Vis full versjon : delenummer til deler til ettermontert dimljus 850
Er det noen som har delenummer på selve bryteren som skal være i dashen pluss rele og en ting til, som jeg må ha for å få strøm til lysa?
Jeg har montert grøftelys ( faans jobb med å montere på høyre sida:mad:)
og bilen har originalt kabelmatte så det er bare de få siste tinga som mangler trur jeg..
Hvis ikke, si ifra!
Hva du trenger av releer kan jeg ikke si for sikkert, men du trenger sikkert rele nr 20 og bryter nr 16 på bildet:
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/01/9.png
hvertfall det VADIS sier. spør i kassa når du bestiller, bryteren på tegninga er til før facelift, står ikke noe om nye utseende bryter. kun et delenummer og.
lykke til:D
takk :D har bestilt dela, venter bare på beskjed om når dela har kommet så får vi se om det funker :p
det funker sikkert, men sa de noe om / spurte du om det var bryter for facelift eller ikke? de nye bryterene er jo litt rundere, med en "fingerprofil" i selve bryteren.
det funker sikkert, men sa de noe om / spurte du om det var bryter for facelift eller ikke? de nye bryterene er jo litt rundere, med en "fingerprofil" i selve bryteren.
Njeei.. Jeg bare sa at det var 95mod 850 med faceliften og han baki disken sa "åja vel, ok" :p
Men skal si ifra når jeg har fått dela så kan vi sjekke dette.
Reppemarkus
11/01/11, 18:19
Du trenger Relee nr 15 og 20 på Bildet :)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.