PDA

Vis full versjon : Spm. om interiør bytte på V70N



rliaklev
11/01/11, 16:58
Hei!

Har fått tilbud om å kjøpe en 2001 V70 2.4 (varebil) til en billig penge.
Skal være førstegangsbil så må selfølgelig gjøres litt :P

Jeg har da lyst til å bytte til facelift bak- og frontlykter. Er det bare "plug and play"?

Jeg kommer da også til å sette inn komplett Atacama interiør. Har funnet et som er til 2004 mod. Vil dette også passe rett inn uten store modifikasjoner? Så Brynjar gjorde noe lignende på sin S60 R :)

Tror ikke det er el-seter på bilen, men vil det ligge ledninger/kontakter klart så jeg kan koble på atacama stolene? eller hva må gjøres? :)

Takker på forhånd!

Robert

gunnargt
11/01/11, 19:08
Du må bygge om lampene da det elektriske ikke passer rett sammen foran,andre kontakter. De bak passer rett på.

El.stoler er litt trøbblete men har du flaks så går ligger alt klart og du får alt til å funke på første forsøk. Det som kan bli trøbbel med stoler er hvis modulen går i "bus-off" da bilen ikke vet at den har el-stoler. Se under stolene om du kan se ledningene til dette i bilen din. Du får ikke minne på stolen til å funke via fjernkontroll når du låser opp men resten vil virke.

rliaklev
12/01/11, 14:47
Takker for raskt svar :)

Når du sier bygge om, mener du da og klippe ledningene og sette på nye kontakter? :P

Robert

aarnes
12/01/11, 20:10
Takker for raskt svar :)

Når du sier bygge om, mener du da og klippe ledningene og sette på nye kontakter? :P

Robert

Det stemmer.
Jeg har selv gjort det, skikkelig møkkajobb.

rliaklev
13/01/11, 18:18
takker :)

Noen som vet om det mulig å montere spaceball girstang? :)

gunnargt
13/01/11, 19:25
Det kan du montere ja. Må ha komplett spak og litt div.småting. Det finner du sikkert brukt rundt på div.forum hvis du kikker litt.

rliaklev
06/02/11, 21:51
Da har jeg fått tak i en spaceball, men viste seg at den var fra en 05 S60 så det passer jo såklart ikke..:(

Noen som vet hvilken midtkonsoll jeg kan bytte til som passer i 2001 V70? :)

gunnargt
06/02/11, 23:34
Hva var det som ikke passet? Girspaken?
Er noe forskjeller ute å går på kulene som sitter i bunn av spaken og til wiren.
Du kan kanskje kutte av den gammle og nye og sveise de sammen så får du riktig kule i bunn,vet noen har gjort det


Tenker du på nye typen midtkonsoll eller? Fra 05 og oppover?

rliaklev
07/02/11, 09:07
Var litt forskjell på kulene ja, men det skal jeg klare å fikse.
Ramma/lokket som ligger rundt girspaken har litt annen form og er litt lengere.
Tenkte på nye typen midtkonsoll ja ;)