PDA

Vis full versjon : Klirrelyd i fart



Agrostar
02/02/10, 21:44
Oppdaga plutseleg at eg hadde ein klirrelyd i bilen. Liknar veldig på lyden av flasker som klirrar imot kvarandre, men da eg ikkje drikk trur eg at det er noko anna :rolleyes: Meinar at eg høyrer den mest i fart rundt 70-80, men meinar at eg har høyrt den heilt ned i 30 og. Klarar ikkje heilt å bestemme meg om det er framme eller bak, men trur det er ifra høgre sida. Nokon som har ein ide om kva det kan vere?

Joakim-G_R
02/02/10, 22:39
Kan det høres ut som mekanisk lyd? Har du gjort noe "spesielt" med bilen? (Mye senk, sveisa sperre, bytta diff, osv osv?)

Agrostar
03/02/10, 06:10
Er ikkje gjort noko med bilen, alt er heilt orginalt. Og lyden er der av og til, ikkje fast, men med så og sei samme tone uansett kva fart eg har.

TeamBørnOut
03/02/10, 08:09
bare å be en kammerat fly rundt i bilen og lytte det når du kjører

ChrML
03/02/10, 09:30
Det er nok en skrue eller en brakett av noe slag som har løsna foran der.

Jeg hadde en klirrelyd som kom når jeg slapp gassen og på et spesiellt turtall foran der. Det var bare skruen til braketten til AC kompressoren som hadde løsna (kjørte uten reim på den).

Daruu
03/02/10, 12:13
Sjekk den skruen/muttera som holder fjæra på plass i underkant bak. (ja jeg er jævlig dårlig til å forklare :p )

Olav'en
03/02/10, 17:01
Varmeskjold på eksosen?

Torra
03/02/10, 17:33
Leta igjennom bilen etter småpenger og rask da? :p

Agrostar
03/02/10, 17:40
Varmeskjoldet er halvvegs laust, så det kan jo hende at det har løsna heilt. Men da burde eg vel høyrt det når bilen stod i ro og? Har prøvd under fart å sette kassa i fri, men lyden er der enda, så da er det vel ikkje noko på motoren heller?

245 gl
03/02/10, 18:22
Clips på snowcaps som er løst?

Agrostar
06/02/10, 15:10
Har vore ute å leitt no, men har ikkje funne noko som åpenlyst er laust og kan lage sånn lyd. Eine snowcapen hadde eit øydelagt feste i framkant, men låg fint nedpå. Kappa til vifta var laus nede, men det har den vore heilt sia eg kjøpte bilen og det har aldri vore sånn lyd før, men skal ikkje nekte for at det kan vere den. Keik etter skruar som var lause, men fekk ikkje auge på nokon sånn utan vidare.

Morten184
06/02/10, 20:43
Kanskje ene bremsebåndet på brekket har løsna ?

Agrostar
06/02/10, 21:34
Hmm, det kan det jo vere. Skulle ikkje tru det sidan eg bytta dei for 2 år sidan og har knappast vorte brukt sidan da.