PDA

Vis full versjon : VCCN tur til Göten i 2011 -> Campingtur midt i Norge?



Svirre
30/12/10, 01:24
Siden turen ble så vellykka i fjor, så hadde det vært et håp om dette kunne arrangeres i 2011 også :) Sikkert ikke bare jeg som ønsker denne turen opp igjen! Eller er info lagt ut alledere? :rolleyes:

EDIT: Forslag: Okkupert en campingplass midt i Norge i stedet etter mange forslag her :D

The Sven
30/12/10, 02:39
Er det museumsturen du tenker på?

Svirre
30/12/10, 02:46
Er det museumsturen du tenker på?

Stemmer det. Kunne kanskje ha utdypa meg mer, men uansett; hadde vært toppers om dette kunne blitt en suksess nok en gang :)

Morgis
30/12/10, 08:15
burde vel heller finne på noe nytt hvert år...

Per Turbo
30/12/10, 09:26
Ser nok ikke for meg en ny tur i 2011, selv om det var vellykket og vi var mange på reisen i 2010.
Blir nok kjedelig om vi skal gjøre dette hvert år, men kanskje annet hvert år?

Skjer mange andre spennende arrangementer i 2011, så skal nok få tida til å gå :)

henrik940
30/12/10, 11:00
Thailand tur?

Per Turbo
30/12/10, 12:21
Ser ikke helt hva Thailand har med Volvofabrikken i Gøteborg å gjøre men :)

henrik940
30/12/10, 12:25
Ser ikke helt hva Thailand har med Volvofabrikken i Gøteborg å gjøre men :)

Skulle prøve noe nytt :p

Svirre
30/12/10, 12:39
Skulle prøve noe nytt :p

Er Kina Volvo har flytta til. Blir litt rart hvis du lokker opp panseret på en ny Volvo også står det "Made in China" :p

Svirre
30/12/10, 12:40
Ser nok ikke for meg en ny tur i 2011, selv om det var vellykket og vi var mange på reisen i 2010.
Blir nok kjedelig om vi skal gjøre dette hvert år, men kanskje annet hvert år?

Skjer mange andre spennende arrangementer i 2011, så skal nok få tida til å gå :)

Du sier noe, ja :) Men at du tok en samla tur til et eller anna arrangement f.eks. Men det er jo selvfølgelig nok å henge seg på med fra før av også ;)

Erik 850
30/12/10, 15:06
Gumball 3000 - VCCN-style anyone?

kapli
30/12/10, 15:11
Gumball 3000 - VCCN-style anyone?

hehe..!

Daniel V
31/12/10, 01:56
Går jo ann å ta det et sted i Norge også da. Trenger ikke dra så langt for å få samlet mange entusiaster.

Hjelper litt med Tyrigravatreff da! :D

Mr. Crepsley
31/12/10, 02:09
Noe der alle kan møtes på halvveien.

Nilsebu
31/12/10, 02:57
Per: Snakket ikke dere om noe Volvo greier som var en 5-6 timer unna tusenfryd under turen i sommer?

Uansett. Hadde vært kjekt å gjort noe lignende denne sommeren også.

Om vi drar til Sverige å kikker på nye Volvoer, eller om vi booker en campingplass en plass i Norge for å slå oss ned for å diskutere hobbyen våres, kanskje med noe alkohyler attått, så hadde dette vertfall vært kjekt :)

Svirre
31/12/10, 03:49
Per: Snakket ikke dere om noe Volvo greier som var en 5-6 timer unna tusenfryd under turen i sommer?

Uansett. Hadde vært kjekt å gjort noe lignende denne sommeren også.

Om vi drar til Sverige å kikker på nye Volvoer, eller om vi booker en campingplass en plass i Norge for å slå oss ned for å diskutere hobbyen våres, kanskje med noe alkohyler attått, så hadde dette vertfall vært kjekt :)

Hmm. Neimen ikke en dum idé. Legger det opp i trådoverskriften ;D
Hadde jo vært gøy å booka en sjampingjongplass som du sier og hatt en artig helg! Volvo2011Camping :rolleyes: Samla alle på dyrskuplassen i Seljord :p Er jo "sentralt" det.

R-israelsen
01/01/11, 01:25
Men, hadde vært sinnsykt artig å booket en camping plass mitt i norge da, så kan folk fra helt i sør kjøre oppover, og ta med seg flere og flere tilhengere, og samme med de fra nord nedover, Også hadde alle møttes på midten

TeamBørnOut
01/01/11, 01:33
vallåkra heter et slikt treff ;)
ligger ikke midt i norge. Men det er enda godt :D

R-israelsen
01/01/11, 01:53
Hehe, Men det som er, er at alle må ta intativ til å bli med, er da det blir extremt artigt ; P

Testdriver
01/01/11, 02:12
Et slikt treff burde helst vært "midt" i landet sånn at vi nordpå også kan ha muligheten til å dra på et stort Volvo treff uten å måtte kjøre 1500km :)

larsen92
04/01/11, 19:41
høres spennende ut det her gitt. : ) jeg henger meg på her vis det blir no : )

Morgis
04/01/11, 20:40
TBO er inne på noe her... samle en gjeng ned til vallåkra å samle oss der ?! :)

kapli
04/01/11, 20:49
Dato er treffet i år?

Thomas S
04/01/11, 21:40
Dato er treffet i år?

om du tenker på Vallåkratreffet,så er det 20-21 august i år..

kapli
04/01/11, 21:46
Ok takker;)

TeamBørnOut
04/01/11, 21:48
Å sitte på en campingplass full av mygg og dritafulle norske ræggere vs vallåkra


Jeg blir å se på vallåkra :D Men jeg har en fetish for sverige også :)

En stor gjeng på vei ned dit hadde jo vært morsomt også. plass er det nok av uansett.
Vi dro en stor gjeng folk ned for noen år siden. de som kom langt unna overnatta på gården vår (20 soveplasser på en bu :D). det var jævlig moro. da fikk alle "sovet" godt den natta og vi dro sammlet nedover. Jentene tok første økt, så tok gutta over rattet etter svinesund. da var fyllesjuken kurrert etter litt burgerking frokost :D
Nok av biler og se på i sverige også.. litt mer en på en campingplass i midtnorge :)

Langt å kjøre for noen? ja... men verdt det :)

Thomas S
04/01/11, 21:55
Å sitte på en campingplass full av mygg og dritafulle norske ræggere vs vallåkra


Jeg blir å se på vallåkra :D Men jeg har en fetish for sverige også :)

En stor gjeng på vei ned dit hadde jo vært morsomt også. plass er det nok av uansett.
Vi dro en stor gjeng folk ned for noen år siden. de som kom langt unna overnatta på gården vår (20 soveplasser på en bu :D). det var jævlig moro. da fikk alle "sovet" godt den natta og vi dro sammlet nedover. Jentene tok første økt, så tok gutta over rattet etter svinesund. da var fyllesjuken kurrert etter litt burgerking frokost :D
Nok av biler og se på i sverige også.. litt mer en på en campingplass i midtnorge :)

Langt å kjøre for noen? ja... men verdt det :)

jeg skal iallefall dit :)

Nilsebu
04/01/11, 23:12
Jeg er med!!

The Sven
04/01/11, 23:57
Jeg vil nok prøve å komme meg på Vallåkra i år igjen:)

Per Turbo
05/01/11, 00:03
Elmia og Vallåkra er to store fine arrangementer å reise til.

Elmia er i påsken, og Vallåkra er i august. Men det er ganske langt ja..

Nå er det jo mange treff i sommer, Ål, Heidal, Kongsberg etc. Vi skal se om vi kan gjøre noe sammen med ett av de "årlige" treffene som ikke har noen klubbtilknytning. Eller så kanskje vi finner på ett eget treff ett sted.

De som skal til Vallåkra kan jo kanskje prøve å reise sammen nedover?

Tipper THO, Marius og gjengen skal nedover i år også :)

The Sven
05/01/11, 00:31
Elmia og Vallåkra er to store fine arrangementer å reise til.

Elmia er i påsken, og Vallåkra er i august. Men det er ganske langt ja..

Nå er det jo mange treff i sommer, Ål, Heidal, Kongsberg etc. Vi skal se om vi kan gjøre noe sammen med ett av de "årlige" treffene som ikke har noen klubbtilknytning. Eller så kanskje vi finner på ett eget treff ett sted.

De som skal til Vallåkra kan jo kanskje prøve å reise sammen nedover?

Tipper THO, Marius og gjengen skal nedover i år også :)

De bruker vel å ta båten til danmark og så helsingborg tror jeg (iallfall THO), vet ikke om jeg får tid til det i år heller. Men siden jeg bor sånn til så er det vel ikke umulig å ta båt fra Larvik? Om enn innom kartoffel-landet en tur:)

The Sven
05/01/11, 00:33
Hm tror forresten de tar båt fra Oslo til Helsingborg, og så kjører eller båter derfra til Køben om jeg tenker meg litt om;)

locked
05/01/11, 00:48
Det er no ikkje så langt til vallåkra.. Var i Malmö på ferie et år og det var fort gjort å komme seg ned dit.

Morgis
05/01/11, 00:51
hatt en del turer til malmö.. går fort å suse gjennom sverige fra grensa til malmö.. spes på nattestider.. har endt opp med å cruise nedover i 150kmt sammen med ambulanse som ikke var under utrykning. :)

Per Turbo
05/01/11, 00:51
Ja veiene ned dit er jo helt knall :)

JEPS
05/01/11, 02:15
Er jo mange som kjører til vallåkra hvert år, så det er jo bare å avtale før treffet. om et gjeng fra vccn drar dit treffer man vell aldri hverandre, blir kanskje litt i største laget.

hva med ACR, men det blir kanskje litt langt nord? uansett, slå ihop en liten vccn tur, med et eller annet arrangement, men helst noe i midt-Norge.

Svirre
05/01/11, 08:45
Hørtes interessant ut :)

locked
05/01/11, 10:35
Ja veiene ned dit er jo helt knall :)
Jupp :D men det forutsette jo egentlig at du er glad i å køyre bil, det er snakk om en del mil ja!

Svirre
05/01/11, 10:43
Jupp :D men det forutsette jo egentlig at du er glad i å køyre bil, det er snakk om en del mil ja!

Det er gøy å kjøre bil i sånn hastighet med så bra veier, så det skal ikke være noe problem :rolleyes:

mrstfu
05/01/11, 10:53
siden tråden gikk fra gøteborg til andre forslag, har jeg et lite forslag. tilvåren/sommeren tar jeg meg en tur til rjukan, og brua over til Vemork...0KvvUVbqS0s

norges høyeste strikkhopp, 84 meter. ligger i telemark, så er jo ganske tilgjengelig for de fleste. er jo ikke volvorelatert, men det er en ganske svær campingplass like ved, og hvis vi er ute etter juging og litt flytende næring, er jo det ganske gull:D

på vemork ligger jo tungtvannsanlegget som ble sprengt av gutta på skauen under krigen og, så er jo litt andre opplevelser å få til. har invitert med meg Lightyear, og han blir hvertfall med og ser på:D

Nilsebu
05/01/11, 11:17
Jupp :D men det forutsette jo egentlig at du er glad i å køyre bil, det er snakk om en del mil ja!

Ingen problem :)

henrik940
05/01/11, 11:56
hatt en del turer til malmö.. går fort å suse gjennom sverige fra grensa til malmö.. spes på nattestider.. har endt opp med å cruise nedover i 150kmt sammen med ambulanse som ikke var under utrykning. :)

Indeed! Var nedover til Gøteborg i sommer. Lå i venstrefila hele veien, og det gikk i gjennomsnitt 160+ hele veien. Heeeelt nydelig! Svenskeveier <3

Revell
05/01/11, 12:31
Gjerne dyrskuplassen så jeg slipper å dra med min 43år gamle Vogn hele norge rundt for det tror jeg ikke den vil klare:D

The Sven
05/01/11, 14:32
Er det bare jeg som syns rette 4 felts motorveier er kjedelig? :p Blir lei med en gang og kjører fortest mulig for å bli fortest mulig ferdig med de. Liker smale svingete vestlandsveier jeg :D

TeamBørnOut
05/01/11, 14:34
å ligge å cruse i 250kmt på svenske veier er ikke så spennende som i norge nei :P

Revell
05/01/11, 14:40
Blir ikke mer spenning enn man skaper sjæl;)

Nilsebu
05/01/11, 14:42
Rett fram eller ikke.. hvis vi er en del, sånn så vi var på turen ifjord så blir det kjekt. Alle på rekke og rad, på strekkene blir det små "kappløp" for å prøve å komme opp blant de som leder gruppen.

The Sven
05/01/11, 14:44
Det var fordi Per Turbo kjørte fremst :p

TeamBørnOut
05/01/11, 14:47
Men man kan jo svinge av de svenske motorveiene og bruke gammle veiene også ;)

Å dra på tur med masse vccn folk og kappkjøre er vell lite aktuelt for mange uansett, blir fort ulykker når gnagerne skal prøve å holde følge på annet en rette veier..

Nilsebu
05/01/11, 14:50
Men man kan jo svinge av de svenske motorveiene og bruke gammle veiene også ;)

Å dra på tur med masse vccn folk og kappkjøre er vell lite aktuelt for mange uansett, blir fort ulykker når gnagerne skal prøve å holde følge på annet en rette veier..

öhlins next!! :D

Strekkene gjør opp for våres evneveike mulighet til å svinge :D

R-israelsen
05/01/11, 15:01
Jeg blir nok garantert med på en svensketur : ), Kjempe artig å små krangle om plassene i fronten :D

Morgis
05/01/11, 15:56
syntes svenske motorveier er helt ok. litt svinger og bakker her og der.
Nedover danmark tyskland derimot, det er gørr! Ingenting å se på, rett fram strekninger, ei vindmølle her og der... ja det var det. så kommer enn til tyskland hvor asfalten er så sliten at det er litt mindre behagelig i 250kmt igjen over tid..

mrstfu
06/01/11, 04:08
öhlins next!! :D

Strekkene gjør opp for våres evneveike mulighet til å svinge :D

skam deg, Ole.

hgnubel
06/01/11, 06:36
Liker smale svingete vestlandsveier jeg :D

Så lenge de har plugget de verste hullene i asfalten ihvertfall :)

gull pilen
06/01/11, 15:05
det var stikkordet ja:D

The Sven
06/01/11, 16:41
syntes svenske motorveier er helt ok. litt svinger og bakker her og der.
Nedover danmark tyskland derimot, det er gørr! Ingenting å se på, rett fram strekninger, ei vindmølle her og der... ja det var det. så kommer enn til tyskland hvor asfalten er så sliten at det er litt mindre behagelig i 250kmt igjen over tid..

Triste, flate land. Men når en er ferdig med Tyskland blir det gøy igjen:)

hgnubel: Kan støtte den ;)

Svirre
06/01/11, 20:39
Gjerne dyrskuplassen så jeg slipper å dra med min 43år gamle Vogn hele norge rundt for det tror jeg ikke den vil klare:D

Hadde vært tøft å barka oss sammen på noe der, ja :) Seljord Camping er et bra sted, men som det blei nevnt tidligere at man heller vil se gærne svensker, enn å sitte å klaske mygg i skauen på en sliten campingplass! Men Dyrskuplassen er noe for seg selv ;)

trhaugs
11/01/11, 19:52
hva med en tur over til danmark, å der i fra åver brua til sverje?????

Børge Vikebø
11/01/11, 20:18
Er det bare jeg som syns rette 4 felts motorveier er kjedelig? :p Blir lei med en gang og kjører fortest mulig for å bli fortest mulig ferdig med de. Liker smale svingete vestlandsveier jeg :D


syntes svenske motorveier er helt ok. litt svinger og bakker her og der.
Nedover danmark tyskland derimot, det er gørr! Ingenting å se på, rett fram strekninger, ei vindmølle her og der... ja det var det. så kommer enn til tyskland hvor asfalten er så sliten at det er litt mindre behagelig i 250kmt igjen over tid..

Da har dere ikke kjørt nok i statene.....

Da må jeg si at TOMTOM med valgfri stemme var artigere...


"Fortsett rett fram.. På svingete vestlandsvegar??......Tja...."

Janus
11/01/11, 20:27
Jeg stemmer for Route66 :D

Svirre
11/01/11, 21:59
Hvorfor ikke?! Sender alle bilene våre over atlanteren og kjører Route66 :D

TeamBørnOut
11/01/11, 22:51
Ja skal jeg kjøre den strekkninga der så vil jeg kjøre en volvo og ikke en leid corvette ;)

Børge Vikebø
11/01/11, 23:33
Jeg stemmer for Route66 :D


Hvorfor ikke?! Sender alle bilene våre over atlanteren og kjører Route66 :D


Ja skal jeg kjøre den strekkninga der så vil jeg kjøre en volvo og ikke en leid corvette ;)

Jeg er lett med.. Skal uansett over i 2012 , så hadde vært artig å dradd med Volvoen!

Morgis
12/01/11, 00:22
Ja skal jeg kjøre den strekkninga der så vil jeg kjøre en volvo og ikke en leid corvette ;)

Da hadde det blitt amerikaner på meg. volvo kjører vi hjemme. Ikke noe spennans i det hele tatt :)
En skikkelig V8er foran pedalen i statene er riktig ferie :)

TeamBørnOut
12/01/11, 00:33
Yes :) eller v10?

Morgis
12/01/11, 00:36
en mindre lat viper motor hadde vært fin musikk det også

TeamBørnOut
12/01/11, 00:37
Det var ikke no lurt å søke på Rent a car og usa. fikk nesten lyst til å ta en tur med en corvette, en tur med viper og en tur med en ENORM bobil :D

Marius
12/01/11, 01:13
TBO er inne på noe her... samle en gjeng ned til vallåkra å samle oss der ?! :)

vi er jo allerede en liten gjeng som drar nedover med køben båten torsdagen før vallåkra helgen.....

Per Turbo
12/01/11, 02:10
vi er jo allerede en liten gjeng som drar nedover med køben båten torsdagen før vallåkra helgen.....

En dagstur på lørdagen er fort gjort det også da.. :D

locked
12/01/11, 16:23
da hadde det blitt amerikaner på meg. Volvo kjører vi hjemme. Ikke noe spennans i det hele tatt :)
en skikkelig v8er foran pedalen i statene er riktig ferie :)

xc90 v8 :d

mrstfu
12/01/11, 16:42
Da hadde det blitt amerikaner på meg. volvo kjører vi hjemme. Ikke noe spennans i det hele tatt :)
En skikkelig V8er foran pedalen i statene er riktig ferie :)

+1! Måtte neste blitt en 68 Camaro, eller en Charger... Eller en GTO... Eller en Challenger...

Fatters kjørte Route66 for et par år siden, han sa man må kjøe gamle route66, altså den første. Det som nå er route66 er som autobahn å regne, betongstrekke uten noe å legge øya på i det hele tatt:D

lyngen
12/01/11, 17:02
jeg er med, men ikke slutten på juli-starten august. da er jeg i bodø på LS- FLERE?

Janus
12/01/11, 18:46
Å kjøre Route66 med en gammel amerikaner er en drøm jeg skal oppfylle en dag :)

henrik940
12/01/11, 22:05
Å kjøre Route66 med en gammel amerikaner er en drøm jeg skal oppfylle en dag :)

Yeeei.. Ei rett slette på mange 100 mil :p

Svirre
12/01/11, 22:32
xc90 v8 :d

Går dass!

Sett deg i en S80 med samme motor. Mer nytelse det :D

locked
12/01/11, 22:52
Går dass!

Sett deg i en S80 med samme motor. Mer nytelse det :D
har du dårlig tid?

Svirre
12/01/11, 22:58
har du dårlig tid?

Trodde du visste det :p

Nei, Route66 tilhører en god, chabbi amerikaner med en barsk V8'er :D Føler det at en Volvo XC90 med V8 kan du cruise rundt her i Norge med hvis du skjønner forskjellen ;)

Janus
12/01/11, 23:05
Yeeei.. Ei rett slette på mange 100 mil :p

Du mener vel ikke at du vil kjøre i svinger med de gamle bilene? :p

TeamBørnOut
12/01/11, 23:32
dobble a armer forran og bak. tverrliggende fjører for å minste ufjøra vekt.. amrikanerene lagde biler som kunne svinge før volvo laget 240 :)

Mr. Crepsley
13/01/11, 16:58
En amerikaner som kan svinge før 1975? Det kan ikke være mange...

kermitt
13/01/11, 20:14
Er en myte at amerikanske biler er så jævla elendige på understell, de er hvertfall ikke en milimeter dårligere enn volvo.

The Sven
13/01/11, 20:16
Er en myte at amerikanske biler er så jævla elendige på understell, de er hvertfall ikke en milimeter dårligere enn volvo.

Jo det er de :p Amazon f.eks hadde helt akseptable kjøreegenskaper i forhold til hvilken som helst amerikaner. Men jeg regner med TBO tenker på Corvette, det er vel den første ekte amerikanske bilen med noenlunde kjøreegenskaper.

Nilsebu
23/01/11, 23:45
sporet vi av ?? :eek:

TeamBørnOut
23/01/11, 23:53
Nope! drømmer :D

Nilsebu
23/01/11, 23:56
Nope! drømmer :D

jaja.. selv om dette er drømmer som krever litt mer enn den gjennomsnittlige feriepengeutbetalingen, så kunne jeg godt tenkt meg å kjørt på en vei med volvo på rekke og rad denne sommeren også :)

TeamBørnOut
23/01/11, 23:58
vallåkra er jo fint da :)

Nilsebu
07/02/11, 11:32
Hvor langt er det fra Moss til vallåkra?

Testdriver
07/02/11, 17:09
Hvor langt er det fra Moss til vallåkra?
463km i følge google maps

Nilsebu
07/02/11, 17:42
463km i følge google maps

Samme avstand som Haugesund -Oslo.. ser vi vekk fra den ruten på Norske veier, og logger de på svenske er det jo null stress å kjøre 45 mil :)

Volvoguttn
07/02/11, 20:05
alle i telt midt oppe på dovre:P hehe, har jo otta gatebilfestival da.

er vel ikke så vanskelig å finne en campingplass i midt-norge.

høyhastighetsgreie nedover sverige kan jeg bare drømme om, har kjørt ut meteret på 240 å mer lik en å kjøre massey 135 skal man lete lenge etter, å dessuten er jeg smått redd får lappen min:P

Nilsebu
07/02/11, 22:04
å dessuten er jeg smått redd får lappen min:P

Den kommer alltid tilbake til sin rettmessige eier.. kan bare ta sin tid. - erfart flere ganger :p

Volvoguttn
07/02/11, 22:14
Den kommer alltid tilbake til sin rettmessige eier.. kan bare ta sin tid. - erfart flere ganger :p

men ska nå kjør opp igjen å da, ikke like enkelt det...

men er div folk som mener jeg skal ta med meg vraket mitt nedover til vallåkra. mer tro på en skikkelig forsamling med volvofolk på en campingplass jeg.

Svirre
07/02/11, 23:23
men ska nå kjør opp igjen å da, ikke like enkelt det...

men er div folk som mener jeg skal ta med meg vraket mitt nedover til vallåkra. mer tro på en skikkelig forsamling med volvofolk på en campingplass jeg.

Kommer an på entusiasmen hos folk. Som noen skreiv litt før her så hadde det vært bedre med en samling i Valläkra, enn et mygghøl med fulle nordmenn :p

Men på en anna side så kunne 40-50 volvogærne gjort sitt også! :D

Nilsebu
08/02/11, 00:05
Kommer an på entusiasmen hos folk. Som noen skreiv litt før her så hadde det vært bedre med en samling i Valläkra, enn et mygghøl med fulle nordmenn :p

Men på en anna side så kunne 40-50 volvogærne gjort sitt også! :D

etter den 5. øl`a og litt musikk så gjør jeg underverker jeg :)

Dere hadde vel likt at jeg var en jente som var halve vekta og dansa på bordet men,.,., vent, bordet danser jeg på uansett :D

Svirre
08/02/11, 00:06
etter den 5. øl`a og litt musikk så gjør jeg underverker jeg :)

Dere hadde vel likt at jeg var en jente som var halve vekta og dansa på bordet men,.,., vent, bordet danser jeg på uansett :D

Det er bra! :D


Men må prøve å få til noe ;) Samles igjen!

Nilsebu
08/02/11, 00:59
Det er bra! :D


Men må prøve å få til noe ;) Samles igjen!

Helt enig!! Derfor vi prøver å få til noe her, er jo fortsatt tidlig på året.

Volvoguttn
08/02/11, 17:43
ja tidlig på året fremdeles......stiller ganske sikkert opp visst det blir okupasjon av campingplass i midt-norge en plass.

vallåkra hadde vært kanontøft men er dårlig på å planlegge turer og bestille overnatting. men kan jo sove i bilen:P hehe

får se hva kjentfolk får meg med på, kanskje det blir tur nedover

Mr. Crepsley
08/02/11, 23:13
Må tenke litt på medlemsdelen som bor ca250-300 mil fra vallåkra også ;)

Nilsebu
08/02/11, 23:54
Må tenke litt på medlemsdelen som bor ca250-300 mil fra vallåkra også ;)

Problemet er jo det lange landet vi bor i :p

Enkleste er vel å ta en avstemning om folk vil på en campingplass midt i Norge eller vallåkra.

Bare husk dobbeltstemme slik at vi som har muligheten til å velge begge deler kan gjøre det :)

Marhau
09/02/11, 00:11
Helt enig!! Derfor vi prøver å få til noe her, er jo fortsatt tidlig på året.

Jeg er med, var helt kanon på tur`n i fjor :) regner med du kjører oss på nærmeste by denna tur`n å svirre? hehe

Svirre
09/02/11, 17:09
Jeg er med, var helt kanon på tur`n i fjor :) regner med du kjører oss på nærmeste by denna tur`n å svirre? hehe

Spørs hva som defineres som "nærmeste by" :P

Tenkte kanskje på noe litt lenger nord i landet. Noe som er midt i mellom Oslo og Trondheim, eller Bergen og Trondheim slik at de som bor litt lenger nordaførr kan føle seg inkludert ;)

Volvoguttn
09/02/11, 17:59
oppdalstraktene er jo fint da eller mer mot tr.heim for den del.

bigswede
13/02/11, 01:20
Hadde vært perfekt med noe midt i landet. Bare det ikke HØLLJER ned med regn! (typisk)

jacobsen
13/02/11, 03:12
Hadde vært perfekt med noe midt i landet. Bare det ikke HØLLJER ned med regn! (typisk)

Typist trøndelag eller typisk at det regner når du minst trenger det? :D

Svirre
13/02/11, 12:59
Oppdal-Melhus?

Det burde vel være bra strøk det, eller er det bare fullt av mygg? :p

R-israelsen
13/02/11, 13:31
Oppdal er en fin plass, Og kort vei fra meg ! :D lite mygg?!? og ikke noe særlig med regn ?!?

Svirre
13/02/11, 13:35
Oppdal er en fin plass, Og kort vei fra meg ! :D lite mygg?!? og ikke noe særlig med regn ?!?

Prøve å holde oss unna det om det skulle arrangeres noe :D

R-israelsen
13/02/11, 13:44
Jepp, Jeg hater begge deler så den er grei ! : P