Vis full versjon : 740 tripteller svikter
Tripteller på min 89 740 har sviktet, i tillegg er alt av lys borte, bensinmåler har jo aldri fungert , men det er verre nå uten tripteller. kjøpte et brukt instrument, der gikk teller i 7 km før den stanset, men har lys og det andre fungerer. Noen tips?
Tripteller på min 89 740 har sviktet, i tillegg er alt av lys borte, bensinmåler har jo aldri fungert , men det er verre nå uten tripteller. kjøpte et brukt instrument, der gikk teller i 7 km før den stanset, men har lys og det andre fungerer. Noen tips?
Min er også sånn med triptelleren :) billig forsikring det :)bare sette den på laveste km :P
så er det bare å kjøre på :)
Min er også sånn med triptelleren :) billig forsikring det :)bare sette den på laveste km :P
så er det bare å kjøre på :)
Ville ikke akkurat oppfordret til forsikringssvindel.
Forsikringen blir billig, men kostnaden blir likevel høy når fruen går tom for bensin... på vei til jobben... Uten bensinmåler og tripteller så må man fylle ofte...
Bare å ha med seg ei reservekanne det ;) null stress i joggedress. Men telleren min funker heller ikke. Eller jo - av og til. Så skal kjøpe nytt snart.
jeg sjekket dete for en stund siden og kosta 1500isj for og få det ordna... da har jeg heller med meg 5 litern med supe min tank måler funker dog lampa som sier snart tom... men hva koster et nytt armatur?
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.