Vis full versjon : 940: Elsktrisk? Vindusvisker funker ikke
okai har ett stort problem som tittelen viser, hva kan være galt? sikringa går å går! HATER 940 ELEKTRO SÅ J****
Elektrisk som er byttet: Bensin-pumpe relè, Blinklys-relè, hovedlys-relè, dyse-relè
ting som bare ikke funker: varme i sete, varme i bakruta, tåkelys bak
garanter mere som e ikke husker i farta, men skal du ha en 940 burde du altså være elektriker
Ja foresten så glemte e å nevne defekt temp-måler. ødlagt giver
har enda ett problem som e nesten har glemt, hva han være galt med fartsmåleren siden den bare funker av å til?
man treng ikke være elektrikker for å kjøre 940, du som har fått tak i en dårlig bil med masse feil.. mine 940 ikke vært sånn..
Min er riktignok en 91-mod gått over 400tusen. tror nok det kommer med tiden etthvert som alderen å km blir eldre/høyere. men uansett så fikk jeg til vindusviskerene ved å koble fra hornet(samme sikring) men skjønner ikke helt hvordan den kan kortslutte uten at jeg trykker på tuta? altså er det pluss-strøm hele tiden der?
TeamBørnOut
13/01/11, 18:25
samme skjedde faktisk på damas 91 model :D
Lurte veldig på hvorfor problemet forsvant når tuta ble tatt vekk :P
Uansett så bør du gå over jordings punkter etc på bilen hvis det ryker mye elektriske greier..
Min er riktignok en 91-mod gått over 400tusen. tror nok det kommer med tiden etthvert som alderen å km blir eldre/høyere. men uansett så fikk jeg til vindusviskerene ved å koble fra hornet(samme sikring) men skjønner ikke helt hvordan den kan kortslutte uten at jeg trykker på tuta? altså er det pluss-strøm hele tiden der?
ligger konstant pluss til hornet ja, når du trykker på rattet så gir du jord hvis du skjønner. derfor hjelper å ta bort horn, pga har med att det kortslutter i hornet. salte veier og rust er ikke noe for hornet:)
TeamBørnOut
13/01/11, 19:26
hmmms, så flaut å ikke tenke på det :P men volvo burde jo lagt inn et rele som gjorde at man ga hornet strøm isteden.. litt fukt å dritt så har man fort en strømtjuv der
hmmms, så flaut å ikke tenke på det :P men volvo burde jo lagt inn et rele som gjorde at man ga hornet strøm isteden.. litt fukt å dritt så har man fort en strømtjuv der
vet, er en grusom patent det der. rart dem har tatt styringa den veien, sikkert pga oppi rattet men.. hadde gått an å brukt rele som styrer plussen sjøl om minus er i rattet... er en skikkelig ikke brukt hue opplegg:p
Aha, såpass:O tror e må gå over det elektriske å bare skifte det av relè å lignende som ikke er skifta enda:P Noen som har idè om hva som kan være feil med fartsmåleren? kommer å går, men km-måleren går altid uansett
Aha, såpass:O tror e må gå over det elektriske å bare skifte det av relè å lignende som ikke er skifta enda:P Noen som har idè om hva som kan være feil med fartsmåleren? kommer å går, men km-måleren går altid uansett
siden tellern går og målinga ikke er helt med så er nok det instrumentet ditt.
ja tenkte det samme. låser seg noen ganger på 120 om jeg kjører ca 80, å når e bremser ned igjen detter den ned på 0:S kan kasnkje varme opp loddepungtene på baksiden av selve instrumentet? eller andre forslag?
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.