PDA

Vis full versjon : Naf



93_volvo960
02/01/11, 00:45
Var oppe på NAF på Haslevangen her i Oslo og fikk skiftet olje på bilen. Tenkte ikke så mye på det, så tok litt tid før jeg tittet under panseret i etterkant. Vedkommende hadde søla og skvetta olje både her og der :mad:

Olje oppe på luftfilterhuset, oppe på motorn, en skvett på pakning i bakkant av panseret......

Var litt skuffende :( Kunne jo evnt ha tørket litt unna da.....hadde vel ikke tatt så langt tid.

Kjetil Krømcke
02/01/11, 10:45
du skulle tatt bilde å vist til dem å spørre om det er sånn det skal se ut etter et "faglig" utført oljeskift.

R.G
03/01/11, 11:48
nei slik oljesøl fra ett proft verksted det er dårlig greier. jeg hadde klagd. skal ikke få tilbake bil med ihjelgrisa motorrom....

locked
03/01/11, 12:32
tilgrisa er en ting, men oljesøl i motorrom representera jo en stor brannfare!

R.G
03/01/11, 13:29
men du bør nok høre mer med dem når du nevner i en anna tråd att du har ventiltikking etter oljeskiftet. kasta på feil olje dem da

93_volvo960
09/01/11, 20:38
men du bør nok høre mer med dem når du nevner i en anna tråd att du har ventiltikking etter oljeskiftet. kasta på feil olje dem da

Skal dit på EU-kontroll, så da skal jeg ta det opp med dem! :mad:

Daniel V
25/01/11, 23:49
Bare å klage Ørjan! NAF er ganske behjelpelige når det kommer til klaging.

Men ha bilen på EU godkjenning på NAF er vel et annet prosjekt. Jeg orker ikke ha bilen min på kontroll hos NAF, for de er så pirkete at det ikke finnes ord!

Per Turbo
26/01/11, 07:45
Egentlig burde alle melde seg ut av NAF og boikotte dem siden de nå har kjøpt opp Vålerbanen og har lagt ned det meste av utleie til banekjøring.. Ikke gjør de noe nevneverdig nyttige saker for bilistene sin del heller.. All talk, no action.

93_volvo960
17/02/11, 22:29
Bare å klage Ørjan! NAF er ganske behjelpelige når det kommer til klaging.

Men ha bilen på EU godkjenning på NAF er vel et annet prosjekt. Jeg orker ikke ha bilen min på kontroll hos NAF, for de er så pirkete at det ikke finnes ord!

Jeg kastet bilen inn i hui og hast kl 1930 før jeg skulle inn på sykehus for operasjon....... og der ble bilen godkjent uten en eneste anmerkning! :D

Jeg hadde kanskje flaks da......... jeg har jo hatt den der før og da fikk jeg beskjed om at frontruten snart var moden for utskiftning, men det hørte jeg ikke et knyst om nå :)

Men jeg var så stresset når jeg var der, så jeg tenkte ikke på klage.... så sånn gikk det. Men tenkte jeg i hvertfall skulle ta å sende dem en liten "hilsen" og si at jeg ihvertfall ikke skal skifte olje hos dem noe mer.... :mad: