PDA

Vis full versjon : Hvordan få ut den lille sideruten enkelt?



TeamBørnOut
04/01/11, 15:53
Noen som har noen gode tips til hvordan få ut den lille side ruten kjappest mulig?
Eller er det bare å ta ut den store ruta og bore løs popp naglen?

Christian
04/01/11, 15:55
Tenker du på den i døra? Jeg tok ut store ruta å borra opp popngla når jeg bytta på en bil jeg hadde, trur det er det letteste/eneste måte egentlig.

TeamBørnOut
04/01/11, 15:59
Ja var det jeg trodde :P
Er sånn jeg har gjort det før. men vet at noen klarer å nappe de ut hele også se... (kjeltringer :P) men vet ikke om det går å få de inn igjen da..

TeamBørnOut
24/01/11, 15:31
Jeg får seriøst ikke inn den lille sideruta igjen!! Har jo egentlig gjort dette før! men har tydelig vist glemt hvordan jeg gjør det nå!
Bør man ha i lista først? for jeg tok ut denne for å fjerne glass rester. kanskje der jeg har bommet?

R.G
24/01/11, 15:42
lenge sida jeg gjorde detta der sist. mente jeg klemte alt inn med list

TeamBørnOut
24/01/11, 15:45
Får ta med døra inn etterpå.. nå må jeg vente på at ritalinen fungerer.... ellers går døra på en jævla smell....

EivindG
25/01/11, 00:36
Får ta med døra inn etterpå.. nå må jeg vente på at ritalinen fungerer.... ellers går døra på en jævla smell....

det holder ikkje med en ritalin ;) best å få det på drypp så man kobler på en veneflon når man kommer inn i garasjen :D

TeamBørnOut
25/01/11, 14:33
Merker dette... men nå står døra i stua og nye kamper skal utkjempes :P på limon som jeg sotet sist så gikk dette fort å greit. aner ikke hva jeg gjorde da :(