Vis full versjon : volvo xc 70. start problem.
hei.
har en volvo xc 70 2007 mod, D5, automat. Når jeg vrir nøkkelen i svitsen å prøver å starte, da går bare nøkkelen til det første hakket å der stopper den. Er det noen som har en ide om hvordan løyse dette problemet?
Ny tenningslås løser problemet, må bestilles hos Volvo på kode..
Er dette det eneste mulige ting som kan skaper seg?
Ingen tjuvtriks for å få start på bilen?
ASK Racing
27/12/10, 18:30
ta av dekselene rundt rattet, skru av el brytern på enden av tenningslåsen, 2 stk torx mener det er t15, eller t20, da kan du starte bilen med en flat skrutrekker, gitt at nøkkelen er i tenningen slik at rattlåsen er av, og startsperra kobler ut :)
skiftet på min på torsdag, og en annen for noen uker siden:) du får ny nøkkel, det var vist ikke mulig å få på nøkkelkode lengre, men kan lønne seg å kjøpe sett med alle låsene, så slipper du 2 nøkkler, koster ikke så mye mer mener jeg :)
Er det S70'en du prater om ASK Racing?
eller har du s/v/xc som du byttet tenningslås på?
ASK Racing
28/12/10, 16:23
min s70, å en annens v70, men er samme på xc70 :)
Husk bare på å reklamere på tenningslåsen.
Om forhandleren krangler, så ta istedet direkte kontakt med Volvo Norge.
Bilen din er vel akkurat gådd ut av garantitiden, men reklamasjonsretten har man til bilen er 5 år..
Husk bare på å reklamere på tenningslåsen.
Om forhandleren krangler, så ta istedet direkte kontakt med Volvo Norge.
Bilen din er vel akkurat gådd ut av garantitiden, men reklamasjonsretten har man til bilen er 5 år..
Med mindre man snakker om bruktimport... Volvo Norge har bare norsk reklamasjonsrett ovenfor de som har handlet via dem....
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.