PDA

Vis full versjon : Får ikke opp bilder i de fleste tråder.



Volvo-Lars
01/02/10, 15:36
Er det no gæli med meg, data'n, eller forumet?:p

Får ikke opp bilder i stort sett alle trådene. Kun ett par tråder der jeg får sett bilder.

TeamBørnOut
01/02/10, 15:37
Din pc. jeg får opp så mange at den ene pcn min ikke klarer å laste mere en halve sider etc :P

Anders-
01/02/10, 15:40
Du kan jo komme med ett eksempel så kan vi svare deg på om det er hos deg det er noe galt

Slettmyr
01/02/10, 16:31
Hadde samme problemet på skolen i dag :rolleyes:

THolandsli
01/02/10, 16:37
Jeg har samme problem på jobb. Grunnen er at photobucket ikke går gjennom brannmuren, og siden de fleste bruker photbucket blir det ganske glissent.

Kodja
01/02/10, 21:47
har nok mye med brannmuren å gjøre om du får opp bilder ja! :) der får du ikke gjort så veldig mye på skolepcn f.eks. da det er sperret sentralt eller lokalt fra skolens administrator :)

Slettmyr
01/02/10, 22:04
har nok mye med brannmuren å gjøre om du får opp bilder ja! :) der får du ikke gjort så veldig mye på skolepcn f.eks. da det er sperret sentralt eller lokalt fra skolens administrator :)

Tja du sier noe der :rolleyes:

Volvo-Lars
02/02/10, 08:35
Jeg har samme problem på jobb. Grunnen er at photobucket ikke går gjennom brannmuren, og siden de fleste bruker photbucket blir det ganske glissent.

Photobucket har funket tidligere på jobb PCn som dette gjelder. Begynte plutselig her en dag, å sjefen har ikke gjort no forandringer på PCn min. Har snakket med han.

Swissman
02/02/10, 16:43
Photobucket har funket tidligere på jobb PCn som dette gjelder. Begynte plutselig her en dag, å sjefen har ikke gjort no forandringer på PCn min. Har snakket med han.

Du ser vel ikke på private ting i arbeidstiden vel? :rolleyes:

Anders-
02/02/10, 19:48
photobucket er søppel, og de har også tidligere hatt problemer med enkelte isp`r.. Finn ett alternativ :)

Volvo-Lars
03/02/10, 08:56
Du ser vel ikke på private ting i arbeidstiden vel? :rolleyes:

Å, jo;)

Hvordan ska jeg ellers komme meg gjennom arbeidsdagen?:p

ArneR
03/02/10, 18:42
Som jeg har nevnt før er imageshack.us et godt alternativ..

Joakim-G_R
03/02/10, 19:39
liker ikke imageshack, oppbygningen der er så "ekkel", og linker man til bilder får man ikke bare bildene, men selve imageshack-siden, inkl bilde..?

bildr.no er jo fint, men man får vel ikke noe oversikt over de. Fotoeske.no går jo også ann.

ChrML
06/02/10, 17:23
Beste er vel igrunn å bare kjøpe seg litt serverplass der det er billig og laste opp bildene sine der. Koster ikke mange kronene i året for et domene og et par GB serverplass. Så har du en plass å legge bilder og lage ei side eventuellt uten at det forsvinner.

http://www.chrml.net er mitt domene ;).

Anders-
06/02/10, 22:45
Beste er vel igrunn å bare kjøpe seg litt serverplass der det er billig og laste opp bildene sine der. Koster ikke mange kronene i året for et domene og et par GB serverplass. Så har du en plass å legge bilder og lage ei side eventuellt uten at det forsvinner.

http://www.chrml.net er mitt domene ;).

Er helt enig med deg, har gjort dette i 7-8 år :)

Joakim-G_R
07/02/10, 02:32
hvorfor ikke bare opprette en adresse til seg selv, og sette opp en liten server hjemme? Det er jo trossalt "gratis".. :p

ChrML
07/02/10, 11:32
hvorfor ikke bare opprette en adresse til seg selv, og sette opp en liten server hjemme? Det er jo trossalt "gratis".. :p
Yep, det er en mulighet hvis man har fiber med litt bra opplinje og fast IP- addresse. Da må man aller helst ha en dedikert server til dette, som helst kjører linux. Problemet er at du ofte får en ganske dårlig oppetid sammenlignet med professjonelle leverandører (som ofte har 99.99% oppetid, under en time i året). Og i tillegg krever det litt vedlikehold og kunnskaper å ha en egen server pga sikkerhet og stabilitet.