PDA

Vis full versjon : 740 tripteller svikter



fosen
10/01/11, 14:17
Tripteller på min 89 740 har sviktet, i tillegg er alt av lys borte, bensinmåler har jo aldri fungert , men det er verre nå uten tripteller. kjøpte et brukt instrument, der gikk teller i 7 km før den stanset, men har lys og det andre fungerer. Noen tips?

Alexk1
10/01/11, 14:21
Tripteller på min 89 740 har sviktet, i tillegg er alt av lys borte, bensinmåler har jo aldri fungert , men det er verre nå uten tripteller. kjøpte et brukt instrument, der gikk teller i 7 km før den stanset, men har lys og det andre fungerer. Noen tips?

Min er også sånn med triptelleren :) billig forsikring det :)bare sette den på laveste km :P
så er det bare å kjøre på :)

Daniel V
10/01/11, 14:32
Min er også sånn med triptelleren :) billig forsikring det :)bare sette den på laveste km :P
så er det bare å kjøre på :)

Ville ikke akkurat oppfordret til forsikringssvindel.

fosen
10/01/11, 14:51
Forsikringen blir billig, men kostnaden blir likevel høy når fruen går tom for bensin... på vei til jobben... Uten bensinmåler og tripteller så må man fylle ofte...

jacobsen
10/01/11, 15:30
Bare å ha med seg ei reservekanne det ;) null stress i joggedress. Men telleren min funker heller ikke. Eller jo - av og til. Så skal kjøpe nytt snart.

jan_m
11/01/11, 14:04
jeg sjekket dete for en stund siden og kosta 1500isj for og få det ordna... da har jeg heller med meg 5 litern med supe min tank måler funker dog lampa som sier snart tom... men hva koster et nytt armatur?