PDA

Vis full versjon : BCB bil og deler



TurboHansen
14/12/09, 00:50
Genial butikk med trivelige folk og god service. Jeg har handla der i 2 år nå ca og har aldri vært noe tull ;)

Anbefales! :)

http://bcb.no

VolvoJenta86
14/12/09, 14:44
Enig i den ja :) De er veldig proffesjonelle og flinke :)

Michelle
15/12/09, 02:46
De holder det de lover, det jeg har opplevd når jeg har handla ;)

Janus
15/12/09, 07:30
Tommel opp her også!

Slettmyr
15/12/09, 09:50
100 % Fornøyd med dem :D

Langedal
15/12/09, 11:26
Har handlet en del hos BCB de siste 5 årene. Aldri blitt skuffet, kun positive erfaringer! :)

Godt utvalg, gode priser, hjelpsom og dyktig betjening, rask levering osv. Kjempebra butikk!

Ekren
17/12/09, 15:58
tja, får ringe om dem bremseskjolda jeg ikke fikk med i en pakke jeg bestillte i mars/april ca...
ringt 2-3 ganger nå.

får ta en telefon nesteår x)

245 gl
25/12/09, 16:09
Kjøpte 4 stk 17" DTM felger der i 2008...når høsten kom, tok jeg hver felg ut av eska og pusste senteret ned, noe som tok en god del tid...fikk de så lakkert...da jeg skulle ha dekk på dem våren 2009 viste det seg at det var kast i den ene felgen...

ringte og sa dette til dem, men pga. at senteret var lakkert ville de ikke dekke noe...enda jeg hadde bilde dokumentasjon og alt...syns det er veldig bra kundebehandling ja...når 4 stk. 18'' R felger skal bestilles blir det ikke hos dem for å si det sånn!

Joakim-G_R
25/12/09, 16:59
Rart folk klager på kundebehandling når de har modifisert deler selv.

245 gl
25/12/09, 19:48
Rart folk klager på kundebehandling når de har modifisert deler selv.

Si meg, når du kjøper 4 nye felger så forventer du vel at alle er rette og fine?

Hvordan skulle jeg vite at det var kast i den ene felgen?
Dessuten vil jeg ikke kalle en lakkering på en felg en modifisering...

Joakim-G_R
25/12/09, 20:40
Si meg, når du kjøper 4 nye felger så forventer du vel at alle er rette og fine?

Hvordan skulle jeg vite at det var kast i den ene felgen?
Dessuten vil jeg ikke kalle en lakkering på en felg en modifisering...

Ja, men det burde du jo sjekket før du lakkerte også, egentlig, selvom det er ting man burde kunne ta for gitt.

Hva kaller du lakkering av felg da?

245 gl
25/12/09, 23:46
Man modifiserer ikke et karosseri om man "bare" stripper bilen og gir den et nytt støk lakk. Men igjensveising av listehull, bredding osv. er modifiseringer...

Så, en bredda felg er modifisert, mens en som kun er lakka er kun lakkert...

RoddH
27/12/09, 10:27
Bare gode erfaringer med BCB jeg også:)

samuel
04/02/10, 16:17
gode erfaringer med bcb. Rask levering!

kenar
05/02/10, 09:30
kun opplevd bra service der gjennom all min tid. kjøpte 4 super dtm felger ta dem og når jeg satte dem på bila stakk dem 2.8 cm ut hver sin side, var utrolig rart sa dem og fikk bytta inn super dtm i 17" r felger med spacere og dekk. resten av deler jeg har kjøpt har vært bra. får ikke tak i øvre foring i bærearmen bak på bila mi, ikke engang bilia har det heller termostat at bila mi, så bcb skulle gjøra alt dem kunne for å få tak i de dela. det er bra kundebehandling!:)

metrakit
21/02/10, 15:23
har bestilt noen deler til 20 000kr nå men sender dei ikkje e-post eller noe når vare blir sendt eller om man må vente pga utsolgt vare på lager?

ei vike siden eg bestilte har ikkje høyrt noe .. fikk bare ordrebekreftelse og ordre nr på tre siffer:P
ei vike er jo ingenting men bruker vanelig og få noe info om hvor det ligger ann andre plasser:Phehe

Slettmyr
21/02/10, 15:35
har bestilt noen deler til 20 000kr nå men sender dei ikkje e-post eller noe når vare blir sendt eller om man må vente pga utsolgt vare på lager?

ei vike siden eg bestilte har ikkje høyrt noe .. fikk bare ordrebekreftelse og ordre nr på tre siffer:P
ei vike er jo ingenting men bruker vanelig og få noe info om hvor det ligger ann andre plasser:Phehe

Sikkert noe dem ikke har på lager da ;)

bestilte noe der for snart 2 uker siden men ikke hørdt noe, sendte dem en epost og spurte her om dagen og da var det noe dem ikke hadde..... :)

metrakit
21/02/10, 16:09
Sikkert noe dem ikke har på lager da ;)

bestilte noe der for snart 2 uker siden men ikke hørdt noe, sendte dem en epost og spurte her om dagen og da var det noe dem ikke hadde..... :)

ja ok var det eg trudde:P

Fjellvang
27/02/10, 18:49
Bare positivt å si om BCB :)

Magnus Hagtvedt
28/02/10, 16:50
Har blitt noen kr til BCB fra meg også. Og har alltid vært fornøyd. :) Topp service, fikk en gang feil cat. Ringte og alt ble ordnet på no-time. Utenom den gangen har det vært problemfri og raske leveringer. Tommelen opp :D

Johannes
13/03/10, 21:39
Rask levering derfra ja!
Bestilte diagnose apparat Søndag via nettet, Onsdag var delen på post kontoret å bare å hente, det er ganske raskt levert,så jeg fikk iallefall en god og rask service derfra..

THolandsli
13/03/10, 21:40
Har handlet mye hos BCB og er kjempefornøyd med service og leveringstid.

Even.j
14/03/10, 19:26
Handlet mye hos BCB, og er veldig fornøyd med kundeservice og leveringstid. :)

kermitt
14/03/10, 19:31
har kun positivt å si om BCB. men det beste med dem er at de faktisk ringer opp 1-2 uker etter jeg har fått varene for å høre om jeg har fått alt, om jeg er fornøyd, hva de kan gjøre bedre og hva jeg syns om kvaliteten på delene.

VolvoOla
30/03/10, 19:17
Bare positive ting å si om BCB, bestilt litt forskjelig fra der di siste årene, nå sist en drivknute, bestilte den søndag, fikk den idag, tirsdag, kjempe raske levering, meget fornøyd:)

_s90r_
14/04/10, 06:56
Virker som noen har fått det til og andre ikke. Jeg forsøkte og ringe dem på mandag, en 3 - 4 ganger. Ringer og ringer men 0 svar. samme i går!

Husker dette fra i sommer som var og, da var det nesten umulig og få svar.. Men da dem tok telefonen var det god service.

Geir
01/05/10, 17:24
BCB har alltid var helt topp for min del, vært hos dem mange ganger og topp service, gode kunnskaper og aldri problemer.
De holder på å flytte så det kan være vanskelig å komme gjennom på tlf,samt at de besvarer masse tilf i løpet av en dag.
Så BCB skal ha all ære fra min side

Nilsson
02/05/10, 21:09
Kjøpte hjullager bak til 240 der, og monterte det som det skulle, men da var det slarkete så bremseskiva tok i caliperen. snakk om 2-3mm. Ringte å spurte, men var visst normalt at det sku være slakke???

Petter
05/06/10, 23:21
Bestilte en grill forrige torsdag. ordrebekreftelse kom men en gang, man skjedde ikke noe mer.
Fredag over en uke ettert sendte jeg mail på morgenen og lurte på hva som skjedde.
Kl 15.00 fikk jeg sproingsnr på mail og en svar på den jeg hadde sendt at de hadde glemt sende med men nå var det. Ikke helt som jeg håpet på siden jeg venter på grillen men de ordnet opp så da kan jeg ikke klage mye....

Luigi
06/06/10, 14:19
har aldri hadd problemer, dog har jeg bare bestilt små deler da

Aartun
20/07/10, 13:22
Skulle ha ny styresnekke til min gode 240 for ett par år tilbake, meca kunne ikke skaffe, mekonomen prøvde bestillte inn to ganger før de og ga opp,
Da ringte jeg til BCB , der de med en gang visste hvilke snekke jeg skulle ha, de modifiserte den og sendte med deler slik at den skulle passe rett på bilen.

Jeg fikk snekka i posten noen dager senere, og den passte perfekt.

Kommer til å handle av BCB igjen uten å nøle.

Ekren
20/07/10, 15:06
Bra sjappe, når jeg får bremseskjolda fram til 240n som jeg bestilte i begynnelsen av 2009 ;)

tor
23/07/10, 16:35
jeg har aldri bestilt der før, men siden stein på pedersen racing har låst døra i noen uker måtte jeg ringe noen, å få tak i stempelringer til 0.50 overborr b21ET

BCB tok tlf med en gang, hyggelig tone på kundemottakeren,,,, skulle ta 1 uke å skaffe ringsett,
venter i spenning, hørt lite negativtg om bcb,,, men har du noe krydder, er det bare å lufte det ut hær :D

Aashome
24/07/10, 15:25
Bestilte senkesett på BCB forrige søndag og fikk det på tirsdagen denne uken.
Tommel opp fra meg i hvertfall!

940pearl
24/07/10, 16:26
Har hatt 14 bestillinger fra BCB aldri noe problem!

Dog er dem litt trege å ringe opp etter di har undersøkt om dem har den/di aktuel(e) delene.
Så der kan det strames opp litt.

larsen92
24/07/10, 23:07
Dem driver da nå og fløtter da så kan jo hende det tar en litt tid før dem finner igjen de tingene dere har bestilt og det er ikke jo dems feil pgr det.

Ekren
25/07/10, 04:40
Dem driver da nå og fløtter da så kan jo hende det tar en litt tid før dem finner igjen de tingene dere har bestilt og det er ikke jo dems feil pgr det.

bestilte i lang f¨tiid flr dem flytta

Mr. Crepsley
25/07/10, 09:36
Vært på festligheter Ekren? :D

Ekren
26/07/10, 02:08
Vært på festligheter Ekren? :D

HEHE:D

Jeg bestilte i lang tid før dem begynte og flytte lokale og slikt.

skulle det stå..

mcnugget
30/07/10, 01:00
Har bestilt en god del fra bcb eg og, skikkelig kundeservice på telefon og rask leveringstid... :) Er også mulig diskutere diverse ting med dei, får litt følelse av att dei er der for å hjelpe, ikkje kun selge mest mulig... ;)

Thumbs up!

Madice
20/08/10, 18:17
Bestilte øyelokk fra BCB på søndag. Hentelappen var i boksen på onsdag! Så gikk bra kjapt! Flinke til å svare på mail også, hvertfall for min del! Thumbs up!

Nero
20/08/10, 18:34
De har åpna de nye lokalene sine nå etter e6 i Brumunddal, har ikke vært inne der enda men:p
Ser stort og fint ut i allefall:rolleyes:

TurboHansen
20/08/10, 21:02
Er kav digg den nye butikken :D Eneste som mangler er at dem legger ut noe gromdeler, så man kan gå der i flere timer ;)

tennpluggen
30/09/10, 07:42
hvor lang tid tar det å registrere seg på nettbutikken dems?

Solbekk
01/10/10, 08:21
Fin pris, god service og meget hjelpsomme og tolmodige med volvo nybegynnere som meg selv :) Rask levering, enkel betaling, god kommunikasjon og god innpakking av varer!

Langedal
01/10/10, 08:43
hvor lang tid tar det å registrere seg på nettbutikken dems?

Så lang tid som du bruker på å fylle ut navn, adresse, e-post og ønsker brukernavn/passord. Thats it.

turbocontainer
01/10/10, 09:44
bestilte pakninger,lager,registrerreim,strammer og litt till oss dem. bestilte feil register reim først så fikk pakninger og lager i posten til vi fikk ordnet det. betalte ikke for registerreima og strammeren siden den ble tull med det. tok alltid tellefon og dem var bare hyggelig:)

gull pilen
01/10/10, 10:38
eneste som er litt negativt er at dem er litt dyrere enn pedersens på enkelte ting... har god erfaring fra jeg bestilte topp pakning hos dem da...
brukte 3 dager fra dem til bergen....

tennpluggen
02/10/10, 00:06
1 uke siden jeg gjorde det å ennå funker det ikke:(

BCB
02/10/10, 14:48
Hei. Må bare få kommentere dette med å registere seg på nettbutikken. Det skal gå automatisk viss dere følger anvisningene. Vi gjør ikke noe manuelt med den registreringen.Rett etter registering skal du kunne bruke dine opplysninger. Har dere prøv å bli registert og dine passord og brukernavn ikke fungerer neste gang ,så er det noe feil med overføringen på data. Anbefaller da og prøve å registere på nytt. Går ikke det så ta kontakt med oss på mail, så sender vi saken til nettleverandør og finner ut av det. mvh bcb

BCB
02/10/10, 15:08
En annen sak er at vi selvsagt beklager at det til tider kan være lang ventetid på telefon og for den 7. som ringer vil det virke som vi ikke tar telefonen.(det bare ringer vanlig)Dette fordi at vi kun har 6 linjer inn pr. dags dato, da er det ikke plass i sentralen til flere samtaler på vent. Vi prøver å hjelpe alle våre kunder best mulig og da kan vi kanskje bruke noe lang tid på hver kunde, men når det er du som må vente...tenk på dette. Kanskje ønsker du å bruke litt tid med oss også.
Vi prøver hele tiden og forbedre oss! Både på kvalitet, utvalg og kundeservice. Kunne tenkt oss å hatt mange flere dyktige personer til å jobbe her med disse sakene, men en så lenge er det ikke økonomisk forsvarlig å ansette noen flere på denne avdelingen. Vi jobber nå om dagen med å få godkjent verkstedsavdelingen og det tar også masse resurser. Vi skal med tiden kunne stå frem som et komplett motorsenter og kunne hjelpe til med det aller meste. mvh RH BCB

TvilsomRacing
02/10/10, 21:31
Har bare gode erfaringer fra BCB!
Fikk tilsendt feil termostat sist jeg bestillte der, men dette ordnet de kjapt opp i. Og ny termostat kom på døren få dager senere.. ;)

kompi
07/10/10, 07:43
noen som har prøvd dette pakningssettet? lurer på å kjøpe det.
http://bcb.no/Default.aspx?tabid=113&CategoryID=1551&Category2ID=1586&List=1&Level=2&ProductID=19081 , det skal vel være ganske greit, er jo bare pakninger som skal holde tilbake olja.

turbocontainer
07/10/10, 09:00
jeg har det på min ft;) har ikke fått lekasje på noe enda så ser ut til å funke bra;)

kompi
07/10/10, 09:07
blir vel å bestille det da, skal ha det på en vanlig f-motor, samt bygge reg-reima

Kodja
07/10/10, 19:15
fikk alle deilige polyforingene mine til 242n i dag samt bremserør og endeledd++
gikk da fort nok det! :)
eneste positive forbedringspotensialet, kan være litt vanskelig om man har mye å gjøre og ting skal gå fort nok men... sporingsnr er utrolig kjekt å få så man kan time hvor man skal kjøre hjemmover å hente pakken, så slipper man å hente pakkeseddel hjemme og så kjøre tilbake for å hente pakken. utrolig genialt om dette kunne blitt en rutine rundt pakking og sending av varer :) no offence, bare tips til forbedringer :)

Turboplystring
14/10/10, 14:53
Har også handlet hos bcb i ett par år nå. God kundeservice, rask levering og profesjonelle kundebehandlere :) Fikk en gang en pakke med bare 3 bremsesko til bilen. "Det var rart" sa de, og sendte en ny. DET kaller jeg service :D

Mr. Crepsley
14/10/10, 16:15
Har også handlet hos bcb i ett par år nå. God kundeservice, rask levering og profesjonelle kundebehandlere :) Fikk en gang en pakke med bare 3 bremsesko til bilen. "Det var rart" sa de, og sendte en ny. DET kaller jeg service :D

Akkurat det med bremseskoene skulle da bare mangle :)

jensen
19/10/10, 09:46
Handlet nyrlig JT 3" anlegg fra BCB.

Kjapt levert etter at jeg bestilte. Så er veldig fornøyd med BCB! :)

kompi
19/10/10, 14:00
passa alt sammen eller måtte du justere litt på måla på jt3"?

mcnugget
19/10/10, 15:58
Eg har vel handla for kanskje 15k hos dei etterkvart, men no i det siste har eg vorte meir og meir skuffa...

*Begynte når eg skulle kjøpe nye kalippere som da skulle vere komplette med glidebolt sett og alt(i følge han eg snakka med på telefonen)
*Fekk kalipperene kjapt, men uten glidebolt sett
*Ringte dei og fortalte om problemet, null problem, dei skulle sende, eg var godt fornøgd å venta i spenning, men ingenting kom. Venta ei veke.
*Ringte og sa ifra om dette, det hadde dei glømt, men skulle sende samme dagen. Eg foreslo at eg kunne sende mine kalipere tilbake, ilag med dei gamle som sto på bilen for å få pant på disse, det hørte bra ut sa han eg snakka med.
*Sendte kalipperene, og ringte 3 dagar etterpå for å høre om dei hadde fått dei, men det hadde dei ikkje(posten som var treig)
*Ringte dagen etterpå, då var pakken komt og alt såg bra ut, fint innpakka. Blei lovd å få panten på konto samme dag, og nye kalippere skulle bli sendt dagen etterpå..
*Venta 4 dager før eg fekk den overraskande telefonen!!
*Då var det en person eg ikkje har snakka med før, som lurte på kvifor i alle dagar eg hadde sendt kalipperene tilbake igjen med ein lapp der det sto at eg skulle få nye (fekk beskjed om å gjer dette slik at dei ikkje skulle bli nokon misforståelsar)
*Eg forklarte alt som det var, men dette var visst min skyld, eg kom ikkje til å snakke lenger, blei avbrutt kvar gang eg skulle sei noko til mitt forsvar. Prøvde å forklare at eg har en bil som står på bukk og som eg skal godkjenne så fort som mulig før vinterdekka må på. Fekk ikkje engang sagt dette, blei avbrutt kvar gang at eg måtte forstå kva ein komplett kalipper var for noko.
*Ingen unnskyldning for dei 3 vekene bilen har stått på bukk utan at eg har fått gjort noko og skikkelig "cocky" tone på han eg snakka med(det var ein kuk, så passa han bra sånn sett)
*Endte opp med at eg fekk igjen dei gamle kalipperane mine, og ingen meir hjelp å få.

*Ringte dei idag og lurte på om eg kunne få bytte inn igjen eitt sett med slissa skiver og ferrodo klossene som eg kjøpte derifra sida dei ikkje greidde å levere meg kalippere. Eitt sånn sett til 3990,-
*Forklarte at eg no skulle bygge om til 850r bremser, og at dei skivene og klossane var ubrukt og at eg kunne sende dei først slik at dei fekk sjå at dei var nye og ubrukt. 850r skivene og klossane er fra samme leverandør, og er samme pris.
*Dette var også heilt umulig å få til.
*Spurte kvifor, men ingen skikkelige svar å få.

Konklusjon: Lettare oppgitt og vurdera boikotte heile gjengen..! Mi meining er at dette er driiitdårlig kundeservice, og det meina dei fleste eg har fortalt dette til og. Vente så lenge for så å få sendt tilbake de gamle kalipperene som eg ikkje kan/vil bruke er jo heilt teit! Og noko unnskyldning var jo heilt uaktuelt fra deira side. Men har riktignok vore fornøgd fram til desse to episodane..

Lurer på om dei har hørt det gode gamle ordtaket:
På god kundeservice kan ein vinne 1 ny kunde, på dårleg taper ein som oftast 10 :rolleyes:

Thomas S
19/10/10, 22:35
aldri hatt noe problem med bcb, handler en god del derifra gjennom jobben, blide å meget behjelpelige folk hele tiden :)

jensen
20/10/10, 12:45
passa alt sammen eller måtte du justere litt på måla på jt3"?

Passet bra :) bare passe på at downpipen ikke kommer borti noe :)

måtte ikke kappe noe. er originalt senket bilen, har enda ikke merket at eksosen har tadd borti noe ;)

kompi
10/11/10, 22:17
fikk pakke fra bcb i dag. dette ble bestilt på fredagskvelden så bestillinga blei ikke registrert før på mandagsmorran. fikk da e-mail at bestillinga var registrert å delene var sendt. fikk dem i dag å er veldig fornøyd med både pris å rask levering. bare posetivt å si om dem. kommer til å handle der flere ganger

ArneR
30/11/10, 22:19
Bestilte sotningssats + ekstra innsugspakning til B234F, og skrev bare at jeg var medlem i vccn med medlemsnr., så fikk jeg 10%.

Og pakningene var godt innpakket. Goetze toppakning var det også.. :p

julen
24/12/10, 13:28
jeg er ikke fornøyd med bcb. har dermed ikke bestilt dær mer en jeg må. bestilte en gang en radiator som skulle bli send, tia gikk å ingenting kom. da ringte jeg og fikk beskjed om de aldri hadde motatt bestilling fra meg. bestilte dermed på nytt uten å få noe, nok en gang hadde de ikke fått bestilling. sånn gikk det 3 ganger før de fikk send den radiatorn å det tok jo bare minst 4uker.
nå bestilte jeg noen øyelokker som var på tilbud, men jeg har ikke fått tilbudspris værtfal:( ikke var det carbon heller. men forsendingen kom vertfal raskere dennegangen:)

madde
07/01/11, 02:16
Veldig fornøyd med bcb :) Hjelpsom betjening som har så mye kunnskap at jeg kunne snakket med de en hel dag om bilen min. Har kjøpt spoiler og luftfilter der.

Vegardb92
09/02/11, 23:13
Fornøyd med BCB, men synes at det kunne stått på siden om delen var på lager... Har handlet bærearm og foringer der.

jan_m
11/02/11, 20:56
sånn passe fornøyd... handla gammle demperne mine bakk og litt småt og stort eneste er at jeg mangler bedre tlf svar (ta tlf) og om varene er inne når man bestiler selv om di stort sett er det

Bjerkelund
05/03/11, 15:28
Har bare positivt og si om BCB :) Fått telefon et par ganger hvis dem ikke har hatt noen varer inne ellernoe, men da kommer dem med andre gode tilbud! :)

smugen
05/03/11, 23:43
har handla litt på BCB og har vert veldig bra til no :)

R.G
06/03/11, 11:04
bare positivt med BCB:)

Robert
06/03/11, 11:27
Bare positivt å si om bcb. Har handlet mye til 240 og 740.
Synes det kan være litt rotetet å finne fram til riktige deler i nettbutikken enest.

buster83
08/04/11, 16:54
Er innom bcb rett som det er og lagt igjen en stor slump med penger der oppigjennom, utrolig bra service, kunnskap og bra priser.
Den nye butikken er j*vlig nice btw :)

jan_m
08/04/11, 22:15
vet det ikke er snakk om store sumer * ringte og dobbel sjeka at varen var inne var et fordeler lok til min b230f... fikk loket eter 2-3 dager enda på visa er at det er like dårlig tilpasa som biltema sitt nesten 1cm forskjel melom boltene så får kjøre med det gammle til løninga kommer og bestile/hente på volvo...:(

R.G
09/04/11, 08:54
vet det ikke er snakk om store sumer * ringte og dobbel sjeka at varen var inne var et fordeler lok til min b230f... fikk loket eter 2-3 dager enda på visa er at det er like dårlig tilpasa som biltema sitt nesten 1cm forskjel melom boltene så får kjøre med det gammle til løninga kommer og bestile/hente på volvo...:(

skjønner ikke folk å fordelerlokk. aldri hadd problemer med dem jeg. mine passer dem om jeg handler dem her eller der. bare passe på så man setter det riktig vei så treffer boltene på.

jan_m
11/04/11, 23:27
hmmm målt med det gammle passer ikke en hvordan det vris og vender på...

kermitt
05/05/11, 20:51
Bestilte og fikk bekreftelse 19. april. Enda ikke sett noe til pakka, har heller ikke fått svar på mailer som jeg har sendt og etterlyst den. Hadde ikke mulighet til å ta telefon når de ringte og det er helt 100% umulig å komme igjennom på telefon seinere. Får bare ta tolmodigheten til hjelp.

Amundsen
05/05/11, 21:46
aldri hatt no problemt me bcb, svarer når je sender mail, bestilte no greier der sist uke, sendte det me en gang. fikk det etter 3-4 dager. altid fått hjelp når je har spørt dem om div ting osv au

BCB
09/05/11, 19:48
Ser noen sliter med å komme gjennom på telefon til oss på BCB, det beklager vi på det sterkeste !! Det er dessverre så kostbart å ansette flere folk så vi forsøker en så lenge å klare å følge opp saker med de som jobber her.Vi vil i det lengste unngå å måtte øke prisene.
Det er tider på dagen som det er stille også, så prøv gjerne til forskjellige tider.

Det er også noen som sier de ikke har fått svar på mail, det kan ikke stemme !! Enten er det da sendt feil eller at det er tatt av antivirusen eller noe. For alle mail som kommer gjennom blir besvart vanligvis innen 24timer (gjelder virkedager utenom ferietider)
Så prøv igjen, vår mail er info@bcb.no . Det vil innen noen uker også bli flere mail adresser for raskere behandling av viktige saker. Dette vil bli annonsert på våre sider.

Vi har meget god erfaring med kunder som er tilknyttet vccn og ønsker forsatt et godt samarbeid med dere alle. Ber dere bare være tolmodig vedr. telefonen.

Ha en forsatt fin vår alle sammen ! Roger BCB

Loggy
27/06/11, 16:58
"Vår minste porto er 170,-
Ga deg rabatt på den pga liten pakke"

Ikke noe feil med det :) Bestilte kabler til bakluka på 245'en min på torsdag, fikk pakken idag. Godkjent :D

H.Flote
27/06/11, 17:38
BCB er elsk :D tommelopp!

vol760
27/06/11, 21:51
Eg bestilte 4stk 18x8 R-felger med dei i fjor sommar.
Det gjekk ikkje mange dagane før dei var komt på posten og klar for henting.
Når eg pakka dei opp såg eg at den eine felgen hadde fleire små bobler i lakken, så eg ringte dei og forklarte problemet.
Eg fekk beskjed om og sende en mail med bilder som viste feila og kvittering.
Det er ikkje alltid like enkelt og ta bilder på en blank felg av små bobler, men eg fekk tatt eit par som viste feila sånn halvveis og sendte dei..
Eit par timar seinare fekk eg svar på mail om at returlapp skulle sendast, og ny felg var ingen problem.
Eg sendte tilbake den skada felgen og fekk ny, og fra feilen var oppdaga til alt var ok tok det 3-4 dagar.

Dette vil eg sei er slik ein bra butikk skal drivast og ikkje slik som mange andre held på.

Mi oppfatning av dei er då; god serviceinstilling, fornuftige folk og eit greit deleutvalg.

jan ole
28/06/11, 15:15
Sier meg enig i at BCB har god service.
kjøpte nye svarte lykter til v40'n og høydejusteringa var litt på "trynet" så stakk ut til de på butikken da det ikke er lange turen, Problemet var feil på motor på lykta som da opprinelig satt på orginale lyktene, så fikk med to duppe diter så jeg kunne justere lyset manuelt fram til jeg eventuelt skaffa meg nye motorer til lyktene.. tok vel ca 10-15 min og fra jeg var der til jeg dro :D

Daniel V
09/08/11, 21:15
Du må huske at det fortsatt er ferietid for mange da :)

skogy
09/08/11, 21:29
Du må huske at det fortsatt er ferietid for mange da :)

Ja,skjønner den, men da må de ikke si at de har alle delene jeg bestillte på lager.
Men er ordnet opp i nå, så får håpe de kommer fort,så jeg får dem før jeg starter på turnusen min:)

kompi
23/09/11, 22:22
åssen er det å kjøpe bremser hos bcb? lurer litt på å kjøpe dette http://bcb.no/Default.aspx?tabid=113&CategoryID=1559&Category2ID=1758&List=1&Level=2&ProductID=21127.

Kjetil Krømcke
25/09/11, 11:46
Bare godt å si om BCB, ringte opp til dem å kom å hentet felger etter stengetid:) problemfri handel:) Og en veldig hyggelig bilprat med Roger:)

Norhagen
26/09/11, 15:18
Bestilte plugger for viskerarmer til min v70 hos BCB
betalte på forskudd og pluggene som var på LAGER skulle sendes snarest. 4uker senere. på tirsdagen ringte eg til BCB og de kunne fortelle meg at pluggene var bestillingsvare og leveringstid ca 5 uker:eek:



Bestilte da pluggene hos SC Styling ca kl 15 tirsdag fortalte at de hastet
da fangeren skulle til lakking på fredag overførte beløpet på konto og pluggene var i postkassen min onsdag morgen:D

Dette er kundeservice på høyt nivå sende varer før motatt betaling!!!:D

BCB kunne iallefal gi beskjed at pluggene ikke var på lager :mad:

Kommer til og bruke SC Styling og Ebay istedenfor BCB

Tarell
26/09/11, 16:15
Har ikke noen negative opplevelser med BCB.
Verre med posten......
BCB har sendt pakkene samme dagen eller dagen etter, riktige deler og alt.
Men tar likevel alt fra 5 til 14 dager før jeg får pakken her.
Og posten sier at slik er det bare.
Latterlig!

Men BCB, bare positiv omtale.
Hjelper når jeg ringer, får alltid svar på mail og sender riktige deler.
Hjalp meg til og med å finne riktig clutch og utløser lager på en bil som var byttet motor i.
En S70 som hadde fått i en gammel 850 motor.
Masse kav for å finne rette clutchen, men de stilte opp og hjalp.

Aartun
28/09/11, 13:41
Dette er kundeservice på høyt nivå sende varer før motatt betaling!!!:D

BCB kunne iallefal gi beskjed at pluggene ikke var på lager :mad:



Å sende ut varer før mottatt betaling kan også være dårlig butikk på høyt nivå.....nå var det ikke så store summen det var snakk om her, men at en seriøs bedrift vil ha penger på konto før varen sendes er meg litt forståelig.

Enig i at de kunne gitt beskjed da..:)

fordlife
28/09/11, 19:00
veldig fornøyd, bestillte momentstag og panhardstag på søndag å var her på tirsdag:)

Tarell
28/09/11, 20:10
De har nå brukt postoppkrav på alle mine forsendelser.

EivindG
15/11/11, 17:53
fikk 2 hovedlykter i posten ( brukt ) den ene var reflektoren gåen i sånn som på mine. det er rimlig kjedelig. kostet meg 350,- ekstra å sende de tilbake i forbannelse. så brukte deler bestiller eg ikkje der ifra igjen!

divad
05/02/12, 04:20
Kan oppdatere her da! :) Bestilte et eksosanlegg på tirsdag denne uka, og på torsdag(!) kom det melding om at varen kunne hentes. Varen ble levert på en kiwi butikk som er 2 minutter unna, så alt i alt. Glimrende kundeservice!! Overrasket over den korte leveringstiden! :) Tommel opp, her handler jeg igjen!

Loggy
05/02/12, 04:53
Fortsatt veldig fornøyd med BCB, kjøpte tankarmatur og noe diverse for en liten stund siden, hyggelige i telefonen når jeg ringte og spurte om alt var på lager og slikt :)

Tarell
05/02/12, 08:51
Har INGENTING negativt å si om BCB.
Verre med posten ;)

CID
05/02/12, 11:31
Har INGENTING negativt å si om BCB.
Verre med posten ;)

Sender ikke BCB med tollpost da? Gjorde ihvertfall det med min bestiling denne uken. Sendt fra dem mandags morgen og ankom torsdags kveld.
MEN når jeg hentet pakken manglet den viktigste varen med hele bestilingen, har sendt mail om saken så får se hvor kjapt de ettersender.

Volvo144
05/02/12, 11:32
Holdt på med resturering av min volvo 144 og trengte ting som skinner som holder vindusrutene, dørlister, vindusspylerdyser og en haug med annet knask jeg ikke fikk tak i noe annet sted. Jeg forsøkte alle vanlige og uvanlige steder i inn og utland. En mail til bcb og jeg får til svar at dette kommer til å ta noen uker pga vanskelig tilgjengelighet. Etter 3 uker fikk jeg ALT jeg bestilte og til latterlig lave priser.

Tommel opp for BCB

Tarell
05/02/12, 11:50
Sender ikke BCB med tollpost da? Gjorde ihvertfall det med min bestiling denne uken. Sendt fra dem mandags morgen og ankom torsdags kveld.
MEN når jeg hentet pakken manglet den viktigste varen med hele bestilingen, har sendt mail om saken så får se hvor kjapt de ettersender.

Ja, det er jo forsåvidt det.
Men av en eller annen grunn, så tar posten endel av transporten, og det er den som svikter.

Aleks
17/02/12, 17:30
Kjøpte lykter og pærer fra BCB her om dagen. Tok ei uke fra jeg bestilte til pakka kom. Da hadde de vel fått delene hos Volvo først, hvertfall pærene. Ikke dårlig det synes jeg! Flinke til å svare på mail også, så blir nok handlet mer der :)

Oddwar
18/02/12, 20:26
Handler ikke hos Bcb før dem får fiksa ny hjemmeside og kan ta telfon ^^

De tar bestandig telefon når jeg ringer, aldrig noe problem.. til og med fått svar på telefon utenom åpningstid et par ganger.

At hjemmesiden er noe tungvint er jeg forsåvidt enig i, men den har forbedret seg betraktelig på et par år da..

Loggy
18/02/12, 20:39
Aldri hatt problemer, alltid tatt telefonen når jeg ringer

Motstand
20/02/12, 10:35
Grei leveringstid og ok service. Men unngår helst å handle der da jeg får migrene av å rote meg rundt på den fæle hjemmesia:P..

kompi
20/02/12, 12:02
bestilte fra dem på fredags kvelden, dem ringe meg i dag pågrunn av no deler dem ikke hadde innne, fikk lagt til no mer på bestillinga uten problemer. ikke no vondt å si om dem:)

Dieselsmoke
20/02/12, 12:21
Har handla der i snart 5 år. De vet lite om dieselmotorer. Men utenom det er det tommel opp fra meg:)

Erlend Dystland
20/02/12, 16:31
Kjempetrivelige karer som sitter inne med mye kunnskap!
Har vært der flere ganger, og har alltid gått ut derifra med et smil om munnen :)
Har også en god del deler på lager, og det dem ikke har pleier dem å bestille.

Fine priser har dem også :)

buster83
24/02/12, 10:53
var innom der 45 min etter stengetid. banket på vinduet. dem åpnet døra, jeg fikk handlet det jeg trengte.. kan ikke bli bedre service.. :)

kompi
24/04/12, 22:06
hva gjør du når du bestiller når du er medlem her på vccn? tar du bare å bestiller på vanlig måte men at du skriver inn brukernavn å medlemsnummer?

The Stig
25/04/12, 20:21
Ikke tommel opp fra meg. Laang svartid på telefon, uoversiktlig nettside, og de prioriterer de tinga de tjener mest penger på.

Marius Skau
25/04/12, 21:29
Prøvde til tross før det jeg skrev tidligere og opprette kontakt med BcB.. Etter 1 uke gir æ opp

Swissman
25/04/12, 22:02
Sendte en henvendelse til dem over deres hjemmeside og har aldri fått svar. Tommel ned!

Frigstad Racing
26/04/12, 21:49
Han fikk en mail av meg med diverese deler jeg trenger, skulle sette sammen en pris å lage en ordre og gi tilbake melding.
Gått en uke nå, ikke hørt en dritt enda. Tyyyypisk BCB.
Men når delene først kommer så er det bra :) så er det veldig greit at du kan bestille alle produktene til DO88.se og KL-Racing gjennom BCB og få VCCN rabatter.

Larsemann82
30/08/12, 13:35
Tommel ned.

Handelen gikk kjempegreit med rask levering. Bestilte en takvinge til V70N. Fikk også tips om montering (de anbefalte meg å lime)

Info fra BCB:

"Kjempe billig takvinge til Volvo V70N 3MND.2000-2007 modell,passer også XC70 2001-2007. Denne ligner den originale,men er uten bremselys da den er tilpasset slik at det som sitter originalt i bakvindu forsatt synes bakfra. Den leveres grunnfarget.
Dette er en utrolig god pris.
Kan skrues/limes eller bare limes med eks. sikaflex 221 eller slike typer lim."

Min erfaring:

- Elendig passform. 3-4 mm glippe på yttersiden av "foten" på begge sider (ligger helt nedpå på innsiden)
- Bremselyset vises ikke i det hele tatt
- Burde nok heller skrudd vingen fast. Da hadde jeg kanskje fått klemt en del av glippen

Konklusjon:

Dårlig produkt og ikke korrekt info

kenar
30/08/12, 16:46
Tommel ned.

Handelen gikk kjempegreit med rask levering. Bestilte en takvinge til V70N. Fikk også tips om montering (de anbefalte meg å lime)

Info fra BCB:

"Kjempe billig takvinge til Volvo V70N 3MND.2000-2007 modell,passer også XC70 2001-2007. Denne ligner den originale,men er uten bremselys da den er tilpasset slik at det som sitter originalt i bakvindu forsatt synes bakfra. Den leveres grunnfarget.
Dette er en utrolig god pris.
Kan skrues/limes eller bare limes med eks. sikaflex 221 eller slike typer lim."

Min erfaring:

- Elendig passform. 3-4 mm glippe på yttersiden av "foten" på begge sider (ligger helt nedpå på innsiden)
- Bremselyset vises ikke i det hele tatt
- Burde nok heller skrudd vingen fast. Da hadde jeg kanskje fått klemt en del av glippen

Konklusjon:

Dårlig produkt og ikke korrekt info


eller bare du som har montert og justert den feil? vet mange sliter med å tilpasse uorginale styling deler, er alltid noe ekstra som må gjøres, å det sitter i ferdigheter å kunnskap.
Dette er noe de fleste som kjøper uorginale deler bør vite;)

Larsemann82
30/08/12, 18:07
Justere vingen? Ja jeg kunne jo begynt å slipe den til for å få den til å passe, Men det mener jeg skal være unødvendig på en modelltilpasset del. Montert feil? ikke så mange måter å montere denne på tror jeg. Prøvde meg fram til beste plassering, men den satt bare riktig på et sted, noe som ga en normal vinkel ift taket/luka.

Prisen på disse er vel ca 1/3 av en Orig Volvovinge, så jeg er ikke så veldig lei meg. Det ble helt greit. Poenget med innlegget var vel heller å advare andre som ikke ønsker og "justere" så mye på delene de kjøper. Det verste er egentlig at bremselyset ikke vises. Og nei, jeg kunne ikke plassert den høyere. Da hadde glippen blitt MYE større.

JonasS
31/08/12, 11:57
Vet ikke helt hva jeg ska si.. Småting som pakninger, hjulbolter o.l så har ting gått greit. MEN!! Jeg har en erfaring med de som jeg gjerne vil dele!

Bestilte noe plast (Heico) til S60`en min. Var usikker på om det var rett, men ligna på bilde iallefall. Hadde god dialog, og de mente det var dette jeg var ute etter. Da delene kom, viste det seg at det ikke var dette som stemte med resten på min bil. Jeg viste den gang ikke om det, men såg det med en gang jeg åpna pakken. Ringte dem med en gang og forklarte saken, og at jeg ville pakke det inn og returnere det. Joda, det var greit det, men de kunne bare gi meg 75% av hva jeg betalte tilbake.
.. HVA? Joda, han i telefonen holdt på sitt, han var kursa hit, dit, opp og ned kunne han fortelle, så dette hadde han stålkontroll på. Det beste var jo at vedkommende satte på litt "sinnastemme" i tillegg iløpet av kort tid.. :)

Ikke faen, tenkte jeg. Kontaktet forbrukerrådet, forklarte situasjonen, samt mailet over samtalen jeg hadde med BCB (komuniserte med mail inntil jeg hadde fått pakken) og hva jeg hadde fått høre i telefonen.

.. For å si det kort og greit, jeg fikk igjen hver krone, bortsett ifra frakten selvfølgelig.

Dette gir jo meg personlig litt noia for gjengen. Prøvde tross alt å snyte meg for over 1000kr.

Jeg handler fremdeles hos de om jeg må. Men dobbeltsjekker da alt.

Loggy
08/05/13, 05:08
info@bcb.no

Der har de svart meg jevnt å trutt :)

Larsge
11/05/13, 07:54
Jeg sendte tilbake en Borbet A - kopi felg som jeg var svært misfornøyd med. Det tok sin tid da de skyldte på at leverandøren var treig. Saken har nå ordnet seg og jeg har fått ny felg. Selv om saken tok sin tid så fikk jeg alltid svar på mail fra Roger vedr. updates i saken...

Ola Hagen
13/05/13, 18:30
Har handlet en del deler fra BCB til diverse volvoer gjennom åra som amazon, 850, v70n, 940 og 960.

Kan nevne en episode med BCB og det var at ac kompressoren låste seg fast på v70n min, og jeg hadde kun den bilen da, så den måtte repareres raskt ( ac kompressoren satt bom fast at den ødela rem, strammer, nedre rem hjul da alt av plast og gummi smeltet grunnet friksjonen), mekonomen, volvo, jahre og meca hadde ingen ac kompressor inne. Men BCB sa at du antakelig hadde en inne så de ba meg om å komme innom med den gamle så skulle de se.

De har mye på lager, men hadde ikke akkurat den jeg skulle ha, men de kunne skaffe den kjapt til dagen etter. Leveringstiden var mye lenger på de andre stedene jeg spurte. Så de har jo vært hjelpsomme på omtrent alt av det jeg har trengt, og faktisk så er ikke amazon/veteran deler så dyrt hos de som man skulle tru, det fant jeg ut ved tilfeldighet :P

MEN internettsiden er veldig tungt syns jeg. Skruvat, mekonomen, bildeler.no, meca osv har veldig bra hjemmeside, der du har mulighet til å dele opp slik at du kun får opp deler til akkurat den bilmodellen du skal ha.

Vær så snill og få orden på denne siden BCB, hvis dere fikser opp den og gjør den enklere så handler jeg garantert mer av dere, problemet er at jeg er for lat til å skumme gjennom hjemmesiden deres for å lete etter små enkelte ting..

buster83
15/05/13, 11:00
Jeg vet at dem driver å jobber for å få til ei bedre nettside. :)

gaupe
15/05/13, 11:05
Jeg vet at dem driver å jobber for å få til ei bedre nettside. :)

Det har dei jo gjort før også, og det vært omtrent verre. Får dei ikkje orden på.dette, er bcb berre ei lokal sjappe om litt.

ovlov86
15/05/13, 11:28
Det har dei jo gjort før også, og det vært omtrent verre. Får dei ikkje orden på.dette, er bcb berre ei lokal sjappe om litt.

Enig. Håpløst uoversiktlig side.

Sendt fra min Note II

R.G
23/05/13, 07:49
Bcb driver lureri.

Ble sponset av dem, div kjøretstyr osv eks. Så så jeg på nett at dem hadde halvhjelm til 850 el hva det var. El oppunder 900kr.

Pga spons da, så hørte jeg på slik hjelm, og da med spons og reklame skulle jeg få hjelm til rundt om kr 900. Idiotisk. Greit nok, ga f i det jeg.
Og det som står på mail vi sendte: priser på nett er såkalt "lokkepris".

Så nå har jeg fått nok av dem. Tenkte å gi en sjanse til, men siste nå. Var samme med eksos, lykter, grill, takvinge for ei stund sida. Ble mye dyrere, sjøl med rabatt hadde via vccn.
Rote sjappe. Får mark av dem

daols1
15/06/13, 16:19
makan til jævla drittbutikk skal du lete lenge etter
Alle ganger jeg har bestillt derfra har jeg fått feil

Bestillte lambda sonde for en stund siden til min fars bil... Ringte på telefon og ga ham alle opplysninger bosch nummer, farger på ledninger etc!!
Fortsatt like høyt bensin forbruk.. Ble da kjøpt inn orginal volvo lambda... og tror du fanken ikke at bensinforbruket gikk kraftig ned...

Jaja det var 1200 i dass!

Bestillte også hjullager til 142en min som jeg skulle montere i dag... rev av di gamle lagera banka på di nye lagra med låseringer og full pakke skulle bare sette putte i stikk akslingene igjen så var det ferdig.. og da kom komplikasjonene.... joda.. låseringen var 7mm for stor til å gå inn i bakakslingen..

jaja nå står bilen bom og jeg må kjøpe nye lager igjen..

Så gutter og jenter.. Styr unna denna drittbutikken for ALLT i verden!!!

PyrionZ
16/06/13, 21:32
Heller ikke stort fan av BCB, lite hjelp å få av de når det gjelder deler til x70. Skal man ha noe litt "utenom det vanlige" så må du ha med delenummer og full beskrivelse, ellers blir det feil.
Det jeg liker minst, er selvesten der oppe, som sitter bak dataen sin uansett hvor stor kø det blir i kassa. Istedenfor å hjelpe kundene, sitter han der og spytter inn meninger om saker og ting .

Kom f.eks med et blinklys jeg hadde kjøpt der, som festebøylen knakk på, når jeg skulle montere det, pga dårlig passform.
Spurte om det var muligheter for å få en annen type, da jeg ikke likte passformen på de, men nei. Det måtte jeg betale fullpris for, ikke sjans for å få en liten rabatt som plaster på såret for at de solgte meg en vare med feil på.

Klart, jeg var jo den som knakk "bøyla", men hadde det ikke vært for at blinklyset hadde dårlig passform, så hadde den ikke knukket.

Jeg handler kun der oppe, om jeg MÅ ha delen samme dagen, og har delenummer på den før jeg drar dit.

Daniel V
16/06/13, 23:17
Har opplevd mye fint med BCB jeg. Enste er jeg overhodet ikke er fornøyd med er de såkalte "Slipesettene" de selger til topper der. Kan vel ikke si annet enn at kvaliteten på pakninger, ventiltetninger osv er dårlig.. Men er vel en grunn til at det er billig. Den flytende pakningen var heller ikke noe å skryte av, da den originale er flytende og kan rulles på med rulle, mens det jeg fikk av BCB var noe svart silikonguffe med Tec7 konsistens.

Bestilte radiator til 343en der, og den kom som avtalt den. Litt dårlig passform, så frontplaten måtte modifiseres bittelitt, men ellers gikk det fint :) Billig var det denne gangen også, så vi får se hvor lenge den holder :) Den originale satt jo der i 32 år :)

Evolve_88
18/06/13, 22:59
Hmm, mye negativt det var om dem nå da. Har handla smått med deler i 8-9år fra dem. Har faktisk fått det jeg skulle, bortsett fra jeg fikk feil blinklys glass til en 240 en gang, for ett par år sia. Ellers har hjelpa vært positiv, med tilbake meld om de har deler inne eller ikke. På både mail og tlf.

Daruu
18/06/13, 23:26
De var veldig ålreite helt til de flytta til nye butikken.
Nå er det bare surr og lovnader om ting som aldri kommer, handler (som flere andre) bare der når det er noe jeg må ha med en gang.

FolloAuto
20/06/13, 23:30
Har fortsatt ikke hørt noe, tross politianmeldelse.

Anbefaler ingen å handle hos BCB.

Espen-K
27/06/13, 08:53
Jeg har kjøpt deler hos bcb, de har kommet innen rimelig tid og har vert korrekte.
Men kvaliteten har vert mildt sagt dårlig.
Har mått bytte endeledd etter 8000km da de var utslitte :mad:

rockford945
27/06/13, 09:39
hmm mye dårlig tilbake meldinger her :S har egentlig aldri opplevd noe dårlig service, enneste han ene som jobber der burde bli litt mere behjelpelig (uten og nevne navn )
det er det enneste jeg har å sette finger'n på :)

han roger sjefen, er en hygelig kar som kan mye om volvo :D

FolloAuto
27/06/13, 12:40
Vel han Roger liker tydeligvis ikke lovens lange arm, for han har ikke møtt til avhør i min sak om svindel/bedrageri.
Tror de skulle sende saken videre til jurist/tingretten nå for avgjørelse. Jeg kjører på til jeg har fått alle penga tilbake i hvertfall.

rockford945
27/06/13, 12:53
Vel han Roger liker tydeligvis ikke lovens lange arm, for han har ikke møtt til avhør i min sak om svindel/bedrageri.
Tror de skulle sende saken videre til jurist/tingretten nå for avgjørelse. Jeg kjører på til jeg har fått alle penga tilbake i hvertfall.

oj såpass :S hva har skjedd ?

Steelseries850
27/06/13, 22:14
Super service bra :D har alt på lager ikke noe problem rask levering ! :)


http://forum.vccn.no/img-dump/2013/06/1652.jpg

Dieselsmoke
23/08/13, 13:13
Har vanligvis hatt ett greit forhold til BCB. Men jeg ønsker kun å handle av en av de ansatte. Vi er en kompisgjeng som har intrykk av at behjelpeligheten ble dårlig etter at de åpnet verksted. Derfor handler jeg nå det meste på bilia, da prisforskjellene er små. I tillegg er nettsia og telefonkontakten heeelt ræva.

buster83
10/09/13, 14:41
sikkert dumt sp.mål, men hvorfor lurer du på om han har noe han driver og selger?
Du får vel ikke gjort så mye med hans eiendeler? om du får medhold i retten så regnewr jeg med han eller firmaet får pålegg om å betale tilbake pengene + omkost.
Regner ikke med at du har handlet for 100k på nettsida?

Aartun
06/03/17, 11:14
Jeg har nylig handlet av BCB for nte gang. Rask respons på epost og forsendelse. Fine rabatter iht vccn avtale. Godt fornøyd nok en gang :)

tastet på mobil

Mikal B
07/03/17, 22:09
Har bare gode erfaringer med BCB. Et av tilfellene var når jeg måtte ha ny kardangbøy med bakre potte i 3". Ringte inn og fikk snakke med Roger selv, og fikk beskjed om at de ikke hadde på lager, men de hadde en 940 med det jeg trengte, så da tok han like gjerne å skrudde av denne og sendte. Han sa på telefonen der og da at det ble en dyr kardangbøy (1300,-), men for den servicen de yter, betalte jeg med glede. Synes selv at det ikke var så veldig dyrt, men men :P

Øygard
11/03/17, 00:24
Eg og har berre gode ting å sei om BCB. Har bestilt litt ting hos dei før, og var innom hos dei so seint som i dag og kjøpte litt forskjellig. Det virka veldig seriøst og skikkeleg, når eg har bestilt ting på nettet har dei vore raske med å senda, og so har dei so mykje fint :)

Kuleberg
03/10/17, 11:50
Skulle ønske hjemmesia dems var noe bedre å navigere på. Hilsen en som kommer på ting han "trenger" mens han snoker rundt på nettet

Lasse R
03/10/17, 12:02
Skulle ønske hjemmesia dems var noe bedre å navigere på. Hilsen en som kommer på ting han "trenger" mens han snoker rundt på nettet

Hørt noe rykter om at de jobber med ny side. Det er heller ikke alt som ligger på nettbutikken etter hva jeg har forstått.

Benjamin
03/10/17, 12:20
Nei er ofte enklere og ringe de vis det er noe man leter etter / ikke finner på siden deres.

Handler mye av BCB. Topp service og super rask levering hehe