PDA

Vis full versjon : Volvo Car Club Norway registrert i Brønnøysundsregistra



gaupe
01/02/10, 11:54
Vi er no registrert som klubb i Brønnøysundsregistra, med styre, vedtekter og eit organisasjonsnummer:

http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=995082659


Første årsmøte vil vi prøve å få til, i tidleg mars, sidan vi ikkje rekk å kalle inn med ein månads frist i februar.

Vedlagt finn ein stiftingsdokumenta:
28

Testdriver
01/02/10, 12:17
Flotte greier dette :)

Slettmyr
01/02/10, 16:38
Må virkelig si jeg er imponert over fremgangen nå altså :D

TeamBørnOut
01/02/10, 16:43
men hvor kan jeg betale noe medlemskap så jeg får større innboks :P ?

gaupe
01/02/10, 16:46
Prøvar å få på plass konto i løpet av veka, når vi har skikkeleg dokumentasjon på gang. Så får vi starte opp med litt medlemsregister. Men først må vi gjere det attraktivt å vere medlem :D

TeamBørnOut
01/02/10, 16:49
gi oss større plass på innboksen holder lenge for meg :P

Men hva med "førsterett" til banekjøring etc? hvis man ikke er her inne på noen måneder og det er banekjøring. masse folk melder seg på (folk som bare kjøper en gammal 360 for å bruke opp på banen og ikke er medlem) men får vite at det er fult? at de da får et "først i køen" prinsipp?

gaupe
01/02/10, 16:51
gi oss større plass på innboksen holder lenge for meg :P

Men hva med "førsterett" til banekjøring etc? hvis man ikke er her inne på noen måneder og det er banekjøring. masse folk melder seg på (folk som bare kjøper en gammal 360 for å bruke opp på banen og ikke er medlem) men får vite at det er fult? at de da får et "først i køen" prinsipp?

Det er heilt naturleg at medlemmar skal prioriterast ja. Men når det gjeld banekøyring vil økonomien vere ganske stram, så vi er først og fremst nødt til å sørge for at våre utgifter blir dekka. Men kom gjerne med forslag til kva du tenker på.

TeamBørnOut
01/02/10, 17:09
en egen deler til salgs del på forumet? slik som tpc har. kjekt hvis man diskuterer litt deler etc :) jeg syns hvertfall det er bedre å selge litt deler til "entusiaster" en noen som bare skal ha noe billig og bruke opp :)

Per Turbo
01/02/10, 20:32
Mange bra forslag her TBO, legg de til i forslagskassa! :)


Medlemmer som betaler og støtter klubb vil så klart alltid ha fordeler og førstepri, det er helt naturlig..

Det kommer til å bli mye som skjer fremover! Bare å følge med.. :D

v70awd
02/02/10, 12:52
Skal på messe til Oslo i begynnelsen av mars så da kan eg vel ta et årsmøte på Gjerdrum i samme slengen:)

larsa-std
02/02/10, 19:49
knall!! :) da er det bare å vente på innbetalingsmuligheter og aktivitetskalender nå da?? ;)

A.Finstad
06/02/10, 15:33
Skal på messe til Oslo i begynnelsen av mars så da kan eg vel ta et årsmøte på Gjerdrum i samme slengen:)

*kremt* det heter I gjerdrum *kremt*

Veronica
09/02/10, 11:06
Skal på messe til Oslo i begynnelsen av mars så da kan eg vel ta et årsmøte på Gjerdrum i samme slengen:)

Får vel snart reide opp senga di da Kjetil;)

v70awd
09/02/10, 13:26
Får vel snart reide opp senga di da Kjetil;)

He he du får vel det:-) Regner med at messen ordner seg så eg får bestilt billetter nedover ,gir beskjed når eg vet dette.

Da var biletter ordnet og eg er klar for møte.

ChrML
09/02/10, 18:22
Blir bra dette! :)

Er jo også betryggende å vite at pengene som betales til et medlemskap faktisk havner på en registrert klubbkonto sånn at det ikke havner på en tilfeldig brukskonto som på et visst annet forum som begynner på V og slutter på Forum ;). Sånn at pengene faktisk er begrenset til klubbens utgifter og medlemsgoder.

henrik940
09/02/10, 18:28
Blir bra dette! :)

Er jo også betryggende å vite at pengene som betales til et medlemskap faktisk havner på en registrert klubbkonto sånn at det ikke havner på en tilfeldig brukskonto som på et visst annet forum som begynner på V og slutter på Forum ;). Sånn at pengene faktisk er begrenset til klubbens utgifter og medlemsgoder.

Enig! Hvem gikk egentlig penga til på Vf?

Slettmyr
09/02/10, 19:00
Enig! Hvem gikk egentlig penga til på Vf?

Sikkert mange som hadde likt og vite det :rolleyes:

Per Turbo
10/02/10, 00:18
De går rett til JSB sitt foretak, som han også driver IT saker med. Altså til en person, ikke noen klubb.

Alt det som det betales til på VF av medlemsavgift, klær og effekter går til hans foretak, riktignok er utgiftene hans også på det foretaket med innkjøp av effekter etc. men allikvel. Ingen som har kontroll eller oversikt over pengene andre enn han.

Vi som har jobbet bak VF har lenge forsøkt å få en klubb på bordet, men det ble aldri noe av pga lite og dårlig kommunikasjon.
Da vi ville starte VCCN var et første vi ble enige om, at dette skulle være en klubb. En klubb som drives på riktig vis, registert, med konto i bank, kasserer, styre osv. slik enhver klubb drives.

Så langt er vi godt i gang, og det ser veldig lovende ut :)

TeamBørnOut
11/02/10, 11:34
Mene, når blir logoen klar? Skal frese toppdekslet mitt i dag / morgen / helgen og syns logoen skal være med :P

A.Finstad
11/02/10, 12:57
er det lenge til jeg kan bli betalende medlem? trenger større plass i innboksen :p

Joakim-G_R
19/02/10, 00:11
morro at dette endelig er på tur :)
Ser frem til ordentlig organiserte meets/treff/trackdays.

A.Finstad
19/02/10, 00:17
mye bedre å vite at penga går til en konto der det må være flere for å ta ut penger en at det går rett inn på kontoen til en som har fri tilgang på dem! jeg betaler gjerne litt for at det skal bli enda litt hyggeligere å være volvo fantast i Norge så gleder meg til et år med fine treff og mye volvo kjøring:D

Even
07/03/10, 22:49
Var det styremøte i helga, eller bare styre treff?(hvis ryktene om samling er sanne da)

Hvis så var, er det kanskje mulig med referat fra møte, så de håpefulle "prospectene" kan få litt innblikk i hva som skjer/kommer til og skje i klubben vi alle lengter etter og bli medlem i.

Åpenhet og konstant informasjons strøm skaper opplyste medlemer med en følelse av et seriøst styre som innvolverer "medlemene"(er jo ingen enda). Dette tror jeg igjen skaper "medlemmer" som blir mer lojale ovenfor klubben, og lojale klubb medlemmer stiller ofter opp på "dugnad" når vi skal ha terff.

Lite ønske fra ildsjel:rolleyes:

The Sven
07/03/10, 23:17
Referat er på vei, og vi har tenkt å legge stor vekt på å være åpne med medlemmer og brukere :)

Godt å høre at det er noen som bryr seg!

Veronica
07/03/10, 23:44
Referatet vil bli skrevet inn og lagt ut i begynnelsen i uka =)

Even
08/03/10, 11:20
Referat er på vei, og vi har tenkt å legge stor vekt på å være åpne med medlemmer og brukere :)

Godt å høre at det er noen som bryr seg!


Referatet vil bli skrevet inn og lagt ut i begynnelsen i uka =)

Godt og høre, gleder meg til å lese!

A.Finstad
10/03/10, 23:08
ser det er noen brukere her inne som har VCCN medlemsnummer: ........... til venstre under stedet man bor og lurer da på ere åpna for å bli medlem? jeg vil bli medlem NÅ :p så bare gi meg betalings info så betaler jeg gjerne noen kr :p

T90
10/03/10, 23:21
Kommer det egen forum del for betalende?

Anders-
10/03/10, 23:26
Kommer det egen forum del for betalende?

Ja. :)

Anders-
10/03/10, 23:26
ser det er noen brukere her inne som har VCCN medlemsnummer: ........... til venstre under stedet man bor og lurer da på ere åpna for å bli medlem? jeg vil bli medlem NÅ :p så bare gi meg betalings info så betaler jeg gjerne noen kr :p

Det vil komme i løpet av kort tid, foreløbig er det bare styremedlemmer som er "medlemmer".

bullxo
04/08/10, 10:54
Vil bare si at om ingen har tenkt på det før... Når klubben er registrert i BR-reg, tror jeg den kan motta andeler fra "grasrot-andelen" fra Norsk tipping... Greit å vite for de her inne som tipper, og ikke bruker grasrotandelen/ vil heller gi sin andel til VCCN.... Dette koster ikke noe ekstra for den som tipper!!! og gjelder tipping, lotto, viking lotto odsen, keno++++ Må være greit å støtte opp om klubben så det kommer inn mere penger.. noe som igjen kan gå til å få arrangert div....
Er ikke medlem selv, men vurderes fortløpende ;-)

volvoRsport
04/08/10, 11:52
Vil bare si at om ingen har tenkt på det før... Når klubben er registrert i BR-reg, tror jeg den kan motta andeler fra "grasrot-andelen" fra Norsk tipping... Greit å vite for de her inne som tipper, og ikke bruker grasrotandelen/ vil heller gi sin andel til VCCN.... Dette koster ikke noe ekstra for den som tipper!!! og gjelder tipping, lotto, viking lotto odsen, keno++++ Må være greit å støtte opp om klubben så det kommer inn mere penger.. noe som igjen kan gå til å få arrangert div....
Er ikke medlem selv, men vurderes fortløpende ;-)

Dette har vært vurdert, men mener det ble sagt at det måtte være lokal klubb/idrettslag.

bullxo
04/08/10, 13:14
mener "lag", organisasjoner og foreninger er tillatt..
Er kokk, og medlem i kokkenes mesterlaug... og vi får andeler fra grasrotandelen fra de av våre medlemmer som har satt oss som mottaker.....