PDA

Vis full versjon : bensintrykkregulator



Bobo
17/12/10, 17:39
lurte egentlig bare på om bensintrykkregulatore er like overalt, feks, ET mot en vanlig F, den gikk føyken på min ET og satte på en fra en vanlig F motor, 2,5 bar sto det på den fra F, da jukser bilen en del å vil ikke dra no særlig, har hørt litt rundt og noen sier det er likt på alle å at de er på 3 bar, noen som veit?

EivindG
17/12/10, 19:22
lurte egentlig bare på om bensintrykkregulatore er like overalt, feks, ET mot en vanlig F, den gikk føyken på min ET og satte på en fra en vanlig F motor, 2,5 bar sto det på den fra F, da jukser bilen en del å vil ikke dra no særlig, har hørt litt rundt og noen sier det er likt på alle å at de er på 3 bar, noen som veit?

vet ikkje om det er likt på alle, men ville prøvd å få tak på en org.. Fk er det ihvertfall 3bar. eg kan se på F-maskinen min på tirsdag vis du ikkje har funnet ut av det til da..

TeamBørnOut
17/12/10, 20:10
F motoren har 3 bar den også. men du skal huske å måle trykket uten vakum.. ellers vil det dette ned på 2.5 som du sier

Bobo
17/12/10, 21:18
F motoren har 3 bar den også. men du skal huske å måle trykket uten vakum.. ellers vil det dette ned på 2.5 som du sier

har vel ikke målt trøkket på den, men det sto 2,5 bar på regulatoren, kanskje mulig å blende vakumslangen på regulatoren? å mener å huske den kom fra en F motor... men får vel tak i en som er til turbo motor i løpet av hælja

TeamBørnOut
17/12/10, 21:24
De gir 3bar alle sammen så same shit hvor du tar den ifra

Bobo
17/12/10, 21:44
da skjønner jeg ikke hvorfor det står 2,5 bar inngravert på den jeg har på nå... men men, finner vel ut av det etterhvert, takk for svar!

R.G
19/12/10, 09:55
feil! man har 2,5 bars reg på f motor med 2,2 sprut. alle 2,4 sprut og motronic har 3 bar.