PDA

Vis full versjon : Volvo "ansatt" sparket pga Facebook :



Dan Bay-Johansen
04/01/11, 20:47
http://www.fvn.no/tema/jobb/article822314.ece

Det var jo sakelig av Volvo...

TeamBørnOut
04/01/11, 20:56
Er enig jeg.. hadde jeg drevet firma og noen ansatte hadde slengt dritt om det på face så hadde personen fått sparken eller besøk av torpedo (torpedo er egentlig best for da blir personen sykemeldt en stund for å så bli uføretrygda :D)

Saltech
04/01/11, 21:43
Som om du går på jobb med et stort smil om munnen HVER dag uten å tenke: idag hadde det vært godt å sluppet å gå på jobb! skeptisk!

tenke det titt og ofte, og vil ikkje akkurat si at svensken slang dritt om firmaet heller..

TeamBørnOut
04/01/11, 21:56
Jeg jobber som anleggsarbeider. jeg har lyst til å skyte meg selv hver morgen kl 04.00 når jeg står opp.. men jeg går ikke inn på facebook og skriver at jeg skal på "gatehuset" /"skitjobbet" etc etc..
Det ligger nok mere bak en akkurat EN status oppdatering også ;)

locked
04/01/11, 22:35
Mannen fekk ikkje sparken!

Han var ikkje ansatt, men innleigt via et vikarbyrå og fekk ikkje lenger jobbe der. Det hadde vore noke heilt anna om han hadde vore ansatt.

Morgis
04/01/11, 22:39
ingen firmaer ville likt dette. spre kvalme og dårlig reklame for egen arbeidsplass er ikke lurt.
Da bør man finne seg en jobb man trives med. Det er nok det beste for alle parter. :)

alecxz
12/01/11, 19:26
Ser ikke problemet ass. Han skrev jo og at det ikke var no galt med volvo...... ;)

Torra
12/01/11, 19:41
Jeg jobber som anleggsarbeider. jeg har lyst til å skyte meg selv hver morgen kl 04.00 når jeg står opp.. men jeg går ikke inn på facebook og skriver at jeg skal på "gatehuset" /"skitjobbet" etc etc..
Det ligger nok mere bak en akkurat EN status oppdatering også ;)

Du driver ikke akkurat god reklame her heller da :p

Erlend Dystland
12/01/11, 19:53
Tror jeg faktisk hadde sagt til arbeideren at han kunne velge å slutte selv eller få sparken.