PDA

Vis full versjon : volvo - biler med bare problemer?



TeamBørnOut
01/02/10, 18:11
Hvis man kommer inn på forumet her. trykkr seg inn på foreksempel 940 delen. så er det jo veldig mange innlegg med " ting har ryki. hvorfor blir ikke bilen varm. rattet fungerer ikke " og slike innlegg (problem innlegg). Kunne det kanskje vært en ide å laget en egen "problemer med bilen" del? slik som andre forum har? Så har man de vanlige 240 / 740 forumene til andre ting som hvilken cd spiller passer i den bilen. hvor mange høytallere har jeg i taket etc.
Kanskje lurt å gjort før forumet vokser stort?

(for hvis man titter så ser det jo veldig skummelt ut å kjøpe en 940 :D)

Morgis
01/02/10, 19:34
blir fort veldig mange underkategorier vil jeg tro...
Spes i de kategoriene med mindre aktivitet, så blir det fort ganske tomt og dystert :)

TeamBørnOut
01/02/10, 19:41
Hva med bare en? som svenska volvo 740 / 940 har? så må man skrive "240- blinklys vil ikke slå seg av" etc?
Ser man på forumet her nå så tror jeg ikke det ville blitt så tomt og dystert :)
var bare en tanke :D

Sebbe
01/02/10, 19:51
jeg synes det er en god ide, det blir også lettere å oppdage hvis det er andre tråder om det samme problemet fra før av hvis det bare er en kategori, for eksempel B230F vil ikke starte, kan jo være like aktuelt på 2,7 og 9 serien

Morgis
01/02/10, 19:53
jeg synes det er en god ide, det blir også lettere å oppdage hvis det er andre tråder om det samme problemet fra før av hvis det bare er en kategori, for eksempel B230F vil ikke starte, kan jo være like aktuelt på 2,7 og 9 serien

men da kan vel Motor og gir delen brukes?
http://forum.vccn.no/forumdisplay.php?f=36

ChrML
01/02/10, 19:54
Det er dumt med for mange underkategorier og. Syns det funker greit som det er jeg. :)

THolandsli
01/02/10, 21:44
Jeg synes vi har i overkant mange kategorier allerede, om vi ikke skal dele det opp enda mer. For nye og urutinerte brukere som ikke har vært med fra starten og kjenner hva som befinner seg i hver krik og krok så tror jeg faktisk en sånn løsning kunne vært mer til forvirring enn til hjelp.

Joakim-G_R
07/02/10, 17:07
Enig med Torgeir.

Janus
07/02/10, 20:04
For all del børnout, ta ansvaret her du :D

TeamBørnOut
07/02/10, 21:06
Jeg bryr meg personlig ikke :P men syns det er litt leit å komme inn på forumet å bare lese dritt om volvo 940 :D
men at noen syns det er forvirrende er vell å ta i?

"problemer med volvon min" med regler om å skrive "740" i førsten av topic hadde vell ikke vært så vanskelig å skjønne?
Folk klarer jo tydligvis å legge ut bilder av bilene sine under "bilder" så hvorfor ikke problemer under problemer?

henrik940
08/02/10, 06:45
Er vel egentlig sånn uansett hvilket forum man kommer innn til, så er det første man ser: "Problemer med min ...." osv.

TeamBørnOut
08/02/10, 06:58
nei. svenske 7 900 forumet har egen kategori. så går man inn på vanlige 900 delen så finner man bare "god" sakene :)

henrik940
09/02/10, 06:40
Ja, men bilforumet, mopedportalen, VF osv har det simpelt.

Mye enklere å ha det sånn, mtp underkatagorier. Mere ryddig nå.. Enig?