PDA

Vis full versjon : Kimmit Sport Racing h-profil?



mcnugget
14/12/10, 19:38
Nokon som har dårlig erfaring med dei billigste h-profil rådene til ksr? Frista veldig å kjøpe derifrå på grunn av pris og lett tilgjengelig, så slipper frakt :)

http://ksr.as/product_info.php?cPath=238_307&products_id=777

Fyr laust :)

TeamBørnOut
14/12/10, 19:41
generelt så er foringene i lilleenden dårlig på kina stakene. + at de ofte er en del tyngre en hva "kjente merker" er.
Foringen i lilleenden er lett å bytte ut. bare stikk til et mekanisk verksted så kan de bytte ut foringa til noe lagerbronsje av bedre kvalitet.
Ellers er det vell bare å fyre løs :D
Men er det en sint sugemotor som skal bygges så ville jeg funnet noen lettere råder..

mcnugget
14/12/10, 19:48
Er til en fk motor som skal jazzast opp litt.. ;) Lite sugen å begynne å bytte lager og egentlig...

metrakit
14/12/10, 19:58
men desse funker jo bedre en org fk råder uansett vell(med org lager)?
tenkte litt på desse eg og sida eg skal bygge/overhale motor etter jul sikter på 250-300hk
er litt skeptisk til kina ting men:P

mcnugget
14/12/10, 20:03
Eg har sett meg eit mål på å bikke reelle 300 hk, og ser ikkje vitsen i å bygge motor som tåle 1000hk når eg skal ha so lite effekt.. :p Nokon som har gode/dårlige erfaringer med disse rådane? :)

TeamBørnOut
14/12/10, 20:08
Det er sikkert ikke et must å bytte hvis man ikke skal ha mere en 75hk staken. men som vanlig blir det vell volvos 30år gammle sprut som ofte fører til litt tenningsbank før man får justert alt riktig ;) å da krever det sitt av lagre etc.
Men det tar ikke mange timene å bytte disse langrene senere HVIS du skulle få noe lagerbank i de..
Er jo mange folk som ikke gjør dette på kina rådene sine. men fler å fler har måttet bytte nå i senere tid (som jeg har fått med meg på div forum ihvertfall).

mcnugget
14/12/10, 20:13
Det er sikkert ikke et must å bytte hvis man ikke skal ha mere en 75hk staken. men som vanlig blir det vell volvos 30år gammle sprut som ofte fører til litt tenningsbank før man får justert alt riktig ;) å da krever det sitt av lagre etc.
Men det tar ikke mange timene å bytte disse langrene senere HVIS du skulle få noe lagerbank i de..
Er jo mange folk som ikke gjør dette på kina rådene sine. men fler å fler har måttet bytte nå i senere tid (som jeg har fått med meg på div forum ihvertfall).

Takker for svar :) Lysten på å få begynt på motoren nå, og er ikkje så lenge til eg får lappen igjen... Men kanskje det berre må prøvast ;) Har bruksbil i tillegg, så får ta sjansen på det trur eg.. :p