PDA

Vis full versjon : passer denne intercooler på 940?



volvo740
06/01/11, 11:35
det jeg lurer på er om noen vet om det er plass til denne intercooler`n i en 940 med ac.

http://shop.klracing.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl?funk=visa_artikel&artgrp=221&artnr=F1-3F3&visa=1-30&Sort=Beskr&Visn=Lista4


takker for svar:)

Kalsn
06/01/11, 16:25
det jeg lurer på er om noen vet om det er plass til denne intercooler`n i en 940 med ac.

http://shop.klracing.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl?funk=visa_artikel&artgrp=221&artnr=F1-3F3&visa=1-30&Sort=Beskr&Visn=Lista4


takker for svar:)
Bare å skru løst plastdekselet over icn og mål hvor stor du har plass til :) trur det ligger en tråd her et sted det der står hvor stor cooler det er plass til, men finner ikke den. Pluss at ligger ca 121 tråder om akkurat samme greia, hvor stor ic har man plass til, men ingen av de har noe svar på det :p

volvo740
06/01/11, 22:48
Bare å skru løst plastdekselet over icn og mål hvor stor du har plass til :) trur det ligger en tråd her et sted det der står hvor stor cooler det er plass til, men finner ikke den. Pluss at ligger ca 121 tråder om akkurat samme greia, hvor stor ic har man plass til, men ingen av de har noe svar på det :p

hehe, nei har sett irundt på forumet etter svar jeg også, men finner ikke noen klare svar. må måle i morgen mens jeg starter på motor skifte etter en råde ville ut av blokka:b

C.Erstad
06/01/11, 23:11
Får jo modellanpassat intercooler derfra! :)

Kalsn
06/01/11, 23:16
Får jo modellanpassat intercooler derfra! :)
Jepp, men må jo uansett modde den også på plass:rolleyes: Som man også må med den han har lagt link ut på, kanskje mest betydning : 1000 kr dyrere :D

Frydenberg
07/01/11, 19:20
Hvis du skal ha modeltilpasset, så har en kamerat av meg en som han skal kvitte seg med. Denne er til uten AC og han har AC.

mcnugget
07/01/11, 19:42
Hvis du skal ha modeltilpasset, så har en kamerat av meg en som han skal kvitte seg med. Denne er til uten AC og han har AC.

Det hadde kanskje vert noko for meg :) Pris på den?