PDA

Vis full versjon : Noen her inne som har denne 945?



Børge Vikebø
15/01/11, 23:28
UF-regget 945, import fra Tyskland med alt utstyr untatt el.stoler.
Gikk trolig til Vosseområdet. Noe prosjekt kanskje?

http://v940r6.volvo-power.net/bil/DSC_9407.jpg

Olav'en
16/01/11, 04:29
Han som kjøpte bilen hadde problemer med LMM, men ville ikkje høyre på dette når eg prøvde å forklare han det.
Bilen forfall og er solgt herifra.

bondeknøl
18/01/11, 09:48
Jepp, denne bilen kjenner jeg VELDIG godt til :)

Den eier jeg nå :p å stortrives med det.

Når jeg kjøpte den av han du snakker om Olav så sa han at det var dumpen som var problemet (åpen dump), men viste seg at LMM var gåen. Nå sviver den som bare det og dauer heller ikke, selv med åpen dump.

Børge Vikebø
18/01/11, 21:06
beholdt den slik den var, eller endret noe på den? Var fetteren min som hadde den før han på Voss.. Tenkte på å selge min til fordel for denne, angrer litt kan man si ;)

Lykke til videre med den.

bondeknøl
18/01/11, 21:56
Er i samme stand som da jeg kjøpte den, bortsett fra sota rutene litt til og chip. Har en bulk på førerdøra, rett ved siden av dørhåndtaket, bare av ren nyskjerrighet så lurer jeg på om du kjenner noe til den?

Skal si jeg ble skuffet når jeg hadde reist fra Kristiansand og opp til Voss og så åssen den så ut... Han var hvertfall ikke mye glad i å vaske.. Utvendig, innvendig felger, ja alt egentlig. Så etter noen timer med tepperenser og polering har den blitt fin :)

Børge Vikebø
18/01/11, 22:19
Tja, fetteren min har hatt vaskesyke, så i hans eie ble den ofte vasket og polert. Men den ble stående en stund etter at han kjøpte seg V70N, og da drog den til seg litt skitt også. Om eieren i mellom i hele tatt vasket den etter kjøpet, aner jeg ikke..

Bulken på døra mener jeg har vært der så lenge fetteren min hadde den.

bondeknøl
18/01/11, 22:24
Åja, har blitt tatt vare på hvertfall, finnes ikke rust på den under heller. Har kansje noe med at den er fra Tyskland ang. salting??

245 gl
19/01/11, 13:13
Er det denne jeg har sett utenfor Bilia Forus blant annet, med noen halvtøffe vinterfelger?
iallefall noen felger jeg aldri har sett på Volvo før....

bondeknøl
19/01/11, 15:04
Tviler sterkt på det..
Jeg går på skole her i Stavanger, mens pappa bruker bilen nede på det glade sørlandet siden jeg venter på oppkjøringa.

Uansett står det noen rustne stålfelger på, vet ikke om du beskriver de som halvtøffe? :)

245 gl
19/01/11, 19:51
Hehe nei, da er det ikke den :P