Vis full versjon : Hvordan få ut den lille sideruten enkelt?
TeamBørnOut
04/01/11, 15:53
Noen som har noen gode tips til hvordan få ut den lille side ruten kjappest mulig?
Eller er det bare å ta ut den store ruta og bore løs popp naglen?
Tenker du på den i døra? Jeg tok ut store ruta å borra opp popngla når jeg bytta på en bil jeg hadde, trur det er det letteste/eneste måte egentlig.
TeamBørnOut
04/01/11, 15:59
Ja var det jeg trodde :P
Er sånn jeg har gjort det før. men vet at noen klarer å nappe de ut hele også se... (kjeltringer :P) men vet ikke om det går å få de inn igjen da..
TeamBørnOut
24/01/11, 15:31
Jeg får seriøst ikke inn den lille sideruta igjen!! Har jo egentlig gjort dette før! men har tydelig vist glemt hvordan jeg gjør det nå!
Bør man ha i lista først? for jeg tok ut denne for å fjerne glass rester. kanskje der jeg har bommet?
lenge sida jeg gjorde detta der sist. mente jeg klemte alt inn med list
TeamBørnOut
24/01/11, 15:45
Får ta med døra inn etterpå.. nå må jeg vente på at ritalinen fungerer.... ellers går døra på en jævla smell....
Får ta med døra inn etterpå.. nå må jeg vente på at ritalinen fungerer.... ellers går døra på en jævla smell....
det holder ikkje med en ritalin ;) best å få det på drypp så man kobler på en veneflon når man kommer inn i garasjen :D
TeamBørnOut
25/01/11, 14:33
Merker dette... men nå står døra i stua og nye kamper skal utkjempes :P på limon som jeg sotet sist så gikk dette fort å greit. aner ikke hva jeg gjorde da :(
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.