PDA

Vis full versjon : delenummer til deler til ettermontert dimljus 850



Ola Hagen
06/01/11, 21:20
Er det noen som har delenummer på selve bryteren som skal være i dashen pluss rele og en ting til, som jeg må ha for å få strøm til lysa?

Jeg har montert grøftelys ( faans jobb med å montere på høyre sida:mad:)
og bilen har originalt kabelmatte så det er bare de få siste tinga som mangler trur jeg..

Hvis ikke, si ifra!

mrstfu
07/01/11, 06:06
Hva du trenger av releer kan jeg ikke si for sikkert, men du trenger sikkert rele nr 20 og bryter nr 16 på bildet:

http://forum.vccn.no/img-dump/2011/01/9.png

hvertfall det VADIS sier. spør i kassa når du bestiller, bryteren på tegninga er til før facelift, står ikke noe om nye utseende bryter. kun et delenummer og.

lykke til:D

Ola Hagen
09/01/11, 23:50
takk :D har bestilt dela, venter bare på beskjed om når dela har kommet så får vi se om det funker :p

mrstfu
09/01/11, 23:55
det funker sikkert, men sa de noe om / spurte du om det var bryter for facelift eller ikke? de nye bryterene er jo litt rundere, med en "fingerprofil" i selve bryteren.

Ola Hagen
10/01/11, 16:26
det funker sikkert, men sa de noe om / spurte du om det var bryter for facelift eller ikke? de nye bryterene er jo litt rundere, med en "fingerprofil" i selve bryteren.

Njeei.. Jeg bare sa at det var 95mod 850 med faceliften og han baki disken sa "åja vel, ok" :p

Men skal si ifra når jeg har fått dela så kan vi sjekke dette.

Reppemarkus
11/01/11, 18:19
Du trenger Relee nr 15 og 20 på Bildet :)