Vis full versjon : Kromlist bagasjeluke s80
Heisann godtfolk :)
noen som vet om en plass det går ann å få tak i kromlist til bakluken på første generasjon s80? :P
jeg savner noe bak på den, men han konkludert at dette ikke er en bil som passer spoiler. har hvertfall ikke funnet noen fin spoiler til den enda...
men om noen vet om kromlister eller spoiler til disse bilene hadde det vært topp! :D
Hei :)
Skulle også likt å vite hvor man får tak i en sånn list :)
Skaffet meg spoiler på S80'n min i sommer, fant den på bcb. Syntes den så bra ut :) Ser bilde av den på profilbildet mitt, ellers har jeg flere bilder om du ville sett.
TeamBørnOut
05/01/11, 06:22
noe som hjelper mye på utseende er den nye V O L V O logoen bak :)
noe som hjelper mye på utseende er den nye V O L V O logoen bak :)
Den kunne jeg tenkt meg! :) Hvor får man tak i det?
Hei :)
Skulle også likt å vite hvor man får tak i en sånn list :)
Skaffet meg spoiler på S80'n min i sommer, fant den på bcb. Syntes den så bra ut :) Ser bilde av den på profilbildet mitt, ellers har jeg flere bilder om du ville sett.
Ja, kunne gjerne tenkt meg noen bilder :)
går det ann å sende over privatmelding?
skulle du finne kromlist, så må du for all del gi meg en lyd! for jeg bare må ha det... hjelper på helt ekstremt! :D
Den nye volvo logoen får du tak i hos nærmeste volvoforhandler.
Usikker på om det er forskjellig fra S60 og S80, men til S60 er hvertfall delenummer: 31283005 og koster ca 260kr (236SEK i Sverige)
Kromlista koster ca 1000kr hos Volvo.
Den nye er vel ferdig "spaced" når du kjøpar den? Veit du forresten om bokstavane er like store på den gamle og nye layouten?
Treng krom-list til XC90en og...men 1000,- er jo svindel.
Tror det, er usikker på åssen man setter det på for å få det korrekt.
Mener å huske at de nye bokstavene er større.
Merk at 1000kr er i SEK, så i Norge enda dyrere. 1200-1300kr tenker jeg.
Dyrt, men man må lide for skjønnheten! :)
Den nye volvo logoen får du tak i hos nærmeste volvoforhandler.
Usikker på om det er forskjellig fra S60 og S80, men til S60 er hvertfall delenummer: 31283005 og koster ca 260kr (236SEK i Sverige)
Kromlista koster ca 1000kr hos Volvo.
Okei, da får man høre der :) Takk for tips! SÅ dyrt for en liten kromlist?? Er det mulig....
Volvokrom vettu. dyre saker det :p
sjekk ebay.com evt blocket.se - der kan du finne orginale deler til LANGT hyggeligere priser.
Ja, kunne gjerne tenkt meg noen bilder :)
går det ann å sende over privatmelding?
skulle du finne kromlist, så må du for all del gi meg en lyd! for jeg bare må ha det... hjelper på helt ekstremt! :D
Er ikke så god på å legge ut bilder her, men har laget et innlegg på bloggen min med bilder nå så kan du se: http://supahh.blogg.no/1294228610_spoiler_og_rims.html
http://supahh.blogg.no/1294228610_spoiler_og_rims.html[/URL]
Kul bil, men alt for stor spoiler. det er nå min mening. smak å behag :) er sikkert praktisk å kunne tørke klær på spoilern ^^
Kul bil, men alt for stor spoiler. det er nå min mening. smak å behag :) er sikkert praktisk å kunne tørke klær på spoilern ^^
Hehe... Ja, kanskje det. Den er hvertfall tung, har blitt et ork å ta opp bakluka nå :p Fant ikke noen mer snerten spoiler jeg, er ikke det beste utvalget til den bilen her akkurat! Men følte jeg måtte gjøre noe med bilen, blir mobba for at jeg kjører rundt i "bæssfarbil".
TeamBørnOut
05/01/11, 13:12
det gjør vi alle :/
Likte spoileren. S80 kan bli en fin gubbe racer med litt senk og fine felger :)
Gubbebil = ja
men det er en bil som kan bli utrolig strøken med litt modifisering.
feks senk, 19" passende felger og lett soting på rutene gjør virkelig susen.
Hva med original spoiler?
det gjør vi alle :/
Likte spoileren. S80 kan bli en fin gubbe racer med litt senk og fine felger :)
hehe :) Ja, men senk er nok ikke aktuelt for min del. Veistandarden her jeg bor suger, og jeg har dunket nedi et par ganger sånn bilen er nå. I tillegg jobber jeg på fjellet og må ofte kjøre på dårlige hytteveier :(
Gubbebil = ja
men det er en bil som kan bli utrolig strøken med litt modifisering.
feks senk, 19" passende felger og lett soting på rutene gjør virkelig susen.
Hva med original spoiler?
Som jeg svarte han over går det ikke med senk her jeg bor :p Men har tenkt på soting av rutene, noen som vet ca pris? Er vel garantert billigere i Sverige.... Synes det er dyrt nok med så store dekk jeg har ;) Ble jo 6000,- for vinterdekk i år også, iik!
Selv om det hadde sett rått ut med 19" :)
Har sjekka litt...om du kjøpar ny "V O L V O" frå forhandlar kjem det slik :
http://steingoldvolvo.ecrater.com/p/4211149/volvo-trunk-emblem-2011-version-2003-er
Som jeg svarte han over går det ikke med senk her jeg bor :p Men har tenkt på soting av rutene, noen som vet ca pris? Er vel garantert billigere i Sverige.... Synes det er dyrt nok med så store dekk jeg har ;) Ble jo 6000,- for vinterdekk i år også, iik!
Selv om det hadde sett rått ut med 19" :)
Jeg betalte 3100 for alle rutene utenom framrute seff. Dette var hos en i Flekkefjord som har kurs, og bruker kvalitetsfilm. Fikk også 5 års garanti! ;D
Denne gjelder riper, sprekk eller om filmen skulle løsne. Resultatet ble kjempe bra! ;D
Jeg betalte 3100 for alle rutene utenom framrute seff. Dette var hos en i Flekkefjord som har kurs, og bruker kvalitetsfilm. Fikk også 5 års garanti! ;D
Denne gjelder riper, sprekk eller om filmen skulle løsne. Resultatet ble kjempe bra! ;D
Okei :) Høres jo ikke så aller verst ut. Har du bilder?
http://i1195.photobucket.com/albums/aa382/abjoroy/xc90/01717ccb.jpg
:)
Kjetil Krømcke
11/02/11, 21:00
Det blei bra Andreas;)
Man kan jo kjøpe på facelift bakluka med chromelist da, luka ser bedre ut i tilegg ;)
60/40 senk, sota samtlige ruter, 20" felger, faceliftdetaljer :) mmm
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.