PDA

Vis full versjon : L m r



samuel
04/02/10, 19:22
Nokon som har erfaringer fra L M R i sverige?

Ein kompis som bestillte deler, tok 1 måne før delene vart sendt, og vart sendt med bussgods eu terminalen i strømstad. Han hadde førehandsbetalt , og det var inkl alt med frakt til norge. men så fekk han beskje om å hente pakken der eller få momsa den inn til norge og betale frakt og sånt sjølv.. addon framme på 740 var noko av d som vart bestillt , var ikkje heilt fornøgd med passformen. men gjekk greit.

L M R seller mange ting til gunstige priser. Og kundeservisen er veldi bra! Han svarer raskt på mail! ;)

245 gl
04/02/10, 20:34
Jeg har bare gode erfaringer med å handle av dem...rask levering og rask å svare på mailen :)

kenar
05/02/10, 09:26
handla inn fullt styling at 940 der, bakfangeren ble ødelagt under frakt og tok meg mye tid med han for å snakke om hvordan det skulle gjøres. til slutt ga han seg og jeg sendte tilbake bakfangeren. frontleppa hadde ganske bra passform og sideskjørta har jeg ikke prøvd ennda.

mcnugget
23/02/10, 01:14
LMR er kanskje det mest ubrukelige eg har vert borti, kjem aldri til å besille noko der igjen, ting går tregt, dårlig passform på produkt, og kjappe svar på mail med dårlige unnskyldninger! Kanskje eg var ekstremt uheldig, men vil iallefall ikkje anbefale nokon å bestille derifra...

Ola Hagen
23/02/10, 23:02
LMR er ok syntes jeg, jeg bestilte add on til 945 av han, og fekk den tilsendt etter en uke eller noe :)

passform var ikke helt perfekt, men som sagt så skal man alltid prøvemontere glasfiber deler før lakkering som lmr opplyser selv på nettsidene, så etter en stund med tilpasning osv så gikk den ganske greit på..

Tveite Performance
28/02/10, 00:15
har skjøl handla hjå han både hjå lmr og og hjå mikkel skjøl. og må sei meg fornøyd ;)

TeamBørnOut
28/02/10, 00:19
Meget fornøyd selv! man kan ikke regne med at ting passer som orginal deler. da må man kjøpe orginaldeler. til den prisen er det veldig bra!

Luigi
24/03/10, 01:08
viss man bestiller fra svergie, kommer det noe toll?
kommer pakken fram til norge? eller må jeg styre og ringe for og fikse frakt til norge?

tenkte jeg skulle bestille en pakke fra LMR med addon til 940 front og 960 handtak deksel..

noen som kan forklare litt hvordan det blir med frakt og slikt?

henrik940
24/03/10, 09:25
Er dette sjappa til han Långe mikkel?

940pearl
24/03/10, 09:31
ja. Han kjører til Norge og poster pakker også.

God erfaring herfra iallefall.