du lurer på er svart på mange ganger før :)Jeg har prøvd søkefunksjonen, søker jeg på f.eks. 940 t5 så får jeg dette:

1. Beklager - ingen treff. Vennligst prøv med andre kriterier.

R.G
17/01/11, 17:37
søke opplegget inn på her er elendig synes jeg

JørnM_940
17/01/11, 17:37
Hahaha. Sorry, my bad:) Hadde jeg tenkt meg om hadde jeg selvsagt visst dette, men driver ikke med Volvo daglig for å si det slik:)

Jeg har prøvd søkefunksjonen, søker jeg på f.eks. 940 t5 så får jeg dette:

1. Beklager - ingen treff. Vennligst prøv med andre kriterier.
Bruk google. Skriv det du skal søke etter og vccn etterpå. Søkefunksjonen her er så dårlig at det er ikke artig engang....

TeamBørnOut
17/01/11, 17:38
prøv : http://www.google.no/#sclient=psy&hl=no&q=940+t5+site:forum.vccn.no&aq=f&aqi=&aql=&oq=&pbx=1&fp=5a64a2f524067428