PDA

Vis full versjon : Problemer med iPod-tilkobling



Stine Marie
29/12/10, 15:48
Nå husker jeg jo ikke akkurat hva slags spiller jeg har, men det kan jeg oppdatere med seinere når jeg får sjekka hva den heter, men har ikke såå mye med saken å gjøre.

Jeg har hatt cd-spilleren et år nå og har siden jeg fikk den brukt iPoden mye i bilen. Aldri hatt noe problemer med det. Men så blei iPoden min stjælt og jeg fikk ny til jul. Og det funka. I 2 dager. Den kutta plutselig ut å spille mens bilen sto å gikk, og siden har jeg ikke fått den til å spille igjen. Den finner iPoden når jeg kobler den til, det står hvilken sang som skal spilles, det funker å velge sang på spilleren og det går å velge sang på iPoden. Alt funker egentlig, bortsett fra at den ikke spiller. Når jeg trykker på pause blinker det på spilleren, som vanlig, og når jeg trykker play igjen står det bare 0:00 der og det skjer ingenting. Hjelp. :(

Per Turbo
29/12/10, 18:13
Er det original spiller? I hva slags bil?

Stine Marie
29/12/10, 18:52
Er det original spiller? I hva slags bil?

Det er ikke orginalspiller. Det er en *gå ut i bilen å se* Kenwood. Jeg trodde jeg hadde bruksanvisningen i bilen, men det hadde jeg visst ikke, så da veit jeg ikke noe mer enn at det er en Kenwood.

Daniel V
31/12/10, 01:47
Det er ikke orginalspiller. Det er en *gå ut i bilen å se* Kenwood. Jeg trodde jeg hadde bruksanvisningen i bilen, men det hadde jeg visst ikke, så da veit jeg ikke noe mer enn at det er en Kenwood.

Dra frem spilleren og napp ut strømmen fra baksiden. Da nullstiller du spilleren. Sett i strømmen og prøv på nytt. :)

Stine Marie
31/12/10, 10:55
Dra frem spilleren og napp ut strømmen fra baksiden. Da nullstiller du spilleren. Sett i strømmen og prøv på nytt. :)

Jeg har prøvd, men jeg får ikke ut spilleren. Den sitter alt for godt fast. :P

Daniel V
31/12/10, 14:48
Jeg har prøvd, men jeg får ikke ut spilleren. Den sitter alt for godt fast. :P

Har du brukt verktøyet som følger med for å få den ut?

Hvis ikke tar du av en pol på batteriet ;)

BlåFare
31/12/10, 15:04
pluss kabelen på batteriet.
Napp denne ut og ha den ut i 30sek så nullstiller du det.