PDA

Vis full versjon : hvor mange typer glødevakter til baklys fins det?



Ola Hagen
08/12/10, 21:12
Jeg har 855 som er italia importert og den mangler kurs for bremselys inni glødevakta, som er til takvingen som jeg har ettermontert. Og beskjeden fra volvo var at jeg måtte skrive opp nummeret på glødevakta som satt i bilen, men den klisterlappen med nummeret er borte på min glødevakt boks, ser ut som er skrapt bort eller noe.

Er det noen som vet hvilken nummer jeg skal ha på glødevakta som er beregnet på midtstilt bremselys også?

Bilen er en 855 95modell, 2liters dau motor..gle sikkert..

mrstfu
08/12/10, 21:46
den heter bare 2.0 10v, GLE er 2.5 10v... skulle ikke tru det er flere typer pærevakt? merkelig gjort av volvo.

får du tatt et bilde av selve vakta?

Ola Hagen
09/12/10, 06:35
Jeg trodde det jeg også. Trudde det var den billig versjonen uten glødevakt kurs for midtstilt bremselys, og en type med kurs for midtstilt bremselys.

Har ikke bilde tilgjengelig nå, men den sitter på venstre side i bagasjerommet, rett under den metallrammen som stiver opp på sia der. Og der ser du en inntrykt tegning av hva den glødevakta er koblet til. Men veit inte hvordan det er på sedan..

Folkvord
09/12/10, 14:05
du må sjifte rele som er til 3 bremselys ikke 2. er kansje det som dere heiter glødevaktenfor dere`??

Morgis
09/12/10, 15:06
er en del forskjellige..
Disse kommer jeg på i farten

Blått= 3stk 21w bremselys
Hvitt= 2stk 21w bremselys med bremstest ved oppstart
Orange= 2stk 21w + LED bremselys med bremstest ved oppstart
Grått= 2stk 21w + LED bremselys


jeg har glødetrådsvakt rele for din bil med høyt LED bremselys liggende om du er interessert

Ola Hagen
09/12/10, 21:06
er en del forskjellige..
Disse kommer jeg på i farten

Blått= 3stk 21w bremselys
Hvitt= 2stk 21w bremselys med bremstest ved oppstart
Orange= 2stk 21w + LED bremselys med bremstest ved oppstart
Grått= 2stk 21w + LED bremselys


jeg har glødetrådsvakt rele for din bil med høyt LED bremselys liggende om du er interessert

Ja, jeg har v70 kopi vinge så det sitter vel led bremselys der. Men jeg er interessert i glødetrådsvakta di ja. Hva tenker du på pris?