PDA

Vis full versjon : Delenr for fjernstyrt sentrallås



Christian
12/12/10, 22:15
Hei.

Noen som sitter på delenr til det jeg trenger for å få fjernstyrt sentrallås på en 1993 960?

Er vel et relè og et par fjernkontroller? Har diverse sentrallåsmotorer liggende..

KillerFly
13/12/10, 01:58
Har lurt på det samme jeg også. Mener det hva en som sa at man ikke kunne få dette systemet seperat desverre. At det hva en del av volvo gard systemet.

Christian
13/12/10, 08:15
Ifølge Vadis er det masse løse deler å få kjøpt, men jeg er litt usikker på hvilke.
Jeg er ikke ute etter alarm, men kun knappen.

tarb3rg
17/12/10, 01:50
jeg har dette på min 940, org volvo fjernstyring går innom volvo gard systemet. men de kan sikkert kobles utenom sensorene på dører, ruter, bagasjelokk å panser. men der er sikkert en alarmstyringsenhet som fjernstyringen går innom. må sikkert ha hele sylamitten for å få det til.

KillerFly
19/12/10, 09:54
jeg har dette på min 940, org volvo fjernstyring går innom volvo gard systemet. men de kan sikkert kobles utenom sensorene på dører, ruter, bagasjelokk å panser. men der er sikkert en alarmstyringsenhet som fjernstyringen går innom. må sikkert ha hele sylamitten for å få det til.

Hva det jeg også hva redd for. For da blir det fort en del mere styr :/

tarb3rg
19/12/10, 13:34
Hva det jeg også hva redd for. For da blir det fort en del mere styr :/

ja blir nåk det men der er jo uorginale som ligger på 1000 lappen ca på sanne "kina" sider.

Svirre
19/12/10, 23:38
Kan anbelfale deg Cobra sitt system. Enkelt å koble opp og god rekkevidde på sender :) I tillegg er det mange tilleggmuligheter du kan programmere inn, f.eks. nødblink blir aktiv når du låser opp og igjen, vinduene lokker seg når du låser bilen etc. Ganske kjekt :)

tarb3rg
20/12/10, 00:54
Kan anbelfale deg Cobra sitt system. Enkelt å koble opp og god rekkevidde på sender :) I tillegg er det mange tilleggmuligheter du kan programmere inn, f.eks. nødblink blir aktiv når du låser opp og igjen, vinduene lokker seg når du låser bilen etc. Ganske kjekt :)

har du en how to eller en link til dette systemet?

Svirre
20/12/10, 10:17
har du en how to eller en link til dette systemet?

http://www.cobravehiclesecurity.co.uk/

Dette er produsentens hjemmeside. Veit ikke om de har den boksen jeg hadde i gamlebilen, men det vedlegget jeg fikk med på alarmsystemet var det tegna til at jeg kunne koble til flere enheter. Usikker på om dette styres via en tilleggsboks som du kan koble til hovedenhten, eller om alt sammen styres av hovedenheten, men du kunne i hvertfall styre inntil 6 forskjellige enheter.

Per Turbo
20/12/10, 11:05
Sentrallås var vel standard på 960?
Finner ihvertfall ikke noe pakker på dette, kun til 740/940 bilene. Men disse satsene har gått ut.
Til 960 får du en alarmpakke som styres sammen med sentrallåsen, denne satsen er også utgått. Det er ikke fjernstyrt sentrallås å få til disse uten alarmen. Det er alarmen som du har fjernkontrollen til, og denne styrer da også låsene. Disse bilene som har sentrallås alene, styres av nøkkelen i låsen.

Rele for sentrallås til 93- 960 er ihvertfall 9128649. (Kr 550,- ca)

Christian
20/12/10, 11:34
Fikk beskjed om det samme hos Volvo, at dette ikke var å få tak i lengre, og at brukte fjernkontroller er vanskelig å kode om?

Blir nok til at jeg finner en delebil som allerede har dette, og tar delene..
For det må jo stå volvo på fjernkontrollen. :)

Per Turbo
20/12/10, 12:54
Tja, har man utstyret får man kodet de om, dersom man får koder etc fra Volvo i Gøteborg. Så vidt jeg vet så er det ikke noe mer vrient på den bilen enn på min.

Fjernkontrollen til alarmen, 9442981 får man tak i enda, koster ca 750,-

Christian
20/12/10, 13:58
Hva trengs av mottagere i bilen, da?