PDA

Vis full versjon : Jet Carrier



TeamBørnOut
05/02/10, 09:07
Bestilte stereo på ebay for noen år siden! Jet Carrier ordnet resten raskt og enkelt!

gaupe
05/02/10, 09:35
Har brukt dei ganske mykje, og stort sett berre positive erfaringar.

Forespurte også bilfrakt via dei, men har dei ikkje så veldig god kompetanse.

TeamBørnOut
05/02/10, 09:42
Det kan nok stemme. jeg var så gira så jeg sa jeg kom å hentet. utrolig kult lokale de hadde på den tiden også :D (mulig de er på samme sted nå)

gaupe
05/02/10, 09:49
Eg har brukt utsending i posten, utruleg praktisk å sleppe å møte opp på posten for å betale, når ein i staden kan få faktura :)

Per Turbo
05/02/10, 11:34
Brukt disse flere ganger, og har bare positive erfaringer.

Soulair
27/03/10, 11:29
Har brukt Jet Carrier ved 2 anledninger nå, og er svært fornøyd. Da første sendingen ble 1 uke forsinket grunnet snø, fikk jeg jevnlig oppdatering fra dem via E-post om status. Da hadde de også fortollet dem og gjort klart slik at pakken kunne sendes ut med en gang de ankom Norge.

Ellers er min erfaring så langt at prisene og frakta med fly er uslåelig hittil. De yter også svært god kundeservice. Tommelen opp!:)

Sebbe
27/03/10, 11:47
hvordan er det hvis jeg bestiller mange ting til den postboksen jeg får oppgitt? må jeg betale frakt for hver av tingene eller betaler jeg bare for den totale vekta av alt?

A.Finstad
27/03/10, 13:10
kommer helt ann på den som sender det og hvor mange pakker han sender det i for jet carrier sender pakken/pakkene bare videre og da blir det frakt per pakke du sender til dem hvis du skjønner hva jeg mener:p

gaupe
27/03/10, 13:27
hvordan er det hvis jeg bestiller mange ting til den postboksen jeg får oppgitt? må jeg betale frakt for hver av tingene eller betaler jeg bare for den totale vekta av alt?

Det går ut ei forsendelse i veka, slik at det blir samla det som kjem då på den veka. Litt usikker på om dei har fått moglegheita for å halde på pakkane til det kjem fleire no.

Liland
03/07/11, 00:33
Detter er kanskje feil tråd å spørre i men jeg tenker å bestille slike http://www.kaplhenke.com/index.php?option=com_content&task=view&id=51&Itemid=35

og er det da bare å be kaplhenke sende dette til den adressen jeg har fått hos jetcarrier, og så booke frakt fra jetcarrier nå jeg har fått ordrebekreftelse?

Alt dette står jo hos Jetcarrier, men har jeg forstått det riktig?

Sebbe
03/07/11, 09:24
du har forstått det riktig ja

Liland
03/07/11, 11:27
Ok, takker :)

Fjellvang
23/07/11, 13:34
Vurderer å bestille meg noe på ebay å få det sendt via jetcarrier..
Må jeg da endre adressen min hos ebay?

ArneR
23/07/11, 17:57
Du legger til en alternativ adresse på paypal. :)

Fjellvang
23/07/11, 18:51
Du legger til en alternativ adresse på paypal. :)

Kan ikke legge til annet land hos PayPal, blir stående Norge ?

ArneR
23/07/11, 18:55
Hm, merkelig..

De har jo skjerpet en del på sikkerhet i det siste, så det er mulig de har fjernet det?

Fjellvang
23/07/11, 19:12
Fikk velge land når jeg handlet på ebay :)