PDA

Vis full versjon : Rosa mitsubishi colt



Eternal Custom
03/02/10, 22:51
Hadde ett innbrudd i colten vår et par år tilbake, mens dama var på jobb og den stod rett utenfor døra der. Det eneste de klarte å få med seg var speilet i taket, som er ROSA! Men de ødela mange hundre timers arbeid da de prøvde å få med seg anlegget i bilen! Har noen sett noen som har et rosa colt speil, som har lyst på litt etterlengtet DENG?? Her er rosafargen:
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/02/178.jpg?

ChrML
06/02/10, 17:43
Kjedelig at folk ikke kan la ting stå i fred!

TeamBørnOut
06/02/10, 18:22
Deng? ros.... :)

Joakim-G_R
07/02/10, 17:21
for et par år siden? Beklager, men kanskje du burde tenke på helsa og slippe slike ting? :p

Uansett surt og jævelig unødvendig, det skal jeg ikke ta fra deg..

Eternal Custom
07/02/10, 17:54
for et par år siden? Beklager, men kanskje du burde tenke på helsa og slippe slike ting? :p

Uansett surt og jævelig unødvendig, det skal jeg ikke ta fra deg..

hehe. du må ikke tro at dette er noe jeg går å tenker på lenger for å si det sånn. men fant aldri ut hvem det var og siden noen har dette rosa speilet, la jeg vel ut denne tråden mest for morro, bare i tilfelle:)

Joakim-G_R
07/02/10, 17:59
Hehe, det er bra :p Kan få hjerteinnfarkt av mindre!

Men jeg er for å straffe kriminelle, spesielt de som går på folks eiendom. "vinningskriminelle", som stjeler nye varer fra firmaer og selger det billig har jeg ikke så mye imot. Men når det går på slike ting som her, så blir man fort irritert.

Eternal Custom
07/02/10, 20:34
det er noe med det. folk kommer ustraffet fra så altfor mye, selvom bevisene er der, blir det ikke gjort noe med. utrolig irriterende! hva er vitsen med å anmelde ting liksom? blir jo bare henlagt uansett!

ChrML
07/02/10, 20:37
det er noe med det. folk kommer ustraffet fra så altfor mye, selvom bevisene er der, blir det ikke gjort noe med. utrolig irriterende! hva er vitsen med å anmelde ting liksom? blir jo bare henlagt uansett!
Hehe, bare en ting som kriminelle skjønner. Det er en kraftig kar med balltre + håndjern + lyktestolpe. ;)

Eternal Custom
07/02/10, 20:54
ja du vet hvem som havner bak lås og slå da?

TeamBørnOut
07/02/10, 21:01
De som introduserer seg før de slår?

ChrML
07/02/10, 21:01
ja du vet hvem som havner bak lås og slå da?
Yep, dessverre.

Eternal Custom
07/02/10, 21:09
det er noe som er ganske på trynet i dette landet..

A.Finstad
07/02/10, 22:54
det er ikke lov å ta igjen med folk som har fucka opp for deg for det skal politiet ta seg av. ja det ser vi jo mye til. å når man tar igjen så blir du selv bura inn det er så på trynet system at det skulle ikke vært lov!

Joakim-G_R
07/02/10, 23:06
ett genialt system, sålenge du er først ute... :p

Joakim-G_R
07/02/10, 23:17
ett genialt system, sålenge du er først ute... :p

Kodja
08/02/10, 14:15
De som introduserer seg før de slår?

haha akkurat!! :p