PDA

Vis full versjon : Oppfordring!!!



brynna
13/01/11, 22:02
Til alle oss som har ett eller annet problem med bilen:
Når feil, eller problemet er løst hadde det vært topp at alle hadde merket trådene sine med LØST. Skriv et sluttinnlegg om hva som var feil eller hva som måtte gjøres for å få ordnet feil/problem.
Da kan vi gå inn i tråden for så å sjekke hvis vi opplever samme "symptomer" ved bilen.
Forumet her er meget lærerikt for oss som kanskje ikke er "fullbevandret" i 850/V70

Takker på forhånd:)

(Moderator: mulig denne er på feil plass, men det fikser du?)

Kjell V70
13/01/11, 22:11
Ja, var jo en her for noen uker siden som slettet tråden sin fordi han hadde funnet feilen, ingen som fikk vite hva feilen var... :D

mrstfu
13/01/11, 22:53
dette har jo ligget i forslagskassen en stund, mulig også i regler for posting. er vel ikke alle som leser alt, men.

brynna
13/01/11, 23:05
dette har jo ligget i forslagskassen en stund, mulig også i regler for posting. er vel ikke alle som leser alt, men.

Tror det må være fåtallet som har sett det. Har fulgt med tråder hvor jeg har har hatt samme problem. Har bare venta på svaret...:confused:

Måtte bare oppfordre på nytt

mrstfu
13/01/11, 23:17
helt enig.

Kjetil Krømcke
16/01/11, 17:36
helt enig i dette, gamle tråder er ofte til god hjelp!:)

850GLTsilver
16/01/11, 17:48
Rakk aldri å lage noen tråd om det, men løsning ble det likevel på automaten på min 850 da.
Henta på Torsdag, starta Fredag med demontering av den gamle, og opp og på plass i går.
Dritmoro når kassa fungerer så flott som denne jeg fikk tak i her ja.
Så da blir det vel omtrent 300 000Km problemfri kjøring igjen da?

Robert H.
16/01/11, 18:51
Rakk aldri å lage noen tråd om det, men løsning ble det likevel på automaten på min 850 da.
Henta på Torsdag, starta Fredag med demontering av den gamle, og opp og på plass i går.
Dritmoro når kassa fungerer så flott som denne jeg fikk tak i her ja.
Så da blir det vel omtrent 300 000Km problemfri kjøring igjen da?

Huske å flushe hver 50-60000 så gjør den vel det ja:)