PDA

Vis full versjon : Pris antydning på Gammel pv



Vetle
09/01/11, 23:49
Hei

Kom i kontakt med en som hadde en helt orginal og urørt pv, den er skikkelig gammel for trenger ikke på eu kontroller og slikt mere, aldri lakert eller noe slikt, er lys blå av farge og veldig hel og fin til alder å bedømme, er litt usikker på akkuratt årsmodellen men skal prøve å få tatt noen bilder.

Men ut i fra teksten hva kan det være fornuftig å gi?

volvobrage
10/01/11, 21:19
Hei

Kom i kontakt med en som hadde en helt orginal og urørt pv, den er skikkelig gammel for trenger ikke på eu kontroller og slikt mere, aldri lakert eller noe slikt, er lys blå av farge og veldig hel og fin til alder å bedømme, er litt usikker på akkuratt årsmodellen men skal prøve å få tatt noen bilder.

Men ut i fra teksten hva kan det være fornuftig å gi?

er vel eldre ein 60 modell då sida den slepper på eu?slike bilar er sjeldne og ligg høgt i pris i bra stand..men nøyaktig kor mykje du bør gi veit eg ikkje..

du kan sjå på autodb, finn og blocket, ligg ikkje mange pv'ar der som er 60 modell og nedover!!:)

moe544c
11/01/11, 21:59
Kan tenke meg alt i fra 20 til 70 lapper, 20 får dårlig stand, vist den er i bra bruks stand uten rust og brukende lakk er den vert mellom 40 og 50 kan jeg tenke meg. Begynner å bli vert en del disse bilene no

Austin Van Man
12/01/11, 08:26
Spør du meg, so e ein urørt orginalbil mykje meir verdt enn ein so e restaurert.
Orginalbilar vert berre sjeldnare og sjeldnare. So eg ville betalt meir for ein bra låve-funn, enn ein restaurert bil.
Dei bilane med patina e da flottaste du kan komma over.

Men ca. pris har eg ikkje peiling på. Kanskje du bør lesa siste Klassiker, der har dei kjøpsguide for Duett.