PDA

Vis full versjon : Rattlås på 244



eirikand
10/01/11, 18:55
Hei, har problemer med å få opp rattlåsen på en 244, hva kan årsåken være? slitt nøkkel? evt feil nøkkel kanskje? (nettop kjøpt bilen):p

den sto på henger med rattlås på.

gamle eier tar ikke tlf hehe..

TeamBørnOut
10/01/11, 18:57
feil nøkkel er jo mulighet :)

eirikand
10/01/11, 19:18
jævla drit sekk av en selger hehe :p

mamolv
10/01/11, 21:20
hørtes skummelt ut dette...;)sikker på at du kjøpte den av eieren?og den sto vel ikke i en mørk bakgård den hengeren med bilen på?hehe..

TeamBørnOut
10/01/11, 21:25
han er fra spydeberg... Eneste tjuvgodset i denne bygda er frimerker og dop. (og vei skilt...)

patte
11/01/11, 14:53
han er fra spydeberg... Eneste tjuvgodset i denne bygda er frimerker og dop. (og vei skilt...)

kjøpte du av han lasse ?

eirikand
11/01/11, 16:35
Var 3 pakistanere som solgte den ved holmlia? noe å si?

hehe neida. ikke jeg som kjøpte den gitt bare skreiv for han lasse gitt,
( gammle eier tar fortsatt ikke tlf) :P

TeamBørnOut
11/01/11, 23:07
knekk låsen og monter tenningsnøkkel et annet sted..
Bytt ut dørlåsene også.. litt teit om den gammle eiern fortsatt har nøkkelen :D

eirikand
12/01/11, 16:23
ok:)

er ikke så mye å stjele nå akkurat, står uten motor og girkasse hehe:P men fortsatt greit å ha nøkkelen :P

lasse
13/01/11, 01:29
han er fra spydeberg... Eneste tjuvgodset i denne bygda er frimerker og dop. (og vei skilt...)

haha, sant så sant:P

lasse
13/01/11, 01:30
knekk låsen og monter tenningsnøkkel et annet sted..
Bytt ut dørlåsene også.. litt teit om den gammle eiern fortsatt har nøkkelen :D

men får jeg ikke skrudd ut hele tenningslås og ratt lås nå? eller MÅ jeg ha nøkkelen da? måtte det på bilen te bror min men nå var det ford oxo da så:P

ArneR
13/01/11, 02:08
Må ikke ha nøkkelen nei.

Er bare å pelle ned dashbordet det, evt. så kan du slippe unna med å demontere bare den bjelken som dashen hviler på som rattstammen er festet i.. Tenningslåsen er festet til rattstammen med to skruer av typen som hodet knekker på når de festes, de løsner ved bruk av en vannpumpetang..

lasse
13/01/11, 19:30
Må ikke ha nøkkelen nei.

Er bare å pelle ned dashbordet det, evt. så kan du slippe unna med å demontere bare den bjelken som dashen hviler på som rattstammen er festet i.. Tenningslåsen er festet til rattstammen med to skruer av typen som hodet knekker på når de festes, de løsner ved bruk av en vannpumpetang..

takk takk;)