Vis full versjon : bensintrykkregulator
lurte egentlig bare på om bensintrykkregulatore er like overalt, feks, ET mot en vanlig F, den gikk føyken på min ET og satte på en fra en vanlig F motor, 2,5 bar sto det på den fra F, da jukser bilen en del å vil ikke dra no særlig, har hørt litt rundt og noen sier det er likt på alle å at de er på 3 bar, noen som veit?
lurte egentlig bare på om bensintrykkregulatore er like overalt, feks, ET mot en vanlig F, den gikk føyken på min ET og satte på en fra en vanlig F motor, 2,5 bar sto det på den fra F, da jukser bilen en del å vil ikke dra no særlig, har hørt litt rundt og noen sier det er likt på alle å at de er på 3 bar, noen som veit?
vet ikkje om det er likt på alle, men ville prøvd å få tak på en org.. Fk er det ihvertfall 3bar. eg kan se på F-maskinen min på tirsdag vis du ikkje har funnet ut av det til da..
TeamBørnOut
17/12/10, 20:10
F motoren har 3 bar den også. men du skal huske å måle trykket uten vakum.. ellers vil det dette ned på 2.5 som du sier
F motoren har 3 bar den også. men du skal huske å måle trykket uten vakum.. ellers vil det dette ned på 2.5 som du sier
har vel ikke målt trøkket på den, men det sto 2,5 bar på regulatoren, kanskje mulig å blende vakumslangen på regulatoren? å mener å huske den kom fra en F motor... men får vel tak i en som er til turbo motor i løpet av hælja
TeamBørnOut
17/12/10, 21:24
De gir 3bar alle sammen så same shit hvor du tar den ifra
da skjønner jeg ikke hvorfor det står 2,5 bar inngravert på den jeg har på nå... men men, finner vel ut av det etterhvert, takk for svar!
feil! man har 2,5 bars reg på f motor med 2,2 sprut. alle 2,4 sprut og motronic har 3 bar.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.