PDA

Vis full versjon : trenger litt hjelp ang calipere til 2førr haster



morpheusbd
17/12/10, 16:42
hei. jeg har kjøpt et par calipere (bak) på hoggeren. eneste problemet er at det mangler 2 bolter på den ene.. og nei det er ikke boltene til og feste caliperen til bilen hehe.. på den siden av caliperen der bremserør og lyftinga er så er det 3 bolter 2 15mm og en 13 tror jeg. der mangler jeg 1 15 mm og den 13 mm.. noen tips til hva jeg kan gjøre? har de gamle caliperene liggende men bota sitter så sinnsykt godt på de.. har prøvd rustløsere i massevis men får de ikke av... noen som har tips????

HASTER:)

kstinus
21/12/10, 01:30
skikkelig skrustikke for å feste calipteren i og skikelig verktøy, bruk sekskant kopp med latmansarm, du kan å varme opp rundt bolten på selve caliperne, før du tar i så de ikke knekker av.. vis ikke dette funker må du nokk finne deg andre bolter :-S

morpheusbd
21/12/10, 11:46
Hvordan og hvor får jeg tak i andre bolter?:)

kstinus
21/12/10, 12:01
jeg har sikkert liggende jeg ;-)

morpheusbd
21/12/10, 12:04
Mye skulle du Evt hatt for 2 bolter? Er det noe sted jeg får kjøpt de i nærheten av eidsvoll? Haster litt skjønner hehe

kstinus
21/12/10, 12:15
aner ikke, tviler, kan sende de med express da? sånn over natt, men det koster ekstra, men kan ikke se for meg all verden for noen bolter!

morpheusbd
21/12/10, 12:19
Finn ut en pris inkl frakt så får vi se. Må ha de bitene for og bli ferdig med caliperen og montere den og eu godkjenne