PDA

Vis full versjon : R bremser på 240



Tor24
31/12/10, 01:06
Er det noen som veit hvor man får kjøpt adaptere til R bremser på Volvo 240 evt om noen har tegninger på braketter?

roffenn
31/12/10, 02:43
Tror ikke du før kjøpt. Men hør med kodja han fikk en til og lage adapter :)

Kodja
31/12/10, 09:04
kjøpte siste sett med adaptere. men når jeg skal montere blir det behov for å lage noe schims for å få kalipter til å bli midtstilt mot bremseskiven så får se ang måling da om jeg får cnc maskinert noe adaptere som er helt bolt on med R skiver/R caliptere :) men det er vell i alle fall et halvt år til :)

Tor24
31/12/10, 11:33
Ok. Det skulle vel la seg gjøre å måle seg frem til riktige mål på en brakett ut ifra et 240 fjørbein og forskjell i offsett på skivene :). Skulle vært ålreit å vite hvilken delediameter festeøyene til R kalipperene lå på da. Ingen som veit om det fins noe sånn info tilgjengelig?

GMV
02/01/11, 13:00
Hender det dukker opp på TPC av og til. Har selv handlet derifra. Han som produsererog selger de heter Johan Öberg (Finnes sikkert fler). Du kan jo sende han en mail å spørre.
jojje440@yahoo.se
De er laget av aluminium og er 20mm tykk forra on 10mm bak, virker veldig solide.

Kodja
04/01/11, 23:49
Hender det dukker opp på TPC av og til. Har selv handlet derifra. Han som produsererog selger de heter Johan Öberg (Finnes sikkert fler). Du kan jo sende han en mail å spørre.
jojje440@yahoo.se
De er laget av aluminium og er 20mm tykk forra on 10mm bak, virker veldig solide.

han jeg handla mine fra. han hadde ikke flere på lager og skulle ikke lage flere på en goood stund sa han til meg :)

TeamBørnOut
05/01/11, 06:57
hvis kodja lager tegning kan jeg få laget noen slike billige

Texascom
05/01/11, 19:31
Lagde mine på en aftenstund med godt gammeldags verktøy:
Baufil, fil, elgammel dreibenk og søylebormaskin ;)